جاباما
۵۴۶۵۴۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اختلاف اسپانسر و پرسپولیس به شکایت می‌کشد؟

اختلاف چندین میلیارد تومانی پرسپولیس و اسپانسر باشگاه می‌تواند مشکلات و حاشیه‌هایی را برای این باشگاه بزرگ و پرهوادار ایجاد کند.

خبرگزاری فارس: اختلاف چندین میلیارد تومانی پرسپولیس و اسپانسر باشگاه می‌تواند مشکلات و حاشیه‌هایی را برای این باشگاه بزرگ و پرهوادار ایجاد کند.

باشگاه پرسپولیس در فصول اخیر با توجه به اسپانسری که داشت کمتر با مشکل مالی مواجه شد. اسپانسری که شاید به ظاهر یکی از اپراتورهای تلفن همراه باشد اما در اصل هواداران و دوست‌داران این باشگاه هستند و اسپانسر اصلی پرسپولیس با پول دریافتی از هواداران این تیم توانسته به خوبی باشگاه را از نظر مالی حمایت کند.

با این وجود اکنون مدیریت باشگاه پرسپولیس با اسپانسر دچار اختلاف شدیدی شده‌اند. علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه در مصاحبه با رسانه‌ها ابتدا عنوان کرد که ۲۱ میلیارد تومان از اسپانسر طلبکاریم و امروز در مصاحبه‌ای دیگر مدعی شد که ۱۵ میلیارد تومان از اسپانسر طلبکاریم! در واقع در کمتر از یک هفته مبلغ طلب پرسپولیس از اسپانسر باشگاه ۶ میلیارد تومان (در مصاحبه‌های مدیریت این باشگاه) کم شد!

طاهری امروز مدعی شد که فقط 33 میلیارد تومان از اسپانسر پول گرفته این در حالی است که حامی مالی پرسپولیس هم می‌گوید که تا امروز 45 میلیارد و 700 میلیون تومان به این باشگاه پول پرداخت کرده و اگر لازم شود مبالغ پرداختی به پرسپولیس را در روزهای آینده رسانه‌ای خواهد کرد زیرا اسپانسر پرسپولیس معتقد است که مدیریت باشگاه به طور شفاف صحبت نکرده و حتی امکان دارد کار به شکایت و مراجع قضایی هم کشیده شود.

از سویی دیگر با توجه به اختلاف چندین میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر اصلی باشگاه ممکن است اسپانسرهای فرعی دیگر باشگاه یعنی بیمه ایران و بانک کوثر هم از همکاری با پرسپولیس منصرف شوند.

پرسپولیس فصل گذشته با قدرت قهرمان لیگ برتر شد و اکنون نیز به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اما در صورتیکه اختلاف بین این باشگاه و اسپانسر حل نشود احتمال دارد که روزهای سختی از نظر مالی در انتظار پرسپولیس باشد. قطعا یکی از عوامل موفقیت یک باشگاه نیز تامین منابع مناسب مالی است و پرسپولیس بدون اسپانسر قوی ممکن است با حاشیه‌ها و مشکلاتی مواجه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیسیها نباید به همراه اول پیامک بدهن وقتی پول مردم بالا میکشد وبه باشگاه تزریق نمیکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج