۵۴۴۴۶۲
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

فرجام پرونده مرگ هولناک زن ایرانی در ترکیه

سرگردانی سه ساله یک خانواده ایرانی برای دریافت غرامت از صاحب فروشگاهی در ترکیه که بر اثر سهل‌انگاری باعث مرگ زن ایرانی شد، همچنان ادامه دارد.

روزنامه ایران: سرگردانی سه ساله یک خانواده ایرانی برای دریافت غرامت از صاحب فروشگاهی در ترکیه که بر اثر سهل‌انگاری باعث مرگ زن ایرانی شد، همچنان ادامه دارد.
شامگاه ۲۴ خرداد سال ۹۳ فرانک، بانوی گردشگر ایرانی که برای خرید وارد فروشگاهی در یکی از خیابان‌های استانبول در ترکیه شده بود، هنگام پوشیدن لباس، ناگهان زیر پایش خالی شد و به راه‌ پله‌ای سقوط کرد.
به‌دنبال این سقوط، تیم امداد و نجات خود را به فروشگاه ۳۱۳ رسانده و زن مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند. فرانک خیلی زود به اتاق عمل انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما تلاش تیم پزشکی بی‌فایده ماند و او تسلیم مرگ شد.
با مرگ این زن، خانواده‌اش از صاحب فروشگاه شکایت کردند. سمانه، دختر-قربانی حادثه-دراین باره گفت: بعد از این واقعه هولناک، مدیر فروشگاه در بیمارستان حاضر نشد و در هیچ یک از مراحل درمان تا زمان مرگ مادرم با ما همدردی نکرد. این مرد در بخش کیفری از سوی دادگاه به علت رعایت نکردن اصول ایمنی و نداشتن بیمه مجرم شناخته شد و دادگاه او را به پنج سال حبس محکوم کرد.
البته متهم بازداشت نشد و به فعالیت خودش ادامه داد که این موضوع برای ما باعث تعجب است. درباره بخش حقوقی اما هنوز جلسه‌ای در دادگاه تشکیل نشده است. آن‌گونه که وکیل اعلام کرده دیه اعلام شده بیش از یک میلیون لیره ترکیه است.
اما از آنجا که فروشگاه بیمه نبوده متهم باید خودش غرامت را پرداخت کند ولی اعلام کرده که حاضر به پرداخت غرامت نیست. حالا هم از مسئولان قضایی ترکیه و وزارت امورخارجه وسفارت ایران درترکیه خواهان پیگیری فوری موضوع هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبعیض

      باوکنید من چندین سال کار کردم در چند کشور اروپایی بسیار تبعیض نژادی هست اونجا.چند بار درگیر شدم (بشدت منو کتک زدند )بعد از شکایت وکاملا وجود دوربین وحتی شناختن عاملان ولی گفتند مشخص نیست کار این ها بوده .دورود بر مردم ایران

    • بدون نام

      یک چیزی بگم برترین ها اون پیام بالا رو خودم کاملا دروغ فرستادم ..گفتم یک الکی تعریفی از خودمون کنم .من اصلا ۱۰۰ کیلومتر اونور تر نرفتم چه برسه بخارج

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا میخوای حال یکی دیگه رو یگیری بخندی خب تو شاید نرفته باشی ولی اون رفته

    • سارا از اصفهان

      ههههه دیوانه

    • بدون نام

      باید مردم یک کمپین تحریم فروشگاه های ترکیه راه بندازن و بعدش خودشون خسارتتونو میدن. چند دفعه با پلاکارد جلوی فروشگاه جمع شید و عکساتونو بزارین تو شبکه های اجتماعی و واسه خبر گذاریای اروپایی و سازمانای حقوق بشر مخصوصا آلمانی که این روزا با ترکیه چپ افتادن بفرستین حتما درست میشه

    • سارا از شیراز

      وا حالا خانمی اینجا میخوای نظر بدی یا تعریف خودتو کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج