جاباما
۵۴۴۴۳۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مهلت ثبت نام کتب درسی تمدید شد

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی پایه های دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه ای و دوره تکمیلی استعدادهای درخشان تا ۲۲ خرداد ماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی پایه های دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه ای و دوره تکمیلی استعدادهای درخشان تا ۲۲ خرداد ماه خبر داد.

لیدا نیک‌روش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال از ثبت نام اینترنتی کتب درسی و درخواست اولیا و مدیران مدارس برای تمدید مهلت ثبت‌نام، اظهار کرد: بر اساس تقویم زمانی، مهلت ثبت نام برای کتب درسی دوره دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و کتب تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (هشتم و نهم) و شاخه فنی و حرفه‌ای تا ۱۵ خرداد بود که آن را تا ۲۲ خرداد تمدید کردیم و از اولیا و مدیران مدارس که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند درخواست می‌کنیم سریعا اقدام کنند.

به گفته وی، زمان سفارش گروهی یا انفرادی کتب درسی کلاس اولی‌ها نیز از ۱۵ تیر الی ۱۷ شهریور ماه است و در نهایت کتاب های درسی تا اولین روز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به دست دانش آموزان می رسد.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق آدرس www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir قابل دسترسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج