۵۴۶۵۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از احتمالات ترکیب ایران مقابل بلژیک بدانید

تیم ملی والیبال بر خلاف دو بازی اول در هفته اول لیگ جهانی در پیزارو در بازی سوم با لهستان ناخواسته و بدلیل اتفاقات رخ داده ترکیبی کاملا متفاوت با دو بازی ایتالیا و برزیل را تجربه کرد .

ورزش سه: تیم ملی والیبال بر خلاف دو بازی اول در هفته اول لیگ جهانی در پیزارو در بازی سوم با لهستان ناخواسته و بدلیل اتفاقات رخ داده ترکیبی کاملا متفاوت با دو بازی ایتالیا و برزیل را تجربه کرد .

ترکیبی که به هر شکل با نفرات جایگزین جواب داد و یک نتیجه شیرین را به ارمغان آورد . حالا در آستانه شروع بازی های هفته دوم در تهران همه نگاهها به بازی با بلژیک دوخته شده و اینکه ایگور کولاکوویچ با بهبود معروف و بازگشت موسوی به ترکیب ١٤ نفره چه ترکیبی را روانه میدان خواهد کرد ؟

آنچه مسلم است در پست پاسور با بهبود بیماری معروف ، استفاده در شروع بازی از سال افزون کم تجربه ریسک بزرگی به شمار مَی رود و دوباره کولاکوویچ با معروف شروع خواهد کرد و اگر هم قرار بر استفاده از سال افزون باشد ، در شرایط برخورد با بن بست تاکتیکی و یا کمک به دفاع در موقع حضور معروف در منطقه جلو خواهد بود .

جایگاه امیر غفور هم در قطر پاسور قطعی است . در قطر سرعتی همه چیز در پرده ابهام قرار دارد . اگر موسوی از بند مصدومیت رهایی یافته باشد ، حضور او در کنار غلامی بدلیل هماهنگی چند ساله قطعی خواهد بود ، در غیر اینصورت مسعود غلامی حضورش در کنار عادل و یا فائزی پررنگ تر مَی نماید .

وضعیت استفاده از دو بازیکن قدرتی در پست ٢ و ٤ هم بستگی به برداشت کادرفنی در آنالیز ها از قدرت سرویس حریف دارد . اگر سرویس های بازیکنان بلژیک معمولی تشخیص داده شود ، شانس عبادی پور و معنوی نژاد زیاد است ، در غیر اینصورت بکارگیری زوج قائمی و عبادی پور پیش بینی مَی شود . در پست لیبرو هم اگرچه بکارگیری توأمان مرندی و حیدری در هر کدام از فاکتورهای دریافت و توپگیری خیلی تأثیر زیادی در بهبود روند تیم ملی نداشت ، اما مرندی در بازی سوم در دریافت عالی ظاهر شد و اگر قرار بر استفاده از یک لیبرو باشد ، او بدلیل تجربه بیشتر بر حیدری رجحان دارد .

در همین حال احتمال تغییر آرایش تیم متناسب با شرایط بازی بسیار زیاد خواهد بود و باید دید در جمع بندی کادرفنی از آنالیز سه بازی قبلی بلژیک ، کدام بازیکنان در پازل تاکتیکی کولاکوویچ روانه بازی خواهند شد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج