۵۴۵۱۰۷
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

معافیت مالیاتی؛ در صورت ارائه اظهارنامه

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

خبرگزاری مهر: به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، سید کامل تقوی نژاد، گفت: تبعیض‌های مالیاتی از دیرباز جزو دغدغه‌های اصلی مودیان مالیاتی در پرداخت مالیات حقه بوده و سازمان در طی سال‌های اخیر اقدامات موثری را در زمینه رفع این تبعیض‌ها انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه نظام مالیاتی در تلاش است تا با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های جدید، تبعیض‌های مالیاتی را رفع و مسیر تحقق عدالت مالیاتی را هموار سازد، افزود: تعامل با مودیان، سیاست راهبردی سازمان است و همه همکاران در اقصی نقاط کشور در برخورد با مودیان باید شأن آنان را حفظ کنند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه طبق قانون مالیات‌های مستقیم مصوب سال ۱۳۹۴، خردادماه هر سال مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل(اشخاص حقیقی) است، تصریح کرد: برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی منوط به ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است و فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه مودیان محترم می توانند از خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور بهره مند شوند، گفت: صاحبان مشاغل تا ۳۱ خرداد ماه فرصت دارند تا نسبت به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی از طریق سامانه WWW.TAX.GOV.IR اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برخورد کارمندان با مردم درست نیست،باید حراستها وبازرسی ها جدی صورت بگیره ،اکثرا ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج