۵۴۶۳۱۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

زمانی از شکست استقلال خوشحال می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم آقای زمانی بزودی در یک شغلی مشغول به کار شود که امکان مصاحبه داشته باشد. چون ایشان عاشق مصاحبه و دیده شدن است.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم آقای زمانی بزودی در یک شغلی مشغول به کار شود که امکان مصاحبه داشته باشد. چون ایشان عاشق مصاحبه و دیده شدن است.

پیروز قربانی در واکنش به اظهار نظر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: بعنوان یک فوتبالی برای خودم متاسفم که امثال آقای زمانی وارد مدیریت فوتبال شدند. ایشان باید بدانند که هر کسی که به خاطر شغل سیاسی‌اش و ارتباطاتش به هیات مدیره یک باشگاه رسید به صرف عضویت در هیات مدیره فوتبال فهم و صاحب نظر در فوتبال نمی شود.

وی افزود: آنچه از زمانی به یاد داریم این است که از اول فصل هر زمان تیم شکست خورده، این آقا مصاحبه کرده و نمک بیشتر به زخم هواداران پاشیده و هر زمان که تیم نتیجه می‌گرفت ایشان غایب بودند. سئوال من از آقای زمانی این است که بعد از پیروزی در دربی کجا بودید؟ چرا بعد از شکست دادن السد صحبتی نداشتید؟ وقتی تیم نایب قهرمان لیگ برتر شد شما کجا بودید؟ چرا هر وقت تیم شکست می خورد سر و کله شما در رسانه ها پیدا می‌شود؟

کاپیتان سابق استقلال گفت: به شخص من ثابت شده که این آقا از شکست های استقلال خوشحال می‌شوند. نه به این دلیل که استقلالی نیستند. بلکه به این دلیل که شکست‌های استقلال به ایشان امکان مصاحبه کردن و دیده شدن می‌دهد. چون ایشان مصاحبه را دوست دارند. برای همین از تک تک این فرصت ها استفاده می‌کند.

پیشکسوت استقلال گفت: بدتر از مصاحبه کردن زمانی، صحبت کردن در خصوص مسائل فنی است. او یکبار صاحب نظر بودن خودش در مسائل فنی را اثبات کرد. یادمان نرفته مصاحبه‌ای که در خصوص فرشید باقری کرد و او را تخریب کرد. در حالی که زمان نشان داد فرشید یکی از هافبک های خوب ایران است و البته مقدار درک ایشان از فوتبال هم با همان مصاحبه روشن شد.

مدافع پیشین استقلال گفت: من از منصوریان دفاع نمی‌کنم، بلکه از حرمت پیراهن مربی استقلال و از حرمت نیمکت استقلال دفاع می‌کنم. منصوریان وارث یک نیمکت گران قیمت است. او امانت دار بزرگانی است که پیش از او روی این نیمکت نشسته بودند. پس کسی حق ندارد به شخصیت حقوقی سرمربی استقلال توهین کند. منصوریان مقابل العین نتیجه بدی گرفت قبول، اما عضو هیات مدیره نباید در رسانه‌ها دست به تخریب سرمربی تیمی که خود عضو هیات مدیره‌اش است بزند.

قربانی گفت: آقای زمانی استقلال محل تسویه حساب شخصی شما با منصوریان نیست. از این که از این شکست وسیله‌ای بسازید برای تسویه حساب با سرمربی استقلال در بلند مدت سودی نصیب شما نمی‌شود. امیدوارم به زودی در شغلی به جز فوتبال مشغول شوید که امکان مصاحبه برای شما بیشتر از فوتبال وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: زمانی با این رفتارش شان هیات مدیره استقلال را هم پایین آورد. نفرات بعدی که عضو هیات مدیره شوند باید خیلی تلاش کنند تا دیدگاه مردم را از هیات مدیره استقلال عوض کنند.

وی در ادامه افزود: البته این که امثال زمانی بیایند در فوتبال مدیریت کنند تقصیر خود ما فوتبالی هاست و به قول معروف که می‌گویند «از ماست که بر ماست». اگر ما فوتبالی ها برویم و خودمان را به علم مسلح کنیم، آنوقت افراد غیر فوتبالی نمی آیند در فوتبال برای ما مدیریت کنند و اینچنین نظر فنی هم برای ما بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منصوریان حیا کن استقلال و رها کن

    • گنابادی

      دمت گرم با این صحبتهای قشنگت

    • بدون نام

      بحث بردن نیست اقای کارشناس.بحث چگونه بردن است.با السد توی ازادی به غیر از شانس و تقدیر چیز دیگه ای بود؟با دفاع اتوبوسی چطور؟خب همین تاکتیک عقب افتاده بود که باعث اون شکست تاریخی شد.کی جواب ما رو میده

    • بدون نام

      آقای زمانی اگر تونست یه تیم ارنج کنه بیاد اظهار نظر کنه هر کی با رانت میاد بالا صاحب نظرمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج