۵۴۶۳۲
۶۷ نظر
۵۰۹۶
۶۷ نظر
۵۰۹۶
پ

چاوشی ترانه بخواهد از او دستخط می‌ گیرم!

اگر محسن چاوشی از من بخواهد تا با هم همکاری داشته باشیم، این بار من از او یک دست خط بابت همکاری مشترک می گیرم. اگر قرار بود این اتفاق دوباره بیفتد، از محسن می خواستم بنویسد؛ من، محسن چاوشی خواهان یک ترانه از علی بحرینی هستم.

چاوشی ترانه بخواهد از او دستخط می‌ گیرم!

روزنامه تماشا: علی بحرینی یکی از ترانه سراهایی است که خیلی دیر سراغ ترانه سرایی آمد اما در همین سه سال فعالیتی که در عرصه ترانه سرایی داشته،توانسته با اکثر خوانندگان پرکار کشورمان تجربه های موفقی را پشت سر بگذارد.

از محسن چاوشی بگیرید تا احسان خواجه امیری و حمید عسکری و ... سراغ علی بحرینی رفتیم تا از او بپرسیم چرا در این روزها کمرنگ تر از گذشته است. البته او می گوید من کم کار نیستم و آلبوم هایی که کار کرده ام، هنوز منتشر نشده است.

چاوشی ترانه بخواهد از او دستخط می‌ گیرم!

سال ۸۹ و ۹۰ خیلی پرکار بودید و با اکثر خوانندگان پرطرفدار کشور همکاری داشتید، چرا این روزها کمرنگ تر از گذشته هستید؟

- من هیچ وقت کمرنگ نبوده ام. الان سه سال است که دارم صرفا کار ترانه انجام می دهم اما متاسفانه انتشار آلبوم ها طبق نظم خاصی انجام نمی شد و به همین دلیل هم هست که تو می گویم کم کار شدم! مثلا ترانه ای که در آلبوم «حریص» محسن چاوشی داشتم، کاری بود که سه هفتم قبل از انتشار آلبوم سروده شد اما کاری که در «یه خاطره از فردا» داشتم، ترانه ای بود که سه سال پیش از انتشار آلبوم سروده شده بود. کار من ترانه سرایی است و در سال با دو - سه نفر از افرادی که به اصطلاح برند موسیقی ایران هستند در حال همکاری هستم.

«جز تو» تراکی است که پیش از انتشار رسمی آلبوم در بعضی از محافل شنیده می شد که ترانه این آهنگ متعلق به محمد علیزاده است اما وقتی آلبوم منتشر شد، اسم شما به عنوان ترانه سرای این آهنگ درج شده است. این ماجرا به چه دلیلی بود و آیا اختلافی بین شما وجود دارد؟

- نه، من اختلافی با محمد علیزاده ندارم و یک سال است خودم را اینطور قانع کرده ام که شاید فضا و شرایط یکجوری برای آدم ها به وجود بیاید که انسان حرفی را بیان کند که از واقعیت به دور است. بر همین اساس اگر ادعا کردم «دنیا دیگه مث تو نداره ...» را من نوشته ام، زیاد تعجب نکنید.

با توجه به اینکه «جز تو» تراک بسیار موفقی بود و محمد علیزاده به نوعی به این آهنگ مدیون است، چرا همکاری شما و محمد در آلبوم «دلت با منه» تکرار نشد؟

- من، محمد علیزاده و میلاد ترابی سه نفر بودیم که با همکاری داشتیم. بین محمد علیزاده و میلاد ترابی اختلافاتی پیش آمد که من ترجیح دادم از محمد فاصله بگیرم که این فاصله به لحاظ کاری تا الان ادامه داشته است. من با محمد علیزاده اختلاف۶ خاصی نداشتم و فقط گاهی در ارتباط سه نفره ای که داشتیم، مسائلی پیش می آمد که هر یک از اضلاع این مثلث دوستانه باید در مورد آن واکنشی از خود نشان می دادند.

اما الان میلاد ترابی و محمد علیزاده در حال همکاری با یکدیگر هستند...

- این را باید از خود میلاد بپرسید که چرا دوباره با محمد علیزاده همکاری می کند اما بین من و میلاد مشکلی در این مورد پیش نمی آید. من و میلاد مشکلی در این مورد پیش نمی آید. من و میلاد ترابی انحصارطلبی را در وجود خود کشته ایم و داستان ما قصه همکاری و ... نیست. رابطه ما یک رابطه مبتنی بر دوستی است و به همین دلیل هم در همه این سال ها مشکلی بین ما به وجود نیامده است. ماحصل همکاری ما هم مشخص است و می توانید آن را در آلبوم محمد علیزاده، شهرام شکوهی و مرتضی پاشایی و آلبوم «ضربدر ۲» میلاد ترابی و آلبوم میلاد کیانی و ... ببینید.

آلبوم «ضربدر ۲» میلاد ترابی، آلبوم چندان موفقی نبود، قبول دارید؟

- به شدت معتقدم این آلبوم شش ماه دوم امسال به نتیجه مطلوبی دست پیدا می کند.

در شرایطی که این آلبوم در زمان انتشار خوب موفق نبود، چطور می گویید شش ماهه دوم امسال به موفقیت می رسد؟

- این اولین باری نیست که یک آلبوم با وقفه زمانی به موفقیت می رسد. من و میلاد همکاری محمد علیزاده را تجربه کرده ایم که تراک «جز تو» او دو سال و نیم بعد از انتشارش به موفقیت رسید. از طرفی زمانی شما فضایی را انتخاب می کنید که برای جا افتادن آن نیاز به زمان است. ما در «ضربدر ۲» کار عرف و بازاری انجام ندادیم که انتظار داشته باشیم. یک ماه بعد از انتشار هیت شود. آلبوم میلاد، آلبوم بسیار بد دست و بد قلقی است چون در این آلبوم مخاطب با فرمی از خوانندگی مواجه می شود که مرسوم نیست و از طرف دیگر سرعت مخلودی ها فوق العاده بالاست و ساختار ترانه ها هم متفاوت است. من بر اساس تجربه ای که دارم فکر می کنم شش ماهه دوم امسال اتفاقات خوبی برای این آلبوم خواهد افتاد. این را هم باید اضافه کنم که من با انتشار این آلبوم در اسفند ماه مخالف بودم و فکر می کنم زمان درستی منتشر نشد.

همکاری شما با محسن چاوشی در «حریص» چگونه اتفاق افتاد و چرا در آلبوم های بعدی آقای چاوشی ادامه پیدا نکرد؟

- من و محسن سال ها با هم دوست بودیم و به دلیل لطفی که به من داشت پیش از انتشار «حریص» این آلبوم را برای من Play کرد تا من نظرم را در مورد کلیت آلبوم بگویم. دو سه روز بعد از این موضوع، با من تماس گرفت و گفت یک ترانه شش و هشت برای اضافه کردن به این آلبوم می خواهم. من در جواب گفتم شعر شش و هشت آماده ندارم، فقط یک ترانه دارم که آن هم شش و هشت نیست. محسن همان ترانه را از من گرفت و بعد از دو ساعت به دفتر ما آمد و گفت من ملودی این آهنگ را ساخته ام! حالا که ملودی کار شش و هشت شده، لطف کن و قسمت بعدی کار را هم بنویس که من هم به فاصله سه چهار ساعت ترانه را کامل کردم و در اختیار محسن چاوشی قرار دادم. کار تا به ارشاد برود و مجوز بگیرد، سه هفته طول کشید و من در این سه هفته به واسطه تجربه ای که داشتم، جایی موضوع همکاری ام را با محسن مطرح نکردم تا آلبوم منتشر شود.

بعضی ها می گویند علت قطع همکاری امیر ارجینی و چاوشی همین حضور شما در «حریص» است ...

- فکر نمی کنم این موضوع صحت داشته باشد اما اگر واقعا من باعث شده باشم یک همکاری چندین و چند ساله به هم بخورد متاسفم! البته نه بابت از بین رفتن این همکاری بلکه تاسف من بابت این است که این همکاری دلی نبوده! احتمالا آن همکاری، همکاری دلی نبوده و شاید آنطور که آن بعضی ها می گویند حضور من در «حریص» چاوشی به گوشه ای از این همکاری حرفه ای و نه صمیمی و برادرانه آسیب رسانده است.

و چرا در «پرچم سفید» حضور نداشتید؟

- حس می کنم در این آلبوم جایی برای من نبود. در هر صورت باید بگویم که بعد از «حریص» پیشنهادی برای همکاری از محسن چاوشی دریافت نکردم. اما اگر محسن چاوشی از من بخواهد تا با هم همکاری داشته باشیم، این بار من از او یک دست خط بابت همکاری مشترک می گیرم. اگر قرار بود این اتفاق دوباره بیفتد، از محسن می خواستم بنویسد؛ من، محسن چاوشی خواهان یک ترانه از علی بحرینی هستم.

مگر در همکاری قبلی مشکلی در این زمینه به وجود آمده بود؟

- آقای چاوشی بعد از انتشار «حریص» مصاحبه ای داشتند که در آن گفته بودند علی بحرینی ترانه «غیرمعمولی» را به من پیشنهاد داد، در صورتی که من ترانه ای به محسن پیشنهاد ندادم. محسن از من ترانه خواست و من هم با او همکاری کردم. من تا امروز به هیچ خواننده ای پیشنهاد اجرای ترانه هایم را نداده ام اما اگر قرار باشد روزی این کار را انجام دهم مطمئن باش محسن چاوشی جزو بیست گزینه اول من نیست.

چرا، مگر چاوشی پرمخاطب نیست؟

- من صدای فریدون، سعید شهروز، محسن یگانه، گروه سون ... را بیشتر از چاوشی می پسندم و احساس می کنم برای این افراد می توانم مفیدتر باشم. البته چاوشی خواننده مطرح و محبوب و جا افتاده ای است اما در عمل او است که من را یدک می کشد نه من! البته در کنار همه این حرف ها باید بگویم قسمت بزرگی از محبوبیت آهنگ «غیر معمولی» صدا و اجرای فوق العاده محسن چاوشی است. مطمئن باش این آهنگ حتی با همان ملودی و تنظیم با صدای خواننده دیگری به موفقیت نمی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسی خندیدیم
      اینجاست که میگن قورباغه هفت تیرکش شده
      این یارو کی هست اصلا که بخواد درباره چاوشی اظهار نظر کنه
      واسه چاوشی شعر و ترانه ریخته اونم از کلی ترانه سرای مطرح و کار بلد نه امثال این فرد که واسه معروف شدنش اسم چاوشی میاره

    • میلادمنچستری

      چقدر من صدای چاوشی رو دوست دارم...یکی چاوشی یکی هم تی ام بکس!خداییش با جفتشون حال میکنم

    • احسان

      آقای بحرینی!
      من یکی یادم نرفته که عکس محسن چاووشی حتی در روزهای غیر مجاز بودنش بزرگ روی جلد مجله شما بود واسه فروش بیشتر!
      چاووشی عطسه می زد شما با تیتر بزرگ می نوشتی چاووشی عطسه زد!
      چاووشی تو رو یدک می کشه؟

      چاووشی نزدیک به 120 تراک خوانده که تقریبا همشون شنیده شده که یکیش فقط مال شما بوده!

      عجب

    • تینا

      جناب بحرینی خیلی نمیشه به چیزایی که تو این روزنامه ها و مجلات با عنوان مصاحبه مینویسن تکیه کرد، معلوم نیست اصل حرف محسن چی بوده و اونا چی منعکس کردن .. در ضمن اینکه محسن رو جزء 20گزینه اول خواننده های مورد علاقه تون نمیدونید این سلیقه شخصی شماست و کاملاً هم قابل احترامه .. ولی اینکه میگید "در عمل او است که من را یدک می کشد نه من!" اصلاً نمیفهمم منظورتون چیه .. قصد مقایسه کردن ندارخ ولی محسن چاوشی در حال حاضر با بهترین ترانه سراهای ایران کار میکنن که سابقه و شهرتشون خیلی از شما بیشتره ..
      موفق باشید

    • vahid

      برو بابا، ترانه سرای دو ریالی. کینه ورزی تو حرفاش بیداد میکنه بعد میگه انحصار طلبیو تو وجودم کشتم. میخواد میلاد ترابی و محمد علیزاده رو به جون هم بندازه. گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده. تو کجا و جناب چاووشی کجا.

    • مهران

      قبل از اينكه چاوشي غير معموليو بخونه اصن كسي تورو ميشناخت ؟؟
      اسم محسن چاوشي ديوار شد تا تو ديده بشي حالا داري ميگي تورو يدك ميكشه ؟
      محسن چاوشي بهترين ترانه سراهارو كنارش داره اونوقت بياد به تو بگه به من ترانه بده ؟ محسن چاوشي نزديك ٢٠٠ تا قطعه اجرا كرده تو كدومشونو گفتي آخه ؟؟ به جز يه شعر بازاري چيز ديگه اي بود ؟
      خيلي كوچيكتر از اوني هستي كه بخواي راجبه چاوشي نظر بدي!

    • حامد خواجه زاده

      سلام
      محسن چاوشی نه به دنبال به دست آوردن و کسب شهرته چون با سادگی هاش صدای زخمی و زیباشتو دل مردم جا کرده بدون اینکه ذره ای تلاش کرده باشه

      نه به دنبال مادیات و پول چون تو این چند سال خیلی از این پیشنهاد های بزرگ رو رد کرد، چون دور از هدفش بود

      محسن چاوشی نه اهل حاشیه و نه تخریب و سواستفاده از شخص خاصی، فکر کنم معرفت کاری چاوشی ثابت شده است و اون خبری که به دست شما رسیده یا کذب بوده و یا شاید حرف چاوشی چیز دیگه ای بوده

      اینکه گفتید جز 20نفر مورد نظر شما نیست برای ما قابل احترامه...

      هوادار یکتا صدای عشق
      Mosafere.Gharibeh

    • حامد خواجه زاده

      سلام
      محسن چاوشی نه به دنبال به دست آوردن و کسب شهرته چون با سادگی هاش صدای زخمی و زیباشتو دل مردم جا کرده بدون اینکه ذره ای تلاش کرده باشه

      نه به دنبال مادیات و پول چون تو این چند سال خیلی از این پیشنهاد های بزرگ رو رد کرد، چون دور از هدفش بود

      محسن چاوشی نه اهل حاشیه و نه تخریب و سواستفاده از شخص خاصی، فکر کنم معرفت کاری چاوشی ثابت شده است و اون خبری که به دست شما رسیده یا کذب بوده و یا شاید حرف چاوشی چیز دیگه ای بوده

      اینکه گفتید جز 20نفر مورد نظر شما نیست برای ما قابل احترامه...

      هوادار یکتا صدای عشق
      Mosafere.Gharibeh

    • محمدرضا

      با سلام خدمت جناب بحرینی
      محسن چاوشی محبوب قلبهاست و صدای خاص موسیقی ایران هست
      فکر میکنم شما بعد از خوانندگانی که اسم بردید باید اسامی کسایی مثل ساسی مانکن و ..... رو نام میبردید
      شما کجا و محسن عزیز ما کجا
      اصل شک نکنید که طرفداران محسن چاوشی و همچنین مردم ایران شما رو جزء دوملیون ترانه سرای اول ایران هم به حساب نمیارند
      اصلا این مد شده که هر کی به خاطر کارای محسن معروف شد بعد ادعاش عالم رو برداشت

    • mj kazemi

      باسلام. اول از محسن چاوشی عزیزم سپاس گزارم که همیشه هر چی خونده حتی اونکه میگه بام بام (اسپانیش) شادی و لذت رو هدیه داده به طرفداراش.دوم از آقای بحرینی بابت این ترانه ممنونم. چون لحظات خوشی رو نسیبمون کرد. اما بهتره خیلی حرفا نزده بمونه تا وقتی مثلا این ترانه رو دوباره گوش میدیم مزه اش تغییر نکرده باشه. پاینده باد محسن چاووشی

    • homayoon

      هه. این یارو داره چی میگه.
      بیست نفر اولو یدک کشیدنو این چرت و پرتا دیگه چیه.
      خیلی خود بزرگبین.
      خوبه قبل از حریص اسمشم نشنیده بودم.من اگه جای خبرنگار بودم یک سیلی توپ میزاشتم در گوشش.
      خداییش بد جور اعصابم ریخت بهم

    • amin

      این هم یه تیتر غلط انداز واسه مطرح شدنه
      آقای بحرینی چاوشی زمین خورده رفاقته

    • دانش

      جالب میدونی چیه من با غیر معمولی اسم شمارو شنیدم اونوقت با کمل پررویی میگی چاوشی افتاده دنبال تو!!!!!!!

      اخه دو ریالی چاوشی طرفداراش ملیونیه محبوب ترینه چطور جرات میکنی دربارش اینجوری صحبت کنی!!

      اگه واسه تو جزو بیستا نیست واسه ملیون ها نفر محبوب ترینه

    • erfan

      بحرینی؟این دیگه کیه؟بابا ایشون که همه شعراش اتل متل توتولسه...خیلی کمبود داری ...دوستان شعرای البومه میلاد ترابی رو گوش بدین ببینید چقدر بچه گانه شعر میگن ایشون

    • nima

      اقای بحرینی خودتون که مجله ای هستید میدونید اماکن اشتباه و سو تعبیر در مصاحبه ها هست از طرف نویسنده..شما دیگه چرا.

      در ضمن خداییش به چاوشی میاد همچین حرفی؟ میاد؟

    • nima

      اقای بحرینی خودتون که مجله ای هستید میدونید اماکن اشتباه و سو تعبیر در مصاحبه ها هست از طرف نویسنده..شما دیگه چرا.

      در ضمن خداییش به چاوشی میاد همچین حرفی؟ میاد؟

    • حمید

      با اینکه طرفدار محسن چاوشی نیستم
      اما این حرفتون خیلی زشت بود در مورد محسن چاوشی.واقعا آخه چی بگم؟؟؟
      محسن چاوشی جزو خواننده هایی هست که دیگه گیر نمیاد.لطفا درمورد محسن چاوشی درست حرف بزنید جناب ترنه سرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترانه سرا کدومه؟
        این آقا یه مدت تو اتفاق نو بود از اونجا بیرونش کردن از غم به ترانه نوشتن رو کرد

    • یاشار

      شما تماما اسم و رسم و همه چیتو مدیون محسن چاوشی هستی

    • MHG

      هر تازه به دوران رسیده ی ....... ای در مورد محسن اظهار نظر میکنه
      برو واسه علیزاده شعرتو بگو تو رو چه به سلطان آخه؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اقای بحرینی در جواب ادعای بزرگتون به این سایت مراجعه کنین..
      مخاطب رو چی فرض کردی شما اقای محترم؟!!
      http://mra-chavoshi.blogfa.com/

    • ali

      سلام

      نظر منم مثل نظر مهران

      برو بابا، ترانه سرای دو ریالی.

    • saheb

      بله شما که با استاد مرتضی پاشایی و استاد شهرام شکوهی و استاد خواجه امیری و استاد میلاد کیانی رو دارید واسه شما افت داره با یه خواننده ی تازه کار و نابلد مث محسن چاوشی کار کنید ومحسن چاوشی از شما واسه محبوب شدن استفاده کرده!!!!!!!واقعا برات متاصفم هنوز یادم نمی ره هروقت تو مصاحبه هات با محسن فقط یک صفحه پیش گفتار ازش تعریف می رفتی حالا که ادم حسابت نمی کنه داری چرت می گی.فقط بهت بگم اون مصاحبه دقیقا یادمه محسن گفت علی بحرینی البوم رو شنید گفت یه شیش و هشت کم دارهومن خودم به علی بحرینی زنگ زدم بهش درخواست شعر شیش و هشت کردم.ارشیو ها هم موجود هست.خیلی دوزاری تر ازاین هستی که در مورد محسن حرف بزنی

      پاسخ ها

      • saheb

        متاسفم هست نه متاصفم اشتباه تایپی شد ببخشید

    • پرویز

      همون ترانم که ازت گرفته محسن چاوشی اشتباه کرده چون شما لیاقت اون ملودی زیبا و اون صدای شنیدنی محسن چاوشیو نداری...خیلی از خود راضی هستی خیلی...از محسن بعید که با این اخلاقت با تو همکاری کرده...

    • مهران

      "خداوندا عقیده هایم را از عقده هایم مصون بدار" "محسن چاوشی"
      واقعا چی بگه آدم؟!

    • محمد

      واقعا اظهارنظر آقای بحرینی مضحک بود.

      شما باید افتخار کنی که با آقای خاص موسیقی ایران کار کردی.

    • اهروانی هادی

      بسمه تعالی
      بهترین عکس العمل بین صاحب نظران در کل تمام اهل موسیقی این است که بین گفت و شنود های فی مابین خویشتن دار بوده و با تامل بیشتری در اصحاب رسانه ظاهر شوند.گفته های "علی بحرینی" بهتر بود در رویارویی چهره به چهره با چاوشی و شخصا پیگیری و دوستانه مرتفع میشد.

    • ugdvqh

      من حرفای این آقا رو باور ندارم.از آلبوم اول محسن همه آهنگاشو شنیدم.این آهنگم خیلی ساده بوده که با صدای محسن به دل نشسته.محسن جون عاشقتم سلطان

    • هادی

      ها ها ها !
      محسن چاوشی اسم من را یدک میکشد .
      طرف چه دچار خود شاخ پنداریه !!

    • مسعوذ

      اقای بحرینی واقعا براتون متاسفم مثل همیشه محسن چاوشی در مقابل این توهین ها سکوت میکنه خودتم میدونی با چاوشی اومدی بالا وگرنه همون پایین پایینا مونده بودی

    • سپهر

      چی میتونه بگه آخه عادم

      جای اینکه بیاد بگه من به این بشر ممنونم باعث شنیده شدن ترانه من شد و من را معروف کرد میگه :اما در عمل او است که من را یدک می کشد نه من!

      هرچند به نظرم منظورت اینه که اون به من لطف می کنه نه من به اون

    • میر محسن

      واقعا متاسفم برای بحرینی
      الحق که بحرنیی هستی
      برو خدا رو شکر کن که با محسن کار کردی

    • امیرحسین

      حالم بهم خورد از ایشون با ابن حرفای مزخرفش. چاوشی تو رو یدک می کشه؟!!!!
      مزد حسابی تو داری می گی آرزومه با یگانه هم کاری کنم اون وقت نمی دونی کی یگانه رو بزرگش کرده!!!! تازه اونم کی ؟ یه نفر که تمام ملودی هاش کاوره!!!!
      کلا خوش باشید آقای بحرینی.هنوز به جایی نرسیدی جو گیر شدی وای به روزی که به جایگاه حسین صفا و روزبه بمانی برسی!

    • ali

      فقط چاوشی عشق است. با این حرفا فقط بزرگتر و خاص تر میشه.

    • محسن

      علی بحرینی در گفت و گو با سایت موسیقی ما:
      هیچ ترانه سرایی نمی تواند هم با خواجه امیری همکاری کند و هم با چاوشی و عسکری!

      http://www.musicema.com/node/167826

      كدومو باور كنيم ؟

    • بدون نام

      محسن فقط چاوشی.............این یارو چی میگه واسه خودش

    • Siavash hdr

      خوبه كه بدترين شعر سلطان هم همين شعر توئه.....

    • احسان

      ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

      عرض خود می بری و زحمت ما می داری

    • بدون نام

      ای شاخ ترانه سراها،
      ای که هر چی خواننده داریم آویزونه تو و ترانه هاته،
      ای که هرچی ترانه ی شاخ و ماندگار هست مال توئه،
      ای کسی که محسن چاوشی هر چی داره از تو ترانته،
      ای کسی که محسن چاوشی اسم تو رو یدک میکشه،
      ای که به هیچ کس پیشنهاد اجرای ترانه هاتو نمیدی بس که شاخن کارات،
      ای سلطان ترانه سرایی،
      بیا و بزرگواری کن یه ترانه به این خواننده ی ما بده، بنده ی خدا مونده که ترانه از کجا بیاره
      به خاطره خدا...


      باز یه نفر خواست اسم در کنه اسم محسن چاوشی رو تو مصاحبش آورد.

    • محسن

      خیلی جالبه ...
      من مطمعنم که این اقای بحرینی خودش زنگ زده و از چاووشی التماس و خواهش کرده که بیا و یه لطفی کن و ترانه منم بخون تا منم به یه شهرتی برسونی ... شک ندارم ...
      چاووشی تو همون آلبوم حریص اشعاری داره که اصلا شعر ساده و پیش پا افتاده تو اصلا به چشم نمیاد ... اون آهنگ فقط به خاطر ملودی و صدای زیبای چاووشی بود که معروف شد نه شعر تو دو ریالی ...
      اگه چاوشی به تو احتیاج داشتش بعد اون همکاری بازم میومد سراغ تو ، چرا نیومد ؟ انقدر شاعر داره که به شعر تو احتیاجی نداره عزیز من ...
      برو این حرفارو جای دیگه بزن ...
      من خودم نوکر چاوشی هستم و واسش حاضرم بهترین شعرهارو بگم ، چون صداش بهترین تو جهانه ...
      توهم برو با همون ساسی مانکن و فریدون و اونات حال کن ... گرچه میدونم که خودتم اسیر چاووشی هستی و داری نقش بازی میکنی ... امیدوارم این حرفامو بخونی.

    • حمیدرضا فتح اله زاده

      سلام دوستان!!این بحرنی کی هست !من ک تاصد سال دگ عمرامیشناختمش مگر با صدای شاه مهره موزیک پاپ ایران
      چاوشی تورو. ب موسیقی معرفی کرد بعداز اون هم کار بت نداد ما فکر کردیم مردی!هه
      مححسن کار بهش نداد محو شد

    • morteza

      سلام,
      دوستای عزیز این آقای بحرینی(تازه به دوران رسیده) با خودش هم درگیره.
      حرفای یه خطش با خط بعدی نمیخونه.
      زیاد خودتونو ناراحت نکنید.

    • بدون نام

      آقای بحرینی صمیمانه ازتون ممنونم که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم کردید.

      همکاری با مرد شریفی مثل چاوشی افتخار میخواد/

    • علی

      جای تاسف داره واقعا آقای بحرینی، برای دیده شدن راه های خیلی بهتری هم بود تا به این صورت بخوای آبروی خودت را ببری ، اتفاقا برای استاد چاوشی بهتر شد که شما رو شناخت و شما هم خودت را خوب بشناس و بفهم که این همه عقده از کجا آمده و این را بدانید اگه روزی آبی سر بالا رفت استاد چاوشی هم همچین کار می کند. (مخاطب و عاشق استاد چاوشی)

    • سامانی

      بابا آمپر نچسبونید طرف درگیره قاط رده هر چی بیشتر بهشون بی توجهی کنید ضایع تر میشن.

    • دانیال

      اخه برو بچ این یارو ایسگامونو گرفته!
      چاوشی از 130 سیتا شاهکارش یه شعرش مال اونه!! بعد میگه من منم.. اخه تو نیم منم نیستی!

    • حمید

      چاوشی انقد بدبخت شده که جزء 20 خواننده اول تو نباشه ؟؟؟؟ خوبه والا خوبه بعد غیر معمولی همه شناختنت بعدم چیزی نمیدونی الکی یاوه نگو... آقای بحرینی یکم مردونی داشته باش حقیقتو بگو....

    • سعید

      اقای بحرینی شما اصلا در حدی نیستی که راجع به محسن عزیز حرف بزنی. تو در حدی نیستی که چاووشی رو جزو گزینه هات بدونی یا ندونی. لطفا به شعور ملت توهین نکن.

    • سجاد

      این چه حرفیه که بخوای اونو عنوان کنی آخه!!
      مگه اینکه طرف از این کار قصد و قرضی داشته باشه!
      آقا بعد 3 سال از خواب بیدار شده نطق میکنه...
      حالا یه ترانه ازت اجرا شد، برو خدارو شکر کن...
      ترانه های بعدیتو قبول نکرده چرا میای این حرفارو میزنی که همه بدونن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد از سه سال از خواب بیدار نشده
        بعد از سه سال باهاش مصاحبه شده!

    • مصطفی

      چاوشی کجا تو کجا بچه جون

    • hesamz

      بحرینی جون در حدی نیستی که بخوای در مورد داش محسن حرف بزنی

    • ali

      bacheha velesh konin ye chizi gofte ta khodesho matrah kone vali ahmaghtarin adam ham khodesho ba ye adame mahbob dar nemindaze

    • عاشق چاوشی

      به احترام آقای خاصه که بی احترامی نمیکنم توتاریکیم معلومه که سوختت که واسه آلبومای دیگش سراغت نیومد،من که تامروزتورونمیشناختم ولی ازامروزشناختم علی دوریالی

    • داریوش

      بحرینی دوریالی جسارت کردی خدمت سلطان
      دورو ورم نبینمت میزنم فکنو کج تر میکنم!!!!!!

    • hoseyn

      اقا میلاد منچستری هیچوقت صدای تی ام بکس به صدای محسن نمیرسه نه فقط صدا اهنگ تنظیم میکس همه

    • مهندس

      میخواسته بگه یعنی منم کسی هستم.خیلی هم دلت بخواد اسمتو با محسن بیارن.ای هی هی هی

    • حريص

      درود بر مظلومترين خواننده ي ايران محسن چاوشي.
      تو فكر و ذكر مني ولي ازم دوري دلت نخواسته منو نگو كه مجبوري

    • بدون نام

      روحانی مچکریم!

    • Sajad

      جمع كن حاجى،اصلا تو در حدى نيستى كه در مورد استاد نظر بدى،با خودت چى فك كردى!!!!برو بينيم باو!دو روز اومده ترانه سرا كرده پيشوند اسمش!!اقا على الان داره نظر ميده در مورد كى!!!!
      روحانى داشتيم!!!!!

    • عاشق استادمحسن

      شتر درخواب بینت پنبه دانه... وانگهی دریاشود.
      لیاقتت ساسی مانکنو تی إم بکسه نه سلطان صدا.واقعاموندم چطورمحسن اون ترانه تورواجراکرده.ازخود راضی

    • parisa

      ههه . مگه میشه چاوشی رفاقت و همکاری چند ساله شو با یکی از بهترین ترانه سرایان بهم بزنه بعد بره با بحرینی !!! اصلا در حد هم نیستند.

    • سروش

      اخه تو رو كه كسي نميشناخت. برو واسه همون عليزاده و ميلاد ترابي شهر بگو. تو در حد جاوشي نيستي.

    • سمیرا

      این سلطان شما چرا یکی شکوفه زده به صداش...از زخم گذرونده این صدا ....کلا نابوده ...صد رحمت به حسن خر صدا...اه اه

      پاسخ ها

      • پريسا

        ببند بابا اوشگول لياقت نداري برو پاشايي و يگانه و... گوش كن ك گند زده ب هر چي خواننده ك هست...آدم شك ميكنه پسرن يا دختر؟؟؟مايه آبروريزي جامعه ي موسيقين...

    • saman talei

      تو هم مثل اونایی هستی که میان دربار ه ی چاوشی از اینجور حرفامیزنن تا معروف شن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج