۵۴۴۷۴۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ورود قوه قضاییه به مساله موسسه «آرمان»

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین بانکی برای جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون مشکلات موسسه اعتباری آرمان گفت که درباره مشکلات این موسسات اعتباری همچون آرمان، بانک مرکزی و قوه قضائیه پیگیر هستند تا حقوقی از مردم ضایع نشود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین بانکی برای جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون مشکلات موسسه اعتباری آرمان گفت که درباره مشکلات این موسسات اعتباری همچون آرمان، بانک مرکزی و قوه قضائیه پیگیر هستند تا حقوقی از مردم ضایع نشود.

مجید کیانپور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین بانکی گفت: در طول سه هفته گذشته موسسه آرمان در سه استان لرستان، خوزستان و مرکزی مشکلات زیادی ایجاد کرده است. در استان لرستان سپرده مردم بالغ بر بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان تکلیفش معلوم نیست که در کجا قرار گرفته، موضوعی که این شائبه را ایجاد کرده که چگونه سهامداران موسسه آرمان مجوزهای لازم را گرفتند.

وی تاکید کرد: لازم است این موضوع از طریق کمیسیون اصل ۹۰ رسیدگی شود. وزارت اقتصاد نیز باید پاسخگوی مردم باشد که متاسفانه تاکنون هیچ مسئولی پاسخگو نبوده است. معلوم نیست سپرده ها کجاست، وضعیت طوری است که دژ جلوی ادارات گذاشته‌اند و از پاسخگویی به مردم خودداری می شود.

این عضو مجمع نمایندگان لرستان خواستار شد که حداقل سهامداران و مدیران موسسه آرمان ممنوع الخروج شوند و اموال آنها توقیف گردد، تا وضعیت سپرده های مردم روشن شود که معلوم نیست کجاست.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: چند موسسه اعتباری هستند که اشکالات و اختلالاتی داشته از جمله موسسه آرمان که بانک مرکزی و قوه قضائیه نیز ورود کرده است. انتظار می رود برای آینده کمیسیون اقتصادی در بازنگری قوانین بانکی تمیهدات لازم را بیندیشند تا شاهد بروز اینگونه اتفاقات نباشیم.

وی در پایان گفت: بانک مرکزی و قوه قضائیه و وزارت اقتصاد پیگیر این موضوع هستند. کمیسیون اصل ۹۰ نیز این موضوع را پیگیری کند تا حقوق افراد ضایع نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان

      این ارمان همون توسعه هست دیگه؟

    • بدون نام

      فقط خود کشی میکنم جلوی چش روحانی و صیف.حالا ببینید....

    • هادی

      این دیگه اخرش بود واقعا. من نمیدونم این علی برکت الله وآقای سیف چراجواب مردمو نمیدن.مگه میشه مجوز نداشته باشن ولی فعالیت کنن. پس بفرما شهر بی کلانتر بود. این بی تدبیری توتاریخ ثبت میشه. یارو کنار خیابون جوراب بفروشه تا شب ده نفر بهش گیر میده. حال که پول مردم بیچاره بالا کشین یادشون افتاده مجوز نداره. متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج