۵۴۶۲۸۴
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

سردار سلامی: انتقام، در دستور کار سپاه است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام تروریستی روز چهارشنبه تهران یک ناکامی سیاسی بزرگ دیگر برای دشمنان ملت ایران بود.

خبرگزاری صدا و سیما: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: اقدامات نیروهای عمل کننده در خاموش کردن این فتنه کور تحسین برانگیز بود و از این منظر باید این موفقیت و پیروزی بزرگ را به ملت ایران تبریک گفت.

وی گفت: این حادثه مابه ازای طرح سیاسی مشترک سعودی ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ریاض است.

سردار سلامی افزود: هدف از این طرح که به خاطر شکست های منطقه ای دشمنان ما صورت گرفت ضربه زدن به اقتدار سیاسی ـ امنیتی ایران بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در این اقدام تروریستی با فرزندان انقلابی خود اقتدار امنیتی مثال زدنی اش در مدیریت یک حادثه تروریستی را نشان داد.

وی افزود: ما در عملیات دیروز یک رویای سیاسی دشمنانمان را زنده به گور کردیم و نشان دادیم که ایران مدفن کسانی است که بخواهند امنیتش را به خطر اندازد.

سردار سلامی گفت: در حالی که همه مهاجمان در حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی به هلاکت رسیدند هیچ یک از نیروهای عملیاتی ما کوچکترین آسیبی ندیدند اگرچه تعدادی از هموطنانمان ناجوانمردانه و بی دفاع به شهادت رسیدند.

وی افزود: پاسداران ما حافظ مجلس به محض ورود تروریست ها به ساختمان مجلس، آنها را از صحن علنی و مردم دور کردند.

سردار سلامی گفت: تروریست ها در ساختمان ملاقات های مردم با نمایندگان تلاش کردند تا مراجعه کنندگان و کارکنان حاضر در دفاتر را به گروگان بگیرند که موفق نشدند.

وی افزود: پس از محاصره تروریست ها در طبقات ساختمان ملاقات های مردمی نمایندگان مجلس نیروهای کمکی سپاه به سرعت وارد عمل شدند و در عملیاتی دقیق، حساس، پیچیده و مینیاتوری با دقت مثال زدنی در حالی که تلاش می کردند تا مردم آسیب نبینند تروریست ها را از پای درآوردند.

سردار سلامی گفت: فرمانده کل و فرمانده نیروی زمینی سپاه از ابتدای عملیات شخصاً در میدان حاضر شدند و مدیریت عملیات را برعهده گرفتند و این نشان می دهد که با این روحیه کشور هیچ آسیبی نخواهد دید و با این ترقه بازی ها استقلال، آزادی، امنیت و کرامت ما از بین نخواهد رفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: صمیمانه از نیروهای عمل کننده نیروی انتظامی در حرم مطهر امام و مجلس قدردانی می کنم.

وی گفت: اصل این اقدام به خاطر تراکم شکست های دشمنانمان در منازعات منطقه ای و جنگ های نیابتی در سال های گذشته است.

سردار سلامی افزود: در حالی که آمریکا، سعودی ها، برخی کشورهای مرتجع منطقه و غربی ها در تلاش بودند تا معادلات منطقه را به نفع خود برهم بزنند و نظام جمهوری اسلامی را مورد تهدید قرار دهند موفق به اجرای نقشه هایشان در سوریه و عراق نشدند و در منازعات سیاسی منطقه ای شکست خوردند.

وی گفت: سیاست های منطقه ای سعودی ها کاملاً شکست خورده است و این در حالیست که سرزمین داعش تنگ تر شده و در حال زوال است.

سردار سلامی افزود: آنچه که در نشست آمریکایی ـ سعودی چندی پیش در ریاض اتفاق افتاد باید یک مابه ازای سیاسی می داشت که به احتمال زیاد اقدام تروریستی روز چهارشنبه در تهران همان است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز ابتکار عمل را در منازعات سیاسی منطقه برعهده دارد، ما تعیین کننده تحولات منطقه هستیم و حل منازعات سیاسی منطقه به ما گره خورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت های منطقه ای هم از سیاست های مقاومتی ما حمایت می کنند افزود: در برابر این موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران سعودی ها جز پمپاژ تروریست، ایجاد تفرقه و شارژ اعتقادی ـ انحرافی کار دیگری انجام نمی دهند.

سردار سلامی گفت: سعودی ها پیش تر گفته بودند باید ناامنی ها را به درون ایران بکشانیم و این سخنان نشان می دهد که عربستان محل نقشه کشی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است هرچند رویاهایشان هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است این است که ما دشمنان بالفعل متعددی داریم که حوزه عملشان جهانی است و فوق العاده بی رحم هستند.

سردار سلامی گفت: ما در میان آتش توانستیم در این سالها امنیتمان را تأمین کنیم و پس از این هم برای استقرار امنیت ملی مان تلاش جدی تری خواهیم داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از جمله درس های اقدام تروریستی روز چهارشنبه در تهران این است که باید دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و ما اشرافمان را بر گروه های تروریستی و عملیاتی احتمالی شان بیشتر متمرکز کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاکباز

      سلام واحترام
      درودبرتمامی نیروهای سپاه واطلاعات وانتظامی

    • بدون نام

      درود برسردار خداقوت منتظریم انشاالله تودهنی محکمی به حکام وهابی سعودی زده وریشه فاسد عناصرتکفیری داعش ازروی زمین محو گردد آمین

    • یک سرباز

      سلام و خدا قوت سردار قهرمان... آقا ما انتقام شهید تیموری و همه هموطنان شهیدمان را خواستاریم. انشاا... بزودی

    • بدون نام

      سردار باید ریشه را سوزاند نه برگها و شاخه ها را ریشه تمام این خباثتها عربستانه

      اوننهابه تهران آمدند ما هم باید ریاض را هدف بگیریم

    • سعید

      درود سردار. انشاءالله به یاری حق تعالی ریشه آل سعود عربستان را میکنیم و در عربستان هم یک انقلاب براه می اندازیم به یاری خداوند

    • بدون نام

      مرحبا بر عملکرد بموقع سپاه و نیروهای انتظامی و اطلاعات تو ایران هر فرد خودش یه نیروی اطلاعاتی

    • محمد

      سلام درود و هزاران سلام بر سپاهیان شجاع ما که امنیت را در ایران تامین میکنند

    • بدون نام

      سلام سردار.درود بر شما.خواهش میکنم و باز هم خواهش میکنم در ریاض یک نا آرامی بزرگ بزرگ راه بیندازید که سالها شعله آن خاموش نشود تا آل سعود فاسد در لاک خودش قرار بگیرد و به بیرون مرزهایش فکر نکند.سردار به یاد داشته باشید عربستان خیلی پر رو شده.دستهایش را قطع کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج