۵۴۶۶۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمرین شاگردان کی‌روش تحت‌ الشعاع بازی والیبال

برگزاری تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی باعث شد تا این جلسه تمرینی تحت‌الشعاع بازی امشب تیم ملی والیبال کشورمان مقابل بلژیک در لیگ جهانی قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: برگزاری تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی باعث شد تا این جلسه تمرینی تحت‌الشعاع بازی امشب تیم ملی والیبال کشورمان مقابل بلژیک در لیگ جهانی قرار بگیرد.

تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز (جمعه) در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی پیگیری شد. تمرین امروز از ساعت 18:45 و یک ربع زودتر از زمان اعلام شده با حضور تمامی بازیکنان تیم ملی و کارلوس‌کی‌روش آغاز شد.

* در ابتدای تمرین جلسه‌ای پنج دقیقه‌ای در وسط زمین برگزار شد و کی‌روش با ملی‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت.

* در ادامه، تمرینات تیم ملی با آقاوسط و حرکات تاکتیکی پیگیری شد.

* در حاشیه بازی آقاوسط سردار آزمون با علیرضا جهانبخش شوخی کرد و لباسش را به سمت جهانبخش پرتاب کرد و در خصوص این نوع بازی تمرینی با سایر بازیکنان شروع به کری‌خوانی کرد.

* تمرین امروز ملی‌پوشان در حالی برگزار شد که به دلیل بازی والیبال ایران مقابل بلژیک در لیگ جهانی اطراف ورزشگاه ترافیک وجود داشت و تدابیر امنیتی در نظر گرفته شده هم برای حضور خبرنگاران در تمرین تیم ملی فوتبال بیشتر از روزهای گذشته بود. برخلاف گذشته خودروی خبرنگاران قبل از ورود به ورزشگاه بازرسی شد. با وجود سخت‌گیری‌های زیاد امروز برای حضور خبرنگاران اما اندک هوادارانی در کنار زمین شاهد تمرینات تیم ملی بودند.

* در طول تمرینات دروازه‌بانان تیم ملی در گوشه‌ای از زمین جداگانه زیر نظر دن‌گاسپار مشغول به تمرین بودند.

* شاگردان کی‌روش در تمرین امروز همه‌ لباس سبز بر تن داشتند و کادر فنی و عوامل تیم هم با لباس‌های بنفش در تمرینات حضور داشتند.

* با توجه به این که هنوز برای تیم ملی مدیر رسانه‌ای جدید مشخص نشده است، در تمرین امروز هم افرادی از کادر تیم مسئولیت هماهنگی‌های رسانه‌ای را انجام می‌دادند.

* در تمرین امروز هم مأموران حراست وزارت ورزش و ماموران امنیتی در کنار زمین اصلی ورزشگاه حضور داشتند.

* تمرین امروز ملی‌پوشان تا حدی با حال و هوای بازی تیم ملی والیبال عجین شده بود و برخی بازیکنان به شکل حرکات رشته والیبال توپ را میان یکدیگر رد و بدل می‌کردند.

* از گوشی یکی از مأموران امنیتی که در کنار جایگاه خبرنگاران ایستاده بود صدای حامد همایون خواننده پاپ آمد که این مسئله باعث خنده خبرنگاران و کادر تدارکات تیم ملی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج