۵۴۶۵۲۷
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین مهلت ثبت نام زائران حج تمتع ۹۶

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نام‌نویسی از متقاضیان حج تمتع ۹۶ تا فردا (شنبه) پایان می‌یابد، گفت: مراحل ثبت نام در غالب استانهای کشور پایان یافته و نخستین کاروان زائران ایرانی ۹ مرداد عازم خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: سیدابراهیم اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره آخرین وضعیت نام‌نویسی از زائران حج تمتع ۹۶ در کشور اظهار کرد: دارندگان فیشهای حج ثبت‌نامی تا پایان سال ۱۳۸۵ که مایل هستند در سال جاری به حج مشرف شوند فقط تا فردا (شنبه ۲۰ خرداد ۹۶) فرصت دارند تا در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروانهای حج سال جاری ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام از متقاضیان دارای فیشهای ثبت‌نامی تعیین شده در حال انجام است و حتی این نام‌نویسی در برخی استانها هم پایان یافته و آموزشها انجام می‌گیرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: نام‌نویسی در بسیاری از استانها پایان یافته و ظرفیت آنها تکمیل شده است.

اسداللهی تصریح کرد: ظرفیت تمام استانهای کشور به غیر از استانهای تهران، البرز، قزوین و گیلان تکمیل شده است و در این چهار استان نیز در صورت تکمیل نشدن ظرفیت از لیست انتظار و ذخیره استفاده خواهد شد.

وی افزود: فردا آخرین مهلت نام‌نویسیها خواهد بود و در صورت تککیل نبودن ظرفیتها به‌سرعت از لیست انتظار استفاده می‌شود و کارها به سرعت برای سایر برنامه‌ها عملیاتی خواهد شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت درباره زمان معاینات پزشکی حجاج نیز اظهار کرد: معاینات پزشکی در برخی استانها که ظرفیتشان تکمیل شده آغاز و آموزشهای لازم نیز در حال انجام است.

به گفته اسداللهی، روند ارائه ویزای الکترونیکی زائران نیز از اول شوال انجام می‌گیرد و متقاضیان سفر حج تمتع ۹۶ توجه کنند که گذرنامه‌های آنان باید تا پنجم اسفند سال ۹۶ اعتبار داشته باشد.

وی تصریح کرد: اعزام عوامل اجرایی کاروانها و اعضای ستادی حج تمتع ۹۶ از اول مرداد انجام می‌گیرد و زائران نیز از ۹ مرداد تا سوم شهریور به عربستان اعزام خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه با این طرز فکر قبیله سعود و اقدامات انها بر علیه ایران و ایرانی چطور یک عده پیر و جوان را در کام مرگ و دهان این افراطی ها می گذارید.من خودم می دانم که واجب الحج هستم ولی عقل مسلمانیم به من می گوید که رفتن به حج در زمان حاضر دور از عقل و قوانین اسلام است.

    • بدون نام

      توروخدا بیخیال بشید. در این زمان بیخیال حج رفتن بشید. فقط یه نگاه به رفتار سعودی ها بندازید .تورو خدا فعلا بیخیال رفتن بشید عقلانی نیست

    • بدون نام

      امام حسین علیه السلام حج را کامل نکرد و از مکه خارج شد حالا شما بهتر از امام حسین دین را می فهمید
      بابا وهابی ها جنایت کارند و رفتن به صلاح نیست

    • بدون نام

      یعنی واقعا کسی هست که بخواد بره و پول تو جیب این سعودی های کثیف کنه؟

    • از فارس

      فکر کنم تواین اوضاع سیاسی عربستان مصلحت نبود زمانی که تضمین امنیت در عربستان نیست کسی حج برود

    • علی

      نمیدونم والا به ازای هر یه نفری که میره حج و پول به عربهای عربستان میده،به جاش عربستان یک تروریست پرورش میده که بیان امنیت منطقه و کشور ما رو بهم بریزن،حج بر هر مسلمان واجبه در این شکی نیست ولی از طرف دیگه هم اگر انسان دانسته به خودش آسیب بزنه گناه کرده و ما دانسته میدونیم اشتباه میکنیم و باز اشتباه و تکرار میکنیم بزرگان و تصمیم گیرندگان درباره حج من خواهش میکنم به عنوان یک هموطن و یک ایرانی من را توجیه کنید که با وضعیت موجود در منطقه برای چه فعلا باید به حج رفت

    • بدون نام

      آیا در این شرایط حج واجب است؟ مراجع نظر دهند؟

    • بدون نام

      ملت هنوز هم برای رفتن به حج دارن پول خرج میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا که واجب نیست برین و جیب عربای اونجا رو پر کنین بهد اونام جیب داعش رو
      تر و خدا دلتون بحال شهدا بسوزه نرین عربستان این اقتدار رو داشته باشین

    • بدون نام

      کجای دنیا سراغ دارید که مردم پول به جیب سعودی ها بریزند ,و انها به ناموس ما تجاوز کنند ,و ما برای اینکار اسرار و ثبت نام کنیم ,پس عرق ایرانی بودنمان کجا رفته ,ای کسانی که ثبت نام کرده اید ,مگر شما ناموس پرست نیستید ,,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج