جاباما
۵۴۵۰۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باارزش ترین برندهای فوتبال؛ منچستر در صدر

علاوه بر مستطیل سبز، جنگ غول های بزرگ فوتبال اروپا در اختصاص دادن رتبه اول بالای جدول با ارزش ترین برندها نیز به قوت خود باقی مانده است.

ورزش سه: علاوه بر مستطیل سبز، جنگ غول های بزرگ فوتبال اروپا در اختصاص دادن رتبه اول بالای جدول با ارزش ترین برندها نیز به قوت خود باقی مانده است.
همانند سالهای اخیر، شیاطین سرخ رتبه اول با ارزش ترین برند جهان فوتبال را به خود اختصاص داده و اختلاف رئال و بارسا در رتبه های دوم و سوم بسیار ناچیز است.
علت حضور تعداد زیادی تیم های لیگ برتری در بین ۲۰ تیم اول را باید درآمد بالای این تیم ها از حق پخش تلویزیونی دانست. در ادامه، ۲۰ برند با ارزش دنیای فوتبال را بررسی خواهیم کرد.
۱-منچستر یونایتد

شیاطین سرخ همچنان با ارزشی معادل 1.73 میلیارد دلار، برای سومین سال متوالی جایگاه اول خود در بین با ارزش ترین برندهای دنیای فوتبال را حفظ کرده اند.
باارزش ترین برندهای فوتبال؛ منچستر در صدر

با توجه به سود بالای سه ماهه سوم سال مالی، به نظر می رسد در نهایت درآمد آنها در پایان سال مالی (آخر ماه ژوئن) به 560 میلیون پوند هم برسد.
2- رئال مادرید

کهکشانی ها ها در رده دوم با ارزش ترین برندهای دنیای فوتبال قرار دارند و مبلغی در حدود ۱.۴۱۹ میلیارد دلار ارزش دارند.
کهکشانی ها از لحاط فوتبالی سالی فوق العاده را سپری کردند و از طرف اسپانسر لباس خود نیز در حدود ۲۷ میلیون دلار درآمد کسب کردند و این مبلغ در مورد اسپانسر لباس حدود ۴۵ میلیون دلار بود.
۳- بارسلونا

بلوگرانا با ارزشی معادل 1.418 میلیارد دلار، با اختلاف ناچیز بعد از رئال مادرید رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
باارزش ترین برندهای فوتبال؛ منچستر در صدر

ارزش بارسا سالانه میانگین 43 درصد رشد می کنند و آنها بر خلاف فصل فوتبالی، امسال یکی با ثبت قراردادی به ارزش 155 میلیون یورو با کمپانی نایک برای تولید لباس و همچنین ثبت قرارداد 55 میلیون دلاری با راکوتن، سال فوق العاده ای را از لحاظ مالی سپری کردند.
4- چلسی

آبی های لندن با ارزشی معادل ۱.۲۴۸ میلیارد دلار در رتبه چهارم این رده بندی قرار دارند.
بعد از سپری کردن سالی اسفناک، چلسی امسال به رهبری کونته موفق شد لیگ برتر را با اقتدار فتح کند و با ۶۱ درصد رشد، بهترین درصد رشد را به خود اختصاص دهد.
۵- بایرن مونیخ

با ارزشی معادل 1.222 میلیارد دلار، باوارایی ها همچنان و مانند سالهای اخیر در آلمان بی رقیب هستند.
باارزش ترین برندهای فوتبال؛ منچستر در صدر

بایرن در فصل جاری حدود 34 میلیون یورو از اسپانسر خود دریافت کرد و مبلغی حدود 100 میلیون دلار نیز کمپانی آیداس به آنها برای لباس های این تیم پرداخت کرد اما فراموش نکنیم هنوزهم اختلاف قابل توجهی بین تیم های بوندسلیگا و کشورهای صاحب سبک فوتبال در زمینه دریافت حق پخش تلویزیونی وجود دارد.
6- منچسترسیتی

سیتیزن ها با ارزشی حدود ۱.۰۲۲ میلیارد دلار، رتبه ششم این رده بندی را به خود اختصاص داده اند. سیتی در حال حاضر درآمدی ۲۰ میلیون دلاری از کمپانی نایک به علت حق اختصاصی تولید لباس دریافت می کند.
علیرغم رشد ۱۳ درصدی، سیتی نسبت به سال قبل دو پله سقوط داشته و امسال قصد دارد با خریدهای نجومی زیر نظر گواردیولا، دوباره جایگاه چهارم سال قبل خود را به دست آورد.

7- پاری سن ژرمن
پاریسی ها با ارزشی معادل 1.011 میلیارد دلار، در رتبه هفتم با ارزش ترین برندهای جهان فوتبال قرار گرفته اند.
باارزش ترین برندهای فوتبال؛ منچستر در صدر

پاریسی ها با رشد 28 درصدی، موفق به حفظ جایگاه سال گذشته خود شده اند و علیرغم اینکه قادر به کسب نتایج خوبی نه در اروپا و نه در فرانسه نبودند، با توجه به درآمدهای اسپانسر لباس در شرایط خوبی از لحاظ مالی قرار دارند.
8- آرسنال

با ارزشی در حدود ۹۴۱ میلیون دلار و علیرغم رشد ۶ درصدی، توپچی ها نسبت به سال قبل ۲ رتبه تنزل داشته و در جایگاه هشتم قرار گرفته اند.
توپچی ها بعد از سالها در راهیابی به لیگ قهرمانان ناکام بوده اند و دریافتی آنها از اسپانسر و همچنین تولیدی لباس نسبت به دیگر رقبای لیگ برتری اختلاف معناداری داشته است.
۹- لیورپول

با ارزشی معادل 908 میلیون دلار، مرسی سایدی ها در این جدول رتبه نهم را به خود اختصاص داده اند.


لیورپول 110 میلیون پوند برای افزایش ظرفیت ورزشگاه آنفیلد به 54 هزار نفر خرج کرده و به نظر می رسد سالانه 25 میلیون پوند از این راه به درآمد آنها اضافه شود و اگر کلوپ در فصول آتی نیز روند رو به رشدی ایجاد کند، باز هم شاهد پیشرفت آنها در عرصه مالی نیز خواهیم بود.
10- تاتنهام

تاتنهام علاوه بر سپری کردن فصلی فوق العاده در مستطیل سبز، در عرصه مالی نیز با ۵۸ درصد سود، سالی شگفت انگیز را سپری کرده و ارزشی معادل ۶۹۶ میلیون دلار را به خود اختصاص داده است.
تاتنهام به تازگی با صرف مبلغی به ارزش ۸۰۰ میلیون پوند، عملیات احداث ورزشگاهی جدید را آغاز کرده که بی شک تاثیر فراوانی در رشد اقتصادی این باشگاه خواهد داشت.
۱۱- دورتموند
۱۲- یوونتوس
۱۳- اورتون
۱۴- شالکه
۱۵- لورکوزن
۱۶- اتلتیکو مادرید
۱۷ - وستهام
۱۸- میلان
۱۹- ساوتهمپتون
۲۰ - لسترسیتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج