۵۴۵۱۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پشت پرده‌های بستنِ لیست امید را بگویند

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: امروز در جریان اصلاحات بوی فرصت‌طلبی و انحصارطلبی به مشام می رسد و انتظار داریم جریان اصلاحات صادقانه و شفاف سوالاتی که در مورد چگونگی بستن لیست شورای شهر تهران وجود دارد را پاسخ بدهد.

خبرگزاری فارس: احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران عصر امروز (سه شنبه) در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال اظهار داشت: جریان اصلاح طلبی جریانی ریشه دار است و نظام جمهوری اسلامی با این دو بال (اصلاح‌طلبی و اصولگرایی) می تواند به اهدافش برسد.

وی با بیان اینکه جریان اصلاحات باید تجربیات را ارج و سرمایه‌ها را تدوام ببخشید، صداقت ،شفافیت، پاسخ گویی و پاک دستی را ٤ ویژگی اصلاح طلبی عنوان و تصریح کرد: فرصت طلبی، انحصارطلبی، برترطلبی و قدرنشناسی آفت اصلاح طلبی است.

حکیمی‌پور با تاکید بر اینکه دولت روحانی مدیون جریان اصلاحات گفت: رویکرد این دولت پاسخگویی است و ما امیدواریم این رویکرد به طور جدی تر ادامه داده شود.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران به آسیب شناسی خود از جریان اصلاحات پرداخت و خاطرنشان کرد: هرگاه احساس موفقیت کامل کردیم در مسیر از دست دادن موفقیت ها افتاده ایم و بنده به عنوان یک کنشگر کوچک جریان اصلاحات نگرانی خود را نسبت به برخی بد اخلاقی ها که در جریان اصلاحات شکل می گیرد ابراز می دارم، باید قدر این موفقیت های امروز را بدانیم چرا که صبر و استمرار لازمه کار تشکیلاتی است.

به گفته حکیمی پور امروز در جریان اصلاحات بوی فرصت طلبی و انحصارطلبی به مشام می رسد و انتظار داریم جریان اصلاحات صادقانه و شفاف سوالاتی که در مورد چگونگی بستن لیست شورای شهر تهران وجود دارد را پاسخ بدهد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران از بی توجهی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در بستن لیست امید برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به فراکسیون اصلاح طلبان شورای فعلی انتقاد کرد و خطاب به کواکبیان گفت: آقای کواکبیان! آیا درست است جمعی از اصلاح طلبان در مورد مجلس یازدهم تصمیم گیری کنند اما به فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس دهم توجهی نداشته باشند؟

وی تصریح کرد: این روحیات خطرناک است و ما را به سال ٨٤ می‌رساند چراکه اصلاح در اصلاح نیاز است و نباید همواره از رئیس دولت اصلاحات مایه بگذاریم و باید به اعتراضات با روی گشاده نگاه کنیم و به هم انگ نزنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج