۵۴۶۵۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بدرقه باشکوه شهدای ترور توسط تهرانی ها

مردم مومن و روزه دار پایتخت امروز با حضور گسترده خود در آیین تشییع پیکر پاک شهدای حوادث تروریستی روز چهارشنبه، پیکرهای پاک این شهدا را با شکوه خاصی بدرقه کردند.

خبرگزاری ایرنا: مردم مومن و روزه دار پایتخت امروز با حضور گسترده خود در آیین تشییع پیکر پاک شهدای حوادث تروریستی روز چهارشنبه، پیکرهای پاک این شهدا را با شکوه خاصی بدرقه کردند.

کاروان پیکر پاک شهدای ترور با حضور چندصدهزار نفری مردم روزه‌دار از مقابل دانشگاه تهران به حرکت درآمده و قرار است پس از طی مسیر تا خیابان حافظ، پیکرهای شهدا به بهشت زهرا(س) منتقل شود.

شرکت کنندگان در آیین تشییع با اشک و آه و سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرئیل»، «مرگ بر آل سعود»، «راه نفوذ دشمن مصدود باید گردد»، «داعش وهابی دو عامل آمریکا»، «برای دفن شهدا مهدی بیا مهدی بیا» در حال بدرقه پیکر شهدای ترور هستند.

برخی از مردم نیز با در دست داشتن شاخه گل، تمثال امام راحل و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهدای مدافع حرم در حال وداع با شهدا و بدرقه پیکر پاک شهدای ترور هستند.
درهمین حال، گرمای امروز تهران و روزه‌دار بودن مردم نیز مانع از حضور باشکوه و گسترده مردم دراین مراسم نشده و نیروهای خدوم و همیشه در صحنه آتش نشانی با پاشیدن آب ضمن خنک کردن هوا، مشغول خدمت رسانی به مردم شرکت کننده در آیین تشییع هستند.

عوامل پلیس تهران بزرگ نیز حضور موثر و فعالی در مسیر برگزاری مراسم دارند و با ایجاد نظم و آرامش شرایط مناسبی را برای تشییع پیکر پاک شهدای ترور فراهم کرده اند.

حضور خانواده شهدا، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و میانسال در این مراسم بسیار به چشم می آید و مردم از نسل اول انقلاب گرفته تا نسل های چهارم و پنجم نیز در این مراسم حضور پرشور و گسترده ای دارند.

به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه ۱۷ خرداد و مصادف با ۱۲ رمضان در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، ۱۷ نفر شهید و ۴۶ نفر مجروح شدند.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.

وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند ۵ نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»

گروهک تروریستی داعش روز گذشته مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج