۵۴۴۳۹۷
۵۲ نظر
۵۰۰۰
۵۲ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: از رئیس جمهور و همه عذرخواهی می‌کنم

سرمربی استقلال با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به هواداران از آنها عذر خواهی کرد.

ورزش سه: سرمربی استقلال با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به هواداران از آنها عذر خواهی کرد.
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، سکوت روزهای اخیر خود را شکست و صحبت هایی در خصوص مسایل اخیر این باشگاه انجام داد و به هوادارن واقعى استقلال نوید روزهاى بسیار خوب در سال ٩٦ را داد .
* بسم الله الرحمن الرحیم

صحبت هایم را با جمله ای از سرآلکس فرگوسن، اسطوره مربیگری دنیا آغاز می کنم که برای خود من هم درس است. ایشان می گوید: آنهایی که در شکست ها و روزهای سخت کنار ما نیستند، حق ندارند در شادیها و بردها نیز کنار ما باشند. این جمله، بی شباهت به حال و هوای این روزهای استقلال نیست. استقلال فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما به جز بازی پایانی مقابل العین، در مجموع نسبت به موجودى استقلال، رضایت هواداران محترم جلب شد. استقلال در سال ٩٥ تیمی بود جوان و کم تجربه ولى در نهایت به رتبه نایب قهرمانی لیگ رسید، در دربی توانست رقیب سنتی خود را شکست دهد، السد را با آن بازیکنان مطرح و گران قیمت شکست داد و از گروه خود نیز با حضور تیمهای ثروتمند صعود کرد و نشان داد براى تیم شدن و حضورى پرقدرت در سال ٩٦ امادگى کامل دارد .

بازی با العین هم براى ما و هم براى تمامى هواداران بسیار تلخ بود، اما اسم آن را باید یکی از حوادث نادر فوتبال گذاشت. ضمن این که آن بازى پیامدهاى مثبت و منفى فراوان داشت که باید پیش از هر موضوعى از تمامى هواداران استقلال به نمایندگى از کادر فنى و بازیکنان عذر خواهى کرده و از هواداران می خواهم ما رو ببخشند .

پس از آن مسابقه بود که مثل همیشه زود دوست و دشمن زود نمایان شدند . باز دایه هاى مهربانتر از مادر یا همان کاسه هاى داغ تر از آش وارد معرکه شدند و چه معرکعه اى بهتر از فضاى العین ؟

اقایان تشکیل ستاد بحران دادند و در این مسیر سعى در خرج کردن اسم مدیران محترم قبلى را هم در دستور کار خود قرار دادند، دوستان عزیز بحران خود شما هستید که براى منافع خود از زدن هیچ ضربه ایى به استقلال کوچک ترین ابایى ندارید و در تمامى این سالهاى اخیر دلسوزیهاى کورکورانه و با برنامه خود را همچون شمشیر به بدنه مدیریت تمامى مدیر عاملان پیشین کشیدید و در فضاى مجازى و غیر واقعى براى هوادار استقلال نا ارامى ایجاد کردید و پیامدهاى مثبت و منفى فراوان دیگر که هر کدام براى ما درسى بزرگ بود .

هوادارن عزیز و دوست داشتنى و صاحبان اصلى و مظلوم تیم استقلال

شاید در این روزهاى سخت فقط من بتوانم با شما که روزهاى دشوارمان را با هم گذراندیم، راحت درد و دل کنم، شما که بعد از خداوند بهترین تکیه گاهم بودید.

نتایج موفق استقلال در سال ٩٥ در روزهایی رقم خورد که استقلال مشکلاتی از درون هم داشت و برخی اعضای هیات مدیره شمشیر را برای ما از رو بسته و با رفتار و مصاحبه هایشان میخواستند تیم جوان مرا به حاشیه ببرند اما ما با توکل به خدا و تلاش و زحمت و همدلى و حمایتهاى شما توانستیم مثل یک خانواده کنار هم بمانیم و سربلند شویم.

در روزهاى سختم، نظاره گر خیلى از اقایان بودم که با روابط، براى قانع کردن مدیر عاملم و وزارت ورزش مبنى بر تغییر کادر فنى نهایت تلاششان را کردند، اما غافل از خداوند بودند !

البته بر خلاف پیش بینی هایشان، مدیر عامل باشگاه پشت سر کادر فنی و بازیکنانش ایستاد و خوشبختانه جواب این اعتماد را هم ما و هواداران دادیم.

و امروز کاسه هاى داغ تر از اش راه برهم زدن تیم را ایجاد اختلاف بین مدیریت و کادر فنى و هوادارن یافته اند .

هواداران واقعی استقلال با هوش باشید و اطمینان داشته باشید تیم ما با جذب چند ستاره و جوانان اینده دار بسیار بهتر از سال گذشته خواهد شد و من هرگز دستم را از دست کسانى که در روزهاى سخت دستم را بعد از خداوند گرفتند، جدا نمیکنم .

* آنهایی که ادعای استقلالی بودن دارند و خودشان را دلسوز معرفی می کنند، همان هایی هستند که نقاب به چهره دارند و طی سالهای گذشته بارها روی صورت استقلال و هوادار و مدیران وقت آن پنجه کشیده اند. همانهایی که حالا منافعشان قطع شده و از مدتها قبل برای حمله به استقلال، منتظر فرصت بودند و حالا هم به خیال خودشان این فرصت نصیبشان شده است. اینها، همانهایی هستند که جلسات مخفی و ستاد بحران تشکیل دادند. ابتدا می گفتند منصوریان را بعد از بازی دربى رفت میزنیم، سپس گفتند بعد بازى با السد میزنیم، بعد گفتند بعد از دربی برگشت او را میزنیم، اما تیرشان به سنگ خورد و حالا هم هزینه می دهند و پول خرج میکنند برای تحصن و تجمع. هواداران عزیز استقلال بدانند اینها عاشق استقلال نیستند، اینها استقلال را فقط برای خودشان می خواهند و منافع خودشان. حالا که دستشان کوتاه شده، از لاکشان بیرون آمده و دنبال برهم زدن آرامش استقلال هستند. الان تیم ما فقط آرامش می خواهد تا مسیر رو به رشد و رو به پیشرفتش را ادامه دهد نه حاشیه و سر و صدا.

* کاسه های داغ تر از آش و آنهایی که حالا دوباره پیدایشان شده، زمان مدیران قبلی هم بودند و همه این مدیران، زخمی از آنها بر بدنشان هست اما اگر سکوت کرده اند، به خاطر آرامش استقلال است در حالی که حرف دلشان چیز دیگری است. این افراد منفعت طلب بعد از برد السد کجا بودند ، پس از شکست رقیب دیرینه کجا بودند ؟ چرا آن زمان دلشان با استقلال نبود و صدایشان در نمی آمد ؟

چرا در زمان بى پولى و تنهاییمان نبودند ؟

چرا در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقلات ما را تنها گذاشتند و منتظر زمین خوردنمان ایستادند ؟

و...

از مدیر عاملم که در روزهای سخت از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردند و همین حمایتها بود که در نهایت کمک به کسب نتایجی غرور آفرین برای هواداران کرد تشکر میکنم و همین طور مدیران سابق استقلال الخصوص مهندس واعظ اشتیانى یار ثابت روزهاى تنهاییم .

در روزهایى که من و دبیر هیات مدیره و مدیرعاملم و کارکنان باشگاه از صبح تا شب دنبال تامین منابع مالى و لجستیک و کارهاى ادارى بودیم، کجا بودید دوستان ؟

در مجموع باید بگویم هواداران عزیز به هیچ وجه نگران نقل و انتقالات نباشند، باشگاه کارهای نقل و انتقالاتی را به خوبی از ماهها قبل جلو برده و می برد و هواداران به زودی خبرهای خوبی در این خصوص خواهند شنید.

* به آقایانی هم که دنبال تحصن و اعتراض هستند می گویم وارد کارهایی که به شما ارتباطی ندارد، نشوید. آنهایی که اگر سفره دل مدیران قبلی باز شود، باید از ایران بروند. دست شما برای هواداران رو شده، دست از این کارها بردارید.

* استقلال خانه من و امثال من است. من بیشتر عمر خود را در استقلال گذرانده ام و بعد از خدا و خانواده ام، هرچه دارم از استقلال و هواداران عزیز آن است. من تا آخرین نفسم برای اعتلای هرچه بیشتر استقلال عزیز و شادی هواداران گرامی اش می جنگم و از هیچ کوششی دریغ نمی کنم. زمانی که به استقلال آمدم، از چنین بی مهری هایی خبر داشتم اما این ریسک را پذیرفتم و حتی یک وجب هم برای استقلال و هواداران، از مواضع خود عقب نشینى نمیکنم .

از اعضاى کانون هواداران هم میخواهم که اتحاد خود را حفظ کنند و وارد بازى این اقایان نشوند .

از دوست و برادر عزیزم جناب اقاى دکتر سلطانى فر وزیر محترم ورزش تقاضا دارم تا در این روزهاى حساس همچنان مانند قبل با درایت و تیز بینى خاص مواظب فضاى اطراف تیم هاى وزارت ورزش باشند و ممنونیم از حمایتهای ایشان.

در اخرین کلام افتخار میکنم که زیر پرچم مقدس جمهورى اسلامى ایران براى استقلال سربازى سربلند باشم ولى بسیار متاثر و متاسف شدم از بعضى از رسانه ها که با نتیجه بازى العین به رییس جمهور محترم و مورد تایید رهبر معظم انقلاب و مردم توهین کردند .

به امید سربلندى استقلال در سال جدید

علیرضا منصوریان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه تو خوبی !!!!!!!

    • بدون نام

      حالا شومن بازی به مظلوم نمایی تبدیل شد ؟
      گفتی اسیا تخصص ما هست فقط آبرو بردی
      نه سواد مربی گری داری نه عرضه کپی برداری
      مثل تتلو شدی هر جا میری خراب میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای شو من جون هر کسی کخ دوست داری
        کلا جون اون پیتزا فروشیت دست از سر فوتبال بردار
        این تیم ارث بابات نیست و اینطور هم خودت را به موش مردگی نزن که از تیم بیرونت نندازن
        از فرگوسن هم حرف نزن و الهام نگیر بزار اون بیچاره در بازنشستگی راحت باشد و تنش نلرزد
        خودت هم از حوادث بسیار بد فوتبالی که در ایران به وجود امدی

      • بدون نام

        فقط برو تتلو بگیری تیمت کهکشانی میشه
        جلویت رئال مادرید و بارسلونا کم میارن
        فقط تتلو را زود بگیر که منچستر و ارسنال و رئال و بارسا منتظرن

    • بدون نام

      با این خرید هایی که تویه د اشتی و تیم کهکشانی که درست کردی بودی باید قهرمان جهان میشدی
      حالا ننه من غريبم بازی هم در میاری ؟

    • تاج سوراخ کن

      رو که رو نیست سنگ پای قزوینه

    • بدون نام

      شرم اور

    • بدون نام

      کم ادایه سمیونه را کنار زمین در بیار کچل !
      اون کجا و تو کجا. 6 تایی.

    • بدون نام

      خخخخخخ
      مطمئن باش رئیس جمهور عذرخواهیت رو قبول میکنه چون ازش حمایت کردی و تو ستادش بودی به نوعی.

    • بدون نام

      علی منصور جان مادرت برو برای همیشه برو تا هواداران واقعی استقلال تکلیفشان را با وزارت ورزش مشخص کنند چرا تیم لنگیا میتونه مربی خوب خارجی بگیره ما نتونبم چرا بودجه لنگیا باید بیشتر از استقلالیا باشد دیگر ساکت نمی نشینیم و از حقمون نمی گذریم

    • بدون نام

      از رو نمیره این کیسه کش ششتاییه کچل

    • بدون نام

      شما که یک مربی هستید،شجاعانه بگید از این بردهایی که گفتید کدام یک رو تاکتیکی و به لحاظ فنی ،برنده بیرون امدید؟؟من به عنوان یک استقلالی آیا باید از نحوه بازی با السد راضی باشم؟یا باید از45دقیقه دفاع اتوبوسی راضی باشم؟؟میدونستم که این جور بازی کردن آخرش یه جایی ضربه مهلکی به تیم واردمیکنه که مقابل العین کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاظرم دست رو قران بزارم تو لنگی هستی فقط کارت تخریبه از فوتبال هم هیچی حالیت نیست پس

    • فرهاد

      چقدر این پروعه ترو قران

    • علیرضا

      خدایی خیلی پرویی, این تیم مال ماهاس ارث پدرت که نیست اینطوری حرف میزنی, الان همه شدن کاسه داغ تر از اش و ادم بده!! "!تو کدوم بازیو خوب بازی کردی؟ چرا انقد پرویی؟ الان باید
      بگی من شرمنده تمام مردم ایرانم تازه پرو پرو میای واسه پیشکسوتا شاخ و شونه میکشی اینا نشون میده چه شخصیت پوچی داری واقعا برات متاسفم, ما نیم فصل دوم خوب بردیم درسته ولی با کدوم تاکتیک یا به قول خودت السد رو بردیم ولی اگه ما هوادارا نبودیم میبردی؟؟؟؟؟ رقم قراردادت میلیاردی ولی بنظر خودت ارزش کارت چقد بوده؟ اگرم به جونا بازی دادی مجبور شدی وگرنه نمیدادی, الانم که منتظری و اندو و جباروف رو برگردوندی خوب جای سه تا جونو گرفتی خجالت بکش

    • پينه

      خيلي پرويي

    • بدون نام

      هه هه !!

    • بدون نام

      آقای منصوریان تو خوبی تو خیلی خوبی , ولی در قواره استقلال نیستی چرا قبول نمیکنی ؟؟؟ اگر واقعا استقلال رو دوست داری برو کنار , بذار یه مربی خوب و مطرح خارجی بیاد

    • محمد تیموریان

      خواهش میکنم بخاطر هوادارای باتعصب و تیزبین استقلال بس کن،تو چرا دو دستی چسبیدی ول نمیکنی،اون از خریدای اول فصلت،از سبک بازی تیمت،شعارایی که اول فصل میدادی یادت رفته؟وعده هات یادت رفته؟تو تا همین
      تدوقت پیش نمیگفتی ما بازیکن نیاز نداریم دو سه تا بیشتر نمیگیریم،حالا چی شد یه دفعه ای یادت افتاده بازیکن بین المللی بگیری،اقای منصوریان دیگه حنات رنگی نداره پس خواهش میکنم اینقد شعار نده و برو،جون مادرت جون زن و بچت فقط برو تا استقلال دوباره همون استقلال هجومی و فوق العاده بشه

    • بدون نام

      بازهم هم بهانه های واهی از طرف اقای شومن ایشون جوری صحبت میکنن که انگار همه پیشکسوتهای استقلال دشمن ایشون هستن وفقط ایشون استقلالی هستن استقلال بدترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران رو گرفته پس طبیعی که ازشما ونتیجه تحقیر امیزتون انتقاد کنن اقای شومن خوب یاد گرفتین که پشت هوادارا پنهان بشین و از هوادار مایه بذارین در صورتی که ما هوادارای استقلال هم از شما انتقاد میکنیم پیشکسوتهای استقلال هم اگه انتقاد میکنن دلیل بر دشمنی نیست بلکه به شدت استقلال رو دوست دارن و ازنتیجه تحقیر امیز شرمنده هستن پس اگه شما استقلالی هستین منتقدین ازشما استقلالی تر هستن

    • لونگه سه سوراخه

      داش علی لونگیا رود رو پوزشونو به خاک مالیدیم رفتن پشت العین کری میخونن بابا لونگیا تو دربی یه کامیابی نیا نبود سه تا خوردن ما که نورافکن اسماعیلی وباقری و امید رو نداشتیم ما تو زمین جواب لونگیا رو دادیم پس شما هیسسس بهترین تیمتون که قهرمان شد رو بردیم تو سایت و فضای مجازی هر کی میتونه کری بخونه اصل زمینه که له کردیم پس لونگی هیسسسسسسس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرسی مرسی اینایی که نظر دادن همه لنگی هستن که هنوز سوزششون با باخت استقلال نخوابیده

      • بدون نام

        من بعنوان یه پرسپولیسی حاظرم قسم بخورم راضیم که منصوریان بمونه.فک کردی دوباره تو دربی با دفاع و ضدجمله میبره؟فک کردی دوباره با همین شیوه دوم میشه؟بشین و ببین کی گفتم.فقط حق نداری بعدا بیای بگی ما خواستیم منصوریان بمونه.برترین ها تمام نظراتو ثبت کرده

    • بدون نام

      اقای منصوریان از حرفهای شما میشه نتیجه گرفت که شما بازهم پشت هواداران پنهان شدین میشه نتیجه گرفت که هرکی انتقاد کنه رو دشمن استقلال میدونین نکنه انتظار دارین بعد از اون نتیجه تحقیر امیز براتون فرش قرمز پهن کنن مثل اینکه نمیدونین شما بدترین نتیجه تاریخ ایران رو گرفتین متاسفانه شما هنوز با غرور حرف میزنین و ظاهرا قرار نیست از این نتیجه درس بگیرین متاسفانه سال اینده هم با شما به هیچ جا نخواهیم رسید

    • با افتخار تاجیم

      آقای منصوریان ما تا عمر داریم دیگه اسم شیش تایی ها رومون موند پس اگه راست میگید شیشتا گل رو تو لیگ آینده مقابل لنگ والعین جبران کنید تا ما هم سرمونو بالا بگیریم طرفدار های استقلال تو سخت ترین شرایط هم تیمو تنها نزاشتن واینو در عمل ثابت کردن نمونش همین لیگ امسال حالا نوبت شماست که ثابت کنید هوادار های استقلال رو سر بلند کنید.

    • بدون نام

      اقای منصوریان استقلال تو لیگ دوم شدو شما این نتیجه رو شاهکار میدونین در صورتی که لیاقت تیم بزرگ استقلال فقط قهرمانی هستش دوم شدن که جشن گرفتن نداره کما اینکه سال گذشته هم استقلال فینال جام حذفی بود تو لیگ هم سوم شد وهیچ کدام از این بازبکنای میلیاردی هم نداشت اقای منصوریان سرنوشت بازبکنایی که شما اول فصل خریدین چی شد بختیار،کنعانی،افشین،ووریا،وبقیه خریدها البته به جز کاوه هیچ کدام به درد نخوردن این جوانان استقلال بودن که مردانه بازی کردن ونتیجه گرفتن اگه ترکیب مورد نظر شما تو میدون میرفت اونوقت مطمعنا نتیجه افتضاحی رو شاهد بودیم پس استقلال هیچ پبشرفتی نسبت به پارسال نداشته که شما جشن گرفتین و از موفقیتها حرف میزنین

    • بدون نام

      دمت گرم داش منصور
      تو ی حبابی بودی ک بالاخره باید میترکیدی
      راستی دم عبدالرحمن گرم
      خخخخخ.

    • تاجیم

      رفتی پیش رئیس جمهور ، جو گرفتت رفتید قطر این افتزاح به بار آوردید.

      پاسخ ها

      • مریم

        افتضاح....

    • بدون نام

      اینو میگن : سفسطه بازی

    • بدون نام

      لطفا تو یکی دیگه باخت 6 تایتو سیاسی نکن آقای سیمونه خخخخخخخخ

    • بدون نام

      یادته میگفتی تیم من مثل بوکسور ها آماده مبارزه اند ؟ پس چی شد ؟ کو؟

    • بدون نام

      این کار عذرخواستنی نیست

    • بدون نام

      آقای منصوریان مثل اینکه یادت رفته خوده جنابعالی چطوری سرمربیه تیم ما شدی شما اگه واقعا دلسوز تیم بودید زمانیکه تیم دست پرویز مظلومی بود زیره به زیره ودر خفا با بازیکنان استقلال توی رستورانت جلسه نمیذاشتی تا بازیکنان با کم کاری وحاشیه مظلومی رو زمین بزنن وخودتون بیايد جای مظلومی که کلی افتخارآورد برامون رو بگیرید بله چون مظلومی مثل شما نبود زود کنار کشید وطبق مصاحبه ای که پس ازبرکناریش انجام داد دست شما رو رو کرد وچهره پلید شمارو به همه شناسوند اما متاسفانه منه هوادار فریب شعارهای شمارو خوردم وپشت مظلومی رو خالی کردیم شما آقای منصوریان حاضرم قسم بخورم که اون باخت مفتضحانه دربی یکی ازعوامل اصلیش شما بودید که هرشب بابازیکنان تیم توی رستورانت جلسه میزاشتی تا بازیکنان مظلومی رو کله کنن وشما جانشیش بشی حاشا نکنید که حتی خوده مظلومی هم بعداز دربی اعلام کرد که شما حتی بابازیکنان فصل بعدتون هم مذاکره کرده بودید؛بله آقای منصوریان چوب خدا بی صداست مظلومی اگه دربی رو باخت به تیم هموطن خودش باخت بعدشم تازه کلی قبلش دربی هارو برده بود ولی شماچی به یک کشور اجنبی باختی که دشمن درجه یک ماست آنهم باخت تاریخی وشرم آور والان هم کسانیکه دارن انتقاد میکنن بزرگان تیم مثل حسن روشن وبقیه که مطمئنا ازشما خیلی استقلالی ترهستن شاید این باخت واسه شما افت نداشته باشه ولی برای این بزرگان افت داره که تیمشون افتاده دست یک مربیه. بی دانش وشومنی مثل جنابعالی آقای منصوریان خواهشن دست ازسرتیم. بردار وبرو بقول خودت به بیزینس خودت پردازش کن که مطمئنا توی آشپزی جای پیشرفت زیادی خواهی داشت وبزار این آشی که واسمون پردازش کردی رو یکی دیگه بیاد راستو ریستش کنه

    • ایرانی

      برو بابا
      آبروی ایران رو بردی
      مسخره!!

    • بدون نام

      زنده باد منصوریان کور بشه چشم حسود نمیتونه ببینه . به قول علی پروین لنگی همه بازی هارو بباز دربی رو ببر خخخخخخخ

    • بدون نام

      رستورانتو بچسب اینا همش صوته
      شعبه جدید رستورانت مبارک.
      6 جدید هم بزودی فراموش میشه .

    • جفت شیش

      بدون در نظر گرفتن حرفهای این سرمربی
      بهترین قسمت این خبر و نظرات فقط این بود که واقعا باید به خیلی ها ثابت بشه که هواداران هم مثل علم مربیگری و تکنولوژی خیلی سریع به روز شدن
      دیگه به این راحتی نمیشه با حرف و شعار خودنمایی کرد

      فقط عمل

      افرین بر تمام هوادران واقع بین
      اگر افتخار و عزت میخواهید چه ابی و چه قرمز فقط حقیقت را ببینید و بدون ترس بیان کنید

      اگر امروز خود را خراب کنم اما اینده خوبی خواهم ساخت با فکر و تصمیمم


      یاحق
      جفت شیش شیراز

    • بدون نام

      اینها که انتقاد میکنند همشون لنگی هستند به اسم استقلالی اومدن اینجا عقده گشایی میکنند عقده باخت در دربی با 3 گل بدجوری سوزوندشون چون میدونند تا منصوریان هست از برد تو دربی خبری نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوزش باخت 4-2
        3-2 با ده نفره شدن
        6 تایی شدن
        هر عدد که ما بگیم براتون کلی خاطره بد تداعی میشه برای شما کیسه کش عزیزم

    • بدون نام

      خاک بر سر هر جا لنگه.....جای زخم دربی دردتون امده که این چرتا رو نوشتین؟؟؟؟نکنه از دربی سال بعد میترسین؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همش سه تا زدین سه تاش گل شد.کلا تو قوطی بودین نیم ساعت دیگه بود مثل العین میشدین

    • ميثم

      خيلي بي سوادي،اون جمله از بيل شنكلي بود نه الكس فرگوسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میثم جان از سایت معتبر تحقیق کن
        این جمله ماله خود فرگوسونه

    • بدون نام

      شش

    • بدون نام

      برو جمش کن درحد لیگ دسته2هم نیستی

    • بدون نام

      بدترین مربی تاربخ

    • بدون نام

      بی عرضه ترین مربی

    • بدون نام

      این منصوریان خیلی ... هیچ درکی از فوتبال نداره

    • بدون نام

      بدترین مربی هم لونگو سه سوراخه کرد خوبه والا با یه مشت نوجوون بی ادعا خوبه والا منم بودم میومدم کچل رو میکوبیدم بده والا مربی در حد دسته دو بیاد بهترین لونگ تاریخ رو سه سوراخ کنه میسوزه ادم والل

    • بدون نام

      بازلاف زد الکس فرگوسن...برو بابا

    • بدون نام

      اقای منصوریان به جای اینکه معذرت خواهی کنی توجیح میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج