جاباما
۵۴۵۱۴۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کارشناس سیاسی :

منتظر شنیدن خبر حمله به قطر باشید!

کارشناسان سیاسی پیش بینی می کنند که قطع روابط دیپلماتیک عربستان و متحدانش با قطر زمینه ساز حملۀ تمام عیار به این کشور کوچک باشد!

پایگاه خبری شبکه العالم: پرفسور علی آل احمد بنیانگذار و رئیس انستیتوی امور خلیج فارس در واشنگتن گفت: تصمیم عربستان برای قطع همۀ روابطش با دوحه و بستن مرزهای زمینی ، دریائی و هوائی خود شاید هیچ معنائی بجز آمادگی برای حملۀ تمام عیار به قطر نداشته باشد.

وی گفت: اطلاعاتی به دست آورده ام که نشان می دهد عربستان تحرکات نظامی خود را در نزدیکی مرزهای قطر آغاز کرده است بنابراین می توان گفت که سعودی ها خود را برای جنگ آماده می کنند.

آل احمد افزود: حملۀ تمام عیار به قطر شاید زودتراز زمانی که پیش بینی می شود ، آغاز شود.

این کارشناس سیاسی برجسته اعلام کرد: حملات هوائی عربستان به یمن متوقف شده یا بسیار کاهش یافته است و این نشانۀ مهم بیانگر آنست که سعودی ها نیروهای خود را برای حملۀ ناگهانی به قطر آماده می کنند.

آل احمد گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری و رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا از حملۀ عربستان به قطر به خوبی حمایت خواهند کرد. من معتقدم که ترامپ به سعودی ها ابلاغ کرده است که هیچ مخالفتی با حمله به قطر نخواهد کرد.
بنیانگذار انستیتوی امور خلیج فارس افزود : اگر سعودی ها به قطر حمله کنند ، مصر ، امارات و بحرین نیز از این حمله به خوبی حمایت خواهند کرد.

رئیس انستیتوی امور خلیج فارس در واشنگتن یادآور شد: سعودی ها از قطر بسیار عصبانی و ناراضی هستند و بسیار علاقمند می باشند که نقش دوحه را کمرنگ کنند و این کشور کوچک را وابسته به خودشان بکنند.

آل احمد اعلام کرد: سعودی ها 2 هدف را دنبال می کنند. هدف اول وابسته کردن قطر به عربستان است و هدف دوم آنها دستیابی به ذخایر عظیم نقدی قطر است و به دنبال این ذخایر هستند به نحوی که گویا سعودی ها چشم به آب و خاک قطر دوخته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونوقت اگه به قطرحمله شه واکنش ایران چیه؟ آیاایران ازقطرحمایت میکنه؟ آیاایران وارداین جنگ میشه؟

    • بدون نام

      من واقعانمیفهمم عربستان فک کرده کیه! نه قدرت نظامی داره نه نیروی متخصص داره هیچی نداره گردن کشی هم میکنه !! واقعالازمه یکی مثله ایران گردن این وبشکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج