جاباما
۵۴۵۶۷۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات حادثه تروریستی از زبان نماینده مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حادثه تروریستی امروز نتوانست خللی در کار مجلس ایجاد کند و مجلس از این پس نیز همچون گذشته به کار خود به صورت عادی ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ساعت ۱۵:۴۵ بود که کار تروریست‌ها تمام شد و دو تروریست باقیمانده نیز به هلاکت رسیدند و کار چک و خنثی و پاکسازی در مجلس شروع شد.

وی افزود: تروریست‌ها امروز با لباس زنانه وارد مجلس شده بودند و پاسدار دم درب و پاسدار در گیت دوم را به شهادت می‌رسانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در گیت دوم وقتی که پاسدار متوجه تیراندازی می‌شود درب آهنی را قفل می‌کند و آنها پاسدار را به شهادت می‌رسانند و وقتی با درب آهنی بسته مواجه می‌شوند پاسدار را به شهادت می‌ر‌سانند و از پله‌ها بالا می‌روند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: تروریست‌ها در راهروها به درگیری می‌پردازند که عمده این درگیری‌ها جلوی دفتر بنده بود که موجب تخریب و آب گرفتگی دفتر و فرو ریختن سقف آن شد.

وی افزود: دو نفر از تروریست‌ها که با جلیقه انفجاری دست به اقدام انتحاری زده بودند، جلوی دفتر بنده در مجلس اقدام به این کار کردند که در مورد نفر اول کمربند انفجاری هم از جلو و هم از پشت عمل کرده و حدود یک متر بین دو تکه بدن که از کمر به دو نیم شده بود، فاصله بود و در مورد نفر دوم نیز جلوی کمربند انفجاری عمل کرده بود و موجب متلاشی شدن جسد فرد تروریست شده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مسئول دفتر بنده امروز در مجلس حضور نداشت اما خانمی به نام بهرام‌زاده سجادی که در اتاق مجاور دفتر حضور داشت که البته این اتاق نیز بخشی از دفتر است، تا همان دقایق آخر در ساختمان بود اما خوشبختانه سالم ماند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: خانم بهرام‌زاده خود درب اتاق را از داخل قفل کرده بود اما به دنبال انفجار ناشی از انتحار یکی از تروریست‌ها درب دفتر به دلیل موج انفجار باز شده بود و تروریست‌ها داخل دفتر را نیز به رگبار بسته بودند اما خوشبختانه خانم بهرام‌زاده آسیب ندیده بود و بعد نجات پیدا کرد.

وی افزود: تروریست‌ها که با تیراندازی موجب شهادت تعدادی از کارمندان مجلس شده بودند، وقتی که به کارمندان چند تیر شلیک کرده بودند، به بالای سر آنها آمده و به جمجه آنها تیر خلاص شلیک می‌کردند و اسلحه را زیر فک این شهدا قرار داده و شلیک کرده بودند که این باعث شده بود که روی سر این شهدا شکافته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: حادثه تروریستی امروز حتی یک دقیقه خللی در کار مجلس ایجاد نکرد و تا پایان مجلس به کار خود ادامه داد و پس از جلسه علنی مجلس، نمایندگان نماز خود را به جماعت خواندند و طبق روال همیشه به سمت حوزه‌های انتخابیه خود رفتند.

ذوالنوری در پایان خاطرنشان کرد: مجلس از این پس نیز به روال کاری خود به صورت عادی ادامه خواهد داد و هیچ وقفه‌ای ایجاد نمی‌شود و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره بکار شون ادامه بدن این بدبخت کارمندا رو کشتن ولی اونا داشتن عکس سلفی میگرفتن واقعا تاسف داره ⚫⚫⚫⚫

    • برهمند

      مابه قول اقامون ازاین ترقه بازی هانمیترسیم تاسپاه ونسل سپاه هست داعش که هیچ هیچ کشوری حریف مانخواهدشد منتظریم دستورحمله فرابرسدتازنده ایم رزمنده ایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج