۵۴۶۴۵۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

مرتبط‌ کردن‌ حوادث به انتخابات کار درستی نیست

یک نماینده مجلس معتقد است تروریست‌ها به دنبال رعب و وحشت در میان مردم بودند که نتوانستند به هدف خود برسند.

نامه نیوز نوشت: یک نماینده مجلس معتقد است تروریست‌ها به دنبال رعب و وحشت در میان مردم بودند که نتوانستند به هدف خود برسند.

سهیلا جلودار زاده، در واکنش به حملات تروریستی روز چهارشنبه تهران گفت: این برای نخستین بار نیست که مردم ایران با حملات کور تروریستی مواجه می شوند، مردم ایران از این بابت نگرانی ندارد.

جلودارزاده با اشاره به اینکه این حوادث رعب و وحشتی در میان نمایندگان مجلس ایجاد نکرد تاکید کرد: عوامل داعش با مطرح کردن این شعار که ما آمده ایم که بمانیم تها به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم است.

این نماینده مجلس با بررسی حوادث تهران با تحولات اخیر منطقه، گفت: ترامپ می خواهد این باور را ایجاد کند که توانسته تاثیرگذار باشد و استارت فروپاشی جامعه و نظام ایران را بزند و در اغاز این مسیر موفق و موثر بوده است، اما ترامپ باید بداند که مردم ایران خودشان درباره سرنوشت کشور تصمیم می گیرند و نیازی به قیم ندارند.

وی تاکید کرد: ملت ایران در سیستم زنده ای از نظام اسلامی قرار گرفته است که نشان داده است هر تغییر و اصلاحی که بخواهد خودش انجام می دهد.

وی درباره برخی عقده گشایی های سیاسی پس از حوادث تروریستی تهران نیز گفت: ورشکسته های سیاسی در عقده گشایی های خود موفق نیستند چرا که عقلانی رفتار نمی کنند و نفعی برای آنها ندارد، چرا که عامه مردم در جهت وحدت و یکپارچگی حرکت می کنند و نظر خود را دارند و مردم نظرخود را در انتخابات ابراز کردند و نیازی به این اقدامات ندارند.

جلودارزاده گفت:کسانی که اکنون به عقده گشایی پرداخته اند اگر قدرت دارند امنیت کشور را اکنون حفظ کنند، سستی برخی نیروها بوده که این اتفاقات افتاد و خانه ملت و امنیت مردم به خطر افتاد.

وی افزود: چرا در شرایطی که اگر کسی یک وبلاگ کوچک راه مینداخت همین افراد تا حد مرگ با سازنده وبلاگ برخورد می کردند، الان هم که چیزی تغییر نکرده است و بودجه های نظامی سرجایش است، پس چرا شاهد این مسائل بودیم؟ مرتبط کردن این اتفاقات با انتخابات کار درستی نیست.

جلودار زاده گفت: همه نیروهای سیاسی مخالف در مجلس در روز حادثه یکسان برخورد کردند و هم جلسه علنی را حفظ کردند و هم اعلام کردند که با هرگونه تعارضی مقابله می کنند.

نماینده تهران در مجلس گفت: یک عده اجیر شده و مزدور هستند که این عقده گشایی های سیاسی را مطرح می کنند تا وحدت را برهم بزنند که نتیجه نمی گیرند، اما اینکه ایرادات درونی خود را مطرح کنیم تا قوی تر شویم، این موضوع ایرادی ندارد و عقلانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم محترم این شما هستید که به نیروهای امنیتی و دفاعی حمله کردید به مدافعان حرم حمله کردید به سپاه و نوشته های روی موشک حمله کردید به انتقام گیرندگان از منافقین در دهه 60 حمله کردید و شما بودید که برای کسب رای برای منافقین تروریست دلسوزی کردید و نیروهای مجاهد و رزمنده را تند رو و خشونت طلب خواندید حالا شما طلب کار شده اید و دم از وحدت میزنید؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      امنیتی که دولت قبل آنرا ایجاد کرده بود شما ها دوباره بهم زدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج