۵۴۶۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لواندوفسکی: هم تیمی‌هایم را مقصر می‌دانم

مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعتراف کرد که هم‌تیمی‌هایش را در از دست دادن عنوان بهترین گلزن بوندس‌لیگا در فصل اخیر مقصر دانسته است.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعتراف کرد که هم‌تیمی‌هایش را در از دست دادن عنوان بهترین گلزن بوندس‌لیگا در فصل اخیر مقصر دانسته است.

روبرت لواندوفسکی در آخرین روز از فصل اخیر بوندس‌لیگا، در کورس تبدیل شدن به بهترین گلزن فصل مغلوب پیره امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی بوروسیا دورتموند شد و عنوان آقای گلی را به او تقدیم کرد. لواندوفسکی پیشتاز کورس این عنوان بود و در هفته پایانی با وجود پیروزی قاطع 4 بر یک تیمش برابر فرایبورگ در آلیانتس آره‌نا نتوانست گلی به ثمر برساند. در همان حال اما اوبامیانگ 2 گل از پیروزی 4 بر 3 بورسیا دورتموند برابر وردربرمن را زد و به این ترتیب 31 گله شد تا با تنها یک گل نسبت به رقیب لهستانی‌اش آقای گل فصل 17-2016 لقب بگیرد.

لواندوفسکی ۲۸ ساله که برای دومین فصل متوالی در بوندس‌لیگا شمار گل‌هایش را به مرز ۳۰ گل رساند و در مجموع در ۹۷ بازی‌اش برای باواریایی‌ها در بوندس لیگا ۷۷ گل زده است، در دو بازی از سه بازی آخر این تیم در فصل اخیر بوندس‌لیگا نتوانست گلی به ثمر برساند و به این ترتیب جایزه ارزشمندی «توریاگرکانونه» که هر ساله از سوی نشریه کیکر به بهترین گلزن فصل اهدا می‌شود را از دست داد.

او در اردوی تیم ملی کشورش در لهستان به خبرنگاران گفت: این موضوع الان دیگر اهمیتی ندارد اما در ابتدا واقعاً دردناک بود. شاید به خاطر اینکه به طور کامل از شیوه کمک هم‌تیمی‌هایم به من برای کسب این عنوان راضی نبودم. بلافاصله پس از بازی‌ آخر، من عصبانی بودن. من از دست هم‌تیمی‌هایم ناراحت بود. در آن لحظه احساس می‌کردم که آنها به اندازه کافی به من کمک نکرده‌اند.

لواندوفسکی اگرچه عنوان آقای گل فصل اخیر بوندس‌لیگا را از دست داد اما به انتخاب دیگر بازیکنان بوندس لیگا، به عنوان بهترین بازیکن خارج از چارچوب فصل اخیر لیگ دسته اول فوتبال آلمان معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج