جاباما
۵۴۵۴۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«مایکل مور» وب‌سایت ضد ترامپ راه‌اندازی کرد

«مایکل مور» مستندساز و فعال سیاسی از راه‌اندازی یک سایت با عنوان «ترامپی‌لیکس» خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: «مایکل مور» مستندساز و فعال سیاسی از راه‌اندازی یک سایت با عنوان «ترامپی‌لیکس» خبرداد.

به نقل از رویترز، «مایکل مور» این وب‌سایت را به تقلید از سایت معروف «ویکی‌لیکس» راه‌اندازی کرده تا همه منتقدان «دونالد ترامپ» و دولت آمریکا بتوانند اطلاعات سری و محرمانه خود علیه «ترامپ» را منتشر کنند.
«مایکل مور» وب‌سایت ضد ترامپ راه‌اندازی کرد

«مور» در این باره گفت: در حالی که هیچ ارتباط دیجیتالی ۱۰۰ درصد امن نیست اما او و تیمش از امن‌ترین تکنولوژی ممکن برای حفاظت از این وب‌سایت استفاده کرده تا همه میهن‌پرستان واقعی بتوانند وقوع جرائم، نقض حقوق عمومی و همچنین بداخلاقی‌های دولت «ترامپ» را گزارش دهند.

«مایکل مور» در سال ۲۰۰۴ با ساخت مستند «فارنهایت ۹/۱۱» موفق به کسب جایزه نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن شد و اولین کارگرانی نام گرفت که توانست با یک اثر مستند پس از سال ۱۹۵۶ جایزه اول جشنواره کن را دریافت کند.

وی در این فیلم نگاهی نقادانه به عملکرد «جرج دبلیو بوش»، جنگ با تروریسم و پوشش‌های خبری رسانه‌ها در آمریکا دارد. این مستند با فروش ۲۲۲ میلیون دلاری در سطح جهان، پرفروش‌ترین مستند تاریخ سینماست.

این مستندساز برجسته در سال ۲۰۰۳ نیز با فیلم «بولینگ برای کلمباین» که برگرفته از ماجرای کشتار دبیرستان «کلمباین» و نگاهی انتقادی به قانون حمل اسلحه در ایالات متحده آمریکا داشت، موفق به کسب جایزه اسکار بهترین مستند شد.

«مکان حمله بعدی کجاست؟» آخرین ساخته «مایکل مور» بود که در آن به چگونگی برخورد کشورهای اروپایی چون فنلاند و فرانسه با مشکلات اقتصادی و اجتماعی در مقایسه با دولت آمریکا می‌پردازد. آن فیلم عملکرد خوبی در گیشه نداشت و تنها به فروش ۳.۸ میلیون دلاری دست یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج