۵۴۵۲۲۹
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان حاضر به عذرخواهی نیست

در حالی که منصوریان ته صف مقصران شش تایی شدن استقلال مقابل العین بود و بسیاری از هواداران با اشاره به محرومیت زمستانی استقلال و اعتصاب‌های پی در پی، افتخاری را مقصر از هم پاشیدگی استقلال می‌دانستند اما منصوریان با بیانیه‌ای عجیب حمایت کامل خود را از افتخاری اعلام کرد.

ایران ورزشی: در حالی که منصوریان ته صف مقصران شش تایی شدن استقلال مقابل العین بود و بسیاری از هواداران با اشاره به محرومیت زمستانی استقلال و اعتصاب‌های پی در پی، افتخاری را مقصر از هم پاشیدگی استقلال می‌دانستند اما منصوریان با بیانیه‌ای عجیب حمایت کامل خود را از افتخاری اعلام کرد.
تا اینجای کار هم عیب این استراتژی زیاد بزرگ نبود اگر چه بسیاری از هواداران استقلال را دلخور کرد اما اشکال اصلی این بود که منصوریان خطاب به هوادارانی که قرار بود جلوی در وزارت ورزش بروند گفت: «هواداران به کاری که به آنها مربوط نیست دخالت نکنند». این حرف در حالی اشکال داشت که خود منصوریان را همین هواداران با همین تجمع‌ها به استقلال آوردند. حرف‌های حسن زمانی منتقد بزرگ منصوریان درون باشگاه استقلال دوباره موید اختلاف‌های بسیاری در این تیم است. آخرین بار که زمانی تاکید کرد بازیکنان و مربی این تیم دریافتی خوبی داشته‌اند استقلال یک ماه تمام آبستن حوادث شد و منصوریان و زمانی مشکلات زیادی با یکدیگر پیدا کردند و کار به اعتصاب ۵ روزه کشید.
زمانی حالا حرف‌های جدی‌تری هم می‌گوید: «اول اجازه بدهید اعضای هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب شوند بعد در مورد منصوریان تصمیم گیری خواهد شد.»زمانی حتی عذر خواهی را هم پوشاننده اشتباهات نمی‌داند. این حرف زمانی را بگذارید کنار این خبر که جواد زرینچه و زمانی در مورد فیلیکس ماگات به توافقات اولیه رسیده‌اند که وی را جانشین منصوریان کنند آن هم در حالی که نه زرینچه مدیر عامل است و نه زمانی قطعا می‌داند که عضو هیات مدیره استقلال خواهد بود. زمانی به این نکته هم اشاره داشت که منصوریان بیشترین دریافتی را داشته است.

با این حال بحث مذاکرات برای آوردن فیلیکس ماگات به این تیم هم از سوی یکی از پیشکسوتان در جریان است که بیشتر به نظر می‌رسد بازی با اسامی باشد نه یک پیشنهاد واقعی اما هرچه هست در مقابل جبهه متحد است. میانه مربی و مدیر استقلال فعلا با هم خوب است با این حال باید تاکید کرد که نشست‌های اخیر بیش از اینکه راهبردی و استراتژیک باشند بیشتر به نمایش تبدیل شده‌اند. به‌عنوان مثال استقلال هنوز حتی با یک بازیکن هم قرارداد نبسته و البته تا تعیین هیات مدیره‌اش هم نمی‌تواند قراردادی ببندد. با این حال هر روز خروجی جلسه را خرید بازیکن جدید در روزهای آتی اعلام می‌کنند و این موضوع مدام تکرار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خبر که دیروز سر خطش چیز دیگه ای بود!!!!!!!!

    • بدون نام

      منصوریان عالیه این تنش همش کار لنگیاس

    • بدون نام

      طبیبا...!!!!!!!تو اگر طبیب بودی....!!!درد خود دوا نمودی....!!!
      کم آوردین...؟؟؟؟؟؟؟فقط سرتیتر و عنوان مطالب ونوشته هاروعوض میکنین!به عنوان خبرجدیدمیدین دست خلق الله.....؟؟!!!؟؟
      کاملا واضح ومبرهن است که شیفت کار حال حاضر این برنامه برترین هاو تحریریه اخبارورزشی،خصوصافوتبالش،یک پرسپولیسی!ویاشایدهم کسی است که عقده ای ازمنصوریان واستقلال به دل دارد!!!!!!!عقده ای درحدیک غده سرطانی!!!
      باعث تاسف و شرم آوریست ماهی گیریتان از آب گل آلود!وجاه طلبی و تخریب بی محابای دیگران!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشخصه خبرگذار لنگیه

    • بدون نام

      اب بریز ... کیسه کشا چکار با تیم سرورتون دارید.استقلال بی در و بی پیکر چه ربطی به پرسپولیس داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ نخندون مارو یادتون رفته خودتون چه وظعی داشتین فصل قبل

    • بدون نام

      بی دروپیکراون تیمیه که تاچندسال پیش نمیدونست اسمش چیه لنگی یادت باشه سرور ستاره داره بروآفتابه رنگ کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج