۵۴۵۶۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گردان: نمی خواهم بازیکنی معمولی باشم

شهاب گردان سنگربان تیم فوتبال پدیده امیدوار است که این تیم در فصل بعد اتفاقی تاریخی در فوتبال مشهد و ایران رقم بزند.

ورزش سه: شهاب گردان سنگربان تیم فوتبال پدیده امیدوار است که این تیم در فصل بعد اتفاقی تاریخی در فوتبال مشهد و ایران رقم بزند.

شهاب گردان بازیکن فصل گذشته تیم پدیده امروز قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد. گردان در این خصوص گفت: امروز قراردادم را با باشگاه پدیده امضاء کردم و یک سال دیگر هم این افتخار را دارم که در خدمت مردم مشهد باشم. امیدوارم سال خوبی برای مردم مشهد، تیم پدیده و من باشد و بتوانم بازی های خوبی انجام دهم.

سنگربان سابق پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان در مورد شرایط مالی تیم پدیده اظهار داشت: یکی از دلایلی که با تیم پدیده همکاری ام را ادامه می دهم این است که پدیده از نظر مالی شرایط نرمالی دارد. حقیقت این است که به دلیل مشکلاتی که در سال های گذشته برای شرکت پدیده به وجود آمد، بدهی انباشته زیادی وجود داشت ولی در مجموع روند رو به رشدی به وجود آمده و حداقل برای من پرداختی ها در سطح نرمال بوده است. یک بخشی از قراردادم باقی مانده که قرار است پرداخت شود.

گردان ادامه می دهد: مزیتی که باشگاه پدیده دارد این است که وعده دروغ نمی دهد؛ مثلا اگر پول ندارند می گویند پول ندارند و الکی وعده دروغ نمی دهند و با فریب کاری کارشان را پیش نمی برند. اینطوری می توانی روی حرف هایشان حساب کنی.

سنگربان تیم پدیده در مورد بهبود شرایط مالی پدیده می گوید: در بحث کلی شرکت پدیده هم اتفاقات خوبی رخ داده و شرکت در حال رسیدگی به کارها است. پیش تر هم اینطور نبود که پول وجود نداشته باشد ولی چون پروژه سنگینی در جریان است یک سری کارها باید انجام می شد که نیاز به زمان داشت. شاید یک سری بازیکنان قبل از ما ضرر کردند ولی در حال حاضر شرایط مالی نرمالی وجود دارد.

شهاب گردان در مورد چشم اندازه پدیده برای لیگ شانزدهم و اینکه در فصل آتی چه رتبه ای می تواند رضایت مجموعه تیم را به همراه داشته باشد، بیان کرد: بازیکنانی که در حال جذب شدن هستند بیانگر این است که قطعا ماندگاری در لیگ دیگر اهداف تیم به شمار نمی رود. خود من به خاطر همین اهداف در تیم مانگار شدم. بین مجموعه تیم از نتایج رضایت وجود ندارد و خود من از نتاجی که سال گذشته به دست آمد خیلی ناراحتم. به دنبال این هستیم که تا جایی که امکان دارد نتایج خوبی بگیریم و اصلا محدودیتی برای خودمان در نظر نداریم. فکر می کنم پتانسیل خوبی هم در تیم وجود دارد. سال گذشته هم شانس گرفتن سهمیه داشتیم ولی با باختی که در نهایت شایستگی مقابل تراکتورسازی داشتیم، انگیزه هایمان کم شد و فصل را با شرایط خوبی به پایان نبردیم. همه از این قضیه ناراحت هستیم به همین دلیل می خواهیم یک یادگاری از خودمان به جا بگذاریم و شخصا نمی خواهم یک بازیکن معمولی برای تیم باشم.

گردان که سابقه بازی در تیم های پر طرفداری مثل پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن را دارد، در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه بازی کردن در تیمی مثل پدیده که در میان تیم های سطح اول فوتبال ایران نیست، برایش چقدر سخت است، خاطرنشان کرد: اگر واقعیت را بگویم این موضوع برایم خیلی سخت است. بزرگترین هدفی که در این فصل دارم این است که با کمک بچه هایی که در تیم هستند و قرار است به تیم اضافه شوند یک یادگاری تاریخی از خودمان به جا بگذاریم. اگر بازیکنانی که صحبت اضافه شدن آنها وجود دارد و من هم با آنها رابطه خوبی دارم به تیم اضافه شوند می توانیم نتایجی مثل استقلال خوزستان و سپاهان سال های گذشته بگیریم. بازیکنانی مثل آرمناک پطروسیان، مجید بصیرت و .. سپاهان را به تیمی مدعی بدل کردند و به نظرم با پتانسیلی که در تیم پدیده وجود دارد این هدف دور از دسترس نیست. مهم این است که پدیده شخصیت قهرمانی پیدا کند تا در سال های آینده بازیکنان پیشنهاد پدیده را به عنوان یکی از پیشنهادهای وسوسه برانگیز ببینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج