جاباما
۵۴۶۴۴۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

خانوارهای آمریکایی ۱۳ تریلیون دلار مقروض هستند

تازه ترین بررسی انجام گرفته از میزان بدهی خانوارهای آمریکایی، رقم تقریبا ۱۳ تریلیون دلار است که رکوردی جدید محسوب می شود.

خبرگزاری مهر: تازه ترین بررسی انجام گرفته از میزان بدهی خانوارهای آمریکایی، رقم تقریبا ۱۳ تریلیون دلار است که رکوردی جدید محسوب می شود.

به دنبال افزایش بی رویه استفاده از کارت های اعتباری در میان خانوارهای آمریکایی به ویژه در ۵ سال اخیر و نیز روند کند افزایش دستمزد در این کشور، انتظار می رود که خانوارهای آمریکایی در باز پرداخت بدهی های خود با مشکل جدی روبرو شوند.

در همین حال تازه ترین بررسی انجام گرفته از میزان بدهی آمریکایی ها نشان می دهد که در دو دوره سه ماه متوالی، بدهی آنها با سیر صعودی قابل توجهی روبرو شده و به رقم ۱۲ تریلیون و ۷۳۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

این در حالی است که اگر فدرال رزرو افزایش بیشتر نرخ بهره بانکی را در دستور کار خود قرار دهد، بدون شک باز پرداخت بدهی ها برای آمریکایی ها سنگین تر می شود.

همچنین بسیاری از شرکت ها از روند فعلی ابراز نگرانی کرده اند و در سه ماه نخست سال جاری میلادی، میزان خرید خانوارهای آمریکایی به کمترین رقم از سال ۲۰۰۹ میلادی به بعد رسید.

بر پایه این گزارش، بیشترین سهم بدهی خانوارهای آمریکایی در بخش وام دانشجویی، بدهی خودرو و کارت های اعتباری است؛ ضمن اینکه از سال ۲۰۱۲ میلادی به بعد افزایش دستمزد آمریکایی ها بطور میانگین در هر سال ۲.۲ درصد بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      شدین عین صدا و سیما ببخشید الان این چه ربطی به ما داره ما اصلا مقروض نیستیم و سود نمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج