۵۴۶۶۰۱
۱ نظر
۵۲۷۹
۱ نظر
۵۲۷۹
پ

دوبلور «جودی ابوت» به تلویزیون می آید

زهره شکوفنده دوبلور پیشکسوت و خالق نقشهایی با صدای ماندگار مهمان «ماه تمام شبکه دو می‌شود.

خبرآنلاین: زهره شکوفنده دوبلور پیشکسوت و خالق نقشهایی با صدای ماندگار مهمان «ماه تمام شبکه دو می‌شود.

چهاردهمین برنامه «ماه تمام» ۱۹ خرداد میزبان فرمان فتحعلیان (خواننده)، سیاوش طهمورث (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) و زهره شکوفنده (دوبلور پیشکسوت و خالق نقشهای ماندگار و دوست داشتنی) خواهد بود.

فرمان فتحعلیان، از موسیقیدانان و خوانندگان ایرانی است که در سن ۵ سالگی ساز (ویلن) را آموخت و پیشرفت چشمگیری نسبت به هنرجویان هم سن خود داشت. او بعدها ساز گیتار را به عنوان ساز تخصصی خود در رشته فلامنکو انتخاب کرد.

بخش اعظم اشعار انتخابی او در وصف حضرت علی(ع) و بخش دیگر به اشعار مولانا و ترانه‌های مردمی می‌پردازد. فتحعلیان تاکنون 5 آلبوم روانه بازار کرده است.
دوبلور «جودی ابوت» به تلویزیون می آید

مهمان بعدی برنامه ماه تمام، سیاوش طهمورث از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون است. بازیگری که به اندازه لازم در قالب نقشهای خاکستری و گاه حتی نزدیک به سیاه جلوی دوربین کارگردانان مختلف سینما و تلویزیون رفته و انصافا در این مسیر دارای امضاء است.

بازیگر نقش مقتدر و با جذبه داروغه سریال «گرگها» که در کارنامه اش بسیاری نقش ها از جمله بازی در مجموعه های تلویزیونی «آینه»، «در پناه تو»، «شلیک نهایی»، «وکلای جوان»، «به سوی افتخار»، «آبی مثل دریا»، «فکر پلید» و... دیده می شود، یکی از سردمداران ایفای نقش های ضد قهرمان است. او به واسطه سالها سابقه بازیگری روی صحنه تئاتر و شناخت کامل از ابزار بازیگری به خوبی از صدای خاص و میمیک چهره اش در ایفای نقش های خاکستری سود برده، طوریکه به قول خودش گاهی با ایفای برخی نقش ها با اعصاب و روان مخاطبش بازی کرده است.

مهمان بعدی این برنامه در بخش جاودانه ها، زهره شکوفنده از دوبلورهای پیشکسوت و باسابقه است. زهره شکوفنده صداپیشه ایرانی تاکنون در بیش از ۲۰۰۰ اثر حضور داشته ‌ و علاوه بر صداپیشگی، مدیر دوبلاژ نیز بوده ‌است.

زهره شکوفنده سالها در دوبله همزمان در جشنواره کودک حضور داشته‌ و از یک خانواده هنرمند در زمینه دوبله است. پدرش حشمت الله شکوفنده از سال ۱۳۰۵ تا ۱۳۶۳ گوینده بود و برادرش کامبیز شکوفنده نیز به کار دوبله مشغول است.

این دوبلور پیشکسوت در مسابقه تلویزیونی جادوی صدا که آموزش دوبلورهای جوان بود حضور داشت و صداپیشگی در فیلمهای ایرانی و خارجی بیشمار من جمله دونگ ائی، جواهری در قصر (نقشهای گیوم یونگ و میونگ ای)، پزشک دهکده (نقش جین سیمور)، کارتون بابالنگ دراز (جودی آبوت) و صدها صداپیشگی دیگر را در کارنامه کاریش دارد.

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرحی امیر شرافتی مهمان مخاطبان عزیز خواهد بود.

اجرای این برنامه را عبدالله روا و الهه پیامی به عهده دارند. گلچینی از این برنامه هم با یک روز تأخیر ساعت ۹ صبح از شبکه دو پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارتون مزخرف بی معنی حال ب هم زن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج