۵۴۵۵۷۰
۵۰۴۹
۵۰۴۹
پ

۸ ابزار ضروری برای راه اندازیِ کار هر کارآفرین

اگر شما در میانه راه اندازی و یا اجرای یک مورد عملیاتی شده از کار هستید، از قبل می دانید هیچ کمبود ابزارها، خدمات و برنامه هایی که بتوانند با همه امکاناتشان از جمله طراحی، بازاریابی، عملیات و فروش محصول و یا حتی شرکتتان، به شما کمک کنند، وجود ندارد.

وب‌سایت برسام: اگر شما در میانه راه اندازی و یا اجرای یک مورد عملیاتی شده از کار هستید، از قبل می دانید هیچ کمبود ابزارها، خدمات و برنامه هایی که بتوانند با همه امکاناتشان از جمله طراحی، بازاریابی، عملیات و فروش محصول و یا حتی شرکتتان، به شما کمک کنند، وجود ندارد. اما آن گزینه ها می تواند گران و خسته کننده باشد، به خصوص برای کسی که قبلاً نیز سرش کلاه رفته است. با کمبود زمان و منابع، نگاه به یک منبع خارجی جهت مشاوره در مورد بهترین از بهترینها، بسیار ارزشمند تلقی می شود.

این یکی از موارد بسیاری است که ما از هزاران نفر از صاحبان کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانی که کاربران دامنه ۹۹designs.com ، بزرگترین بازار آنلاین جهان برای طراحی گرافیک، هستند شنیده ایم. با در نظر گرفتن نظرسنجی این کاربران، به همراه چندین تن از مشاوران و تاثیرگذاران کسب و کارهای کوچک، یک لیست از خدمات آنلاین، ابزار ارزان و رایگان و یا برنامه هایی که هر کارآفرین باید در موردش بداند گردآوری کرده ایم:
۸ ابزار ضروری برای راه اندازیِ کار هر کارآفرین

- برای همکاری و ارتباط :

۱) Slack

اسلاک (Slack) بهترین راه برای برقراری ارتباط سریع در گروه و یا یک به یک است، بحث ها را بر اساس موضوع سازماندهی می کند و همه چیز را در یک مکان جمع آوری می کند و لذا پیدا کردن هر چیز در آن آسان است.

صرفه جویی در زمان آن بعضاً باورپذیر نیست و این که لازم نیست که برای هر جمله سریعی که با تیم خود رد و بدل می کنید، یک ایمیل ارسال کنید. البته، اسلاک همراه با یک برنامه تلفن همراه و ادغام با یک دسته از برنامه های دیگر که شما احتمالاً در حال حاضر نیز از آنها استفاده می کنید قابل ارائه است و برای کاربران خاصش امکان تماسهای صوتی و تصویری را نیز فراهم می کند.

اسلاک برای کاربرانی که پول پرداخت کرده اند، بسیاری از ویژگی ها و امکانان اضافی دیگری نیز ارائه می دهد، اما نسخه رایگان آن به احتمال زیاد بسیاری از نیازهای شما را به عنوان یک کارآفرین تازه کار، برآورده خواهد کرد.

۲) Google Hangouts

هنگامی که این ابزار به ویدئو کنفرانس می آید، خیلی ساده اجرا می شود، به خصوص اگر شما از گوگل سوئیت استفاده کنید. این برنامه رایگان بوده و آسان در جیمیل راه اندازی می شود. شما هنوز هم باید با طرف های دیگر قبل از برنامه ریزی یک جلسه هماهنگی کنید، هرچند بر روی کامپیوترهایی که گوگل سوئیت فعال ندارند، کار نمی کند.

- مدیریت پروژه:

۳) Trello

Trello ساده ترین و مشترک ترین راه برای سازماندهی، تجسم، اختصاص و نظارت بر وظایف به عنوان یک تیم را فراهم می کند. این ابزار پروژه ها و وظایف را به شکل موضوعات، که به صورت لیست نوشته شده اند و به نوبه خود نیز از وظایف تشکیل می شوند، سازماندهی می کند.

این ابزار برای صرفاً مدیریت پروژه خیلی بزرگ است و لذا همچنین برای طوفانهای مغزی (تکنیک بلند فکر کردن در تجارت)، برنامه ریزی دستور کار و هر نوع فعالیت های مبتنی بر لیست وظایف نیز مورد استفاده است. مانند اسلک، Trello نیز در عمل تمام نیازهای یک تیم کوچک را به صورت رایگان برآورده می کند.

۴) Asana

این ابزار مورد تایید کاربرانی است که در ساخت وب سایت های تجارت الکترونیک از آن استفاده کرده اند. ظاهر آن بسیار بصری بوده و برای یک کاربر جدید که تازه با آن آشنا می شود، آسان است و به ویژه برای کار با برنامه نویسان و کاربران از راه دور در مناطق زمانی مختلف، مفید است

- ارائه در همایشها:

۵) Prezi

Prezi ایجاد ارائه های واقعاً پویا، مانند فیلم را امکان پذیر می کند و شما را از اتلاف بودجه و منابع بیشتر محفوظ نگه می دارد. اما یک مشکل این است که فرمت کاربردی در این برنامه، با هر ساختار دلخواه محتوای ذهنی که برای ارائه دارید، کار نمی کند. یک نوع از این ساختار که در آن جواب می دهد، دادن عکس کامل برای اولین بار، و سپس رفتن عمیق تر به هر قطعه از این پازل است.

در ضمن می توانید محتوای ارائه خود را در giphy.comو با جایگزین کردن تصاویر تکراری و کلیک خورده با عکسی رایگان از این وب سایت تصاویر عمومی بزرگ، عمومی تر کنید.

- برنامه ریزی و تقویم:

۶) Calendly

این برنامه شما را قادر به تبدیل جست و خیز آزار دهنده زنجیره ایمیل به برنامه تماس و جلسات می کند. به شما اجازه می دهد لینک تقویم خود را با هر کس که انتخاب می کنید و اجازه می دهید به اشتراک بگذارید تا آن دسته از مردم به طور مستقیم در تقویم شما یادداشت کنند.

آنها با تمام ایمیل هایتان همگام سازی شده و در راستای حل تداخلات زمانی، شما می توانید مقرراتی وضع کنید که افراد چه زمانهایی را رزرو کنند. هنگامی که یک جلسه رزرو می شود، به صورت خودکار دعوت فوق به تقویم هر دو نفر فرستاده می شود. مردم ویژگی ای را که آنها را قادر می سازد یک نمونه از تقویم خود را بسازند و از آن در وب سایت خود، برای برنامه ریزی آسان تر دموی محصول استفاده کنند، می پسندند. ویژگی های اساسی این برنامه رایگان هستند.

۷) x.ai

با x.ai، دستیار شخصی خود "امی اینگرام" مراقبت تمام برنامه ریزی های جلسات شماست. از آنجا که امی در تشخیص انسان و درک متن در ایمیل متبحر است، می تواند مباحثه راه انداخته و سوالات درست را از فرد دیگر، به منظور هماهنگی جزئیات جلسه، از طرف مقابل بپرسد. همه کاری که شما باید انجام دهید قرار دادن امی در CC ایمیل است، و او در صورت نیازخود وارد مکالمه ایمیل خواهد شد. تا پنج بار در ماه استفاده از آن رایگان است.

- دیگر کمک اداری:

۸) HelloSign

با HelloSign، شما می توانید اعمال خسته کننده چاپ و اسکن را فراموش کنید. با این ابزار، شما می توانید پر کردن، ثبت نام و به اشتراک گذاری فرم ها و اسناد ، حتی آنهایی که الزامات قانونی دارند را انجام دهید. به عنوان یک کارآفرین، اینها می تواند راهکارهایی برای امضای موارد کار، جلب موافقت مشاورها، بستن قرارداد کار مترجم آزاد و هر چیز دیگری باشند که وکیل شما ممکن است سر راه خود داشته باشد.

HelloSign برای تا سه سند در ماه رایگان است.

بدیهی است، این لیست فقط توجه به نوک کوه است. خدمات بزرگ جدیدتر و ابزارهای نوین هر روزه عرضه می شوند. به نظر شما چه برنامه ها و یا ابزارهای دیگری هست که به عنوان یک کارآفرین، شما نمی توانید بدون آنها کار کنید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج