۵۴۶۶۲۶
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

کاهش ارزش پول ملی، دعوای ناموسی نیست

کاهش ارزش پول کشور یک دعوای ناموسی نیست که برخی آقایان بر سر آن دعوا می کنند که نباید چنین بشود پول ما زمانی افتخار دارد که همراه با رشد اقتصادی باشد و در کشور رونق و اشتغال وجودداشت باشد

خبرگزاری ایلنا: به نقل از آقا میری گزارش داد: کاهش ارزش پول کشور یک دعوای ناموسی نیست که برخی آقایان بر سر آن دعوا می کنند که نباید چنین بشود پول ما زمانی افتخار دارد که همراه با رشد اقتصادی باشد و در کشور رونق و اشتغال وجودداشت باشد

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص اولویت های دولت دوازدهم اظهار داشت: بعد از واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی و اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی، مبارزه با قاچاق مهم‌ترین کار دولت دوازدهم است .

رضی آقا میری ادامه داد: نگاه دولت باید در خصوص ارز تغییر کند. امروز تمام کشورهای جهان به چین که دومین قدرت اقتصادی جهان است التماس می کنند که ارزش پول خود را (یوان) را بالا ببرد اما سیاست مداران این کشور به دلیل حمایت از صادرات حاضر نیستند که این کار را انجام دهند .

وی ادامه داد: کاهش ارزش پول کشور یک مسئله ناموسی نیست که برخی آقایان بر سر آن دعوا می کنند که نباید چنین بشود. پول ما زمانی افتخار دارد که همراه با رشد اقتصادی باشد و در کشور رونق و اشتغال وجود داشته باشد. ما باید برای این کار از کشورهای پیشرفته الگوبرداری کنیم. زیرا دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و باید به سمت تک نرخی شدن ارز حرکت کنیم.

آقا میری تصریح کرد: ناهماهنگی بین وزرا کاملا مشهود است و امیدواریم در کابینه آینده این مشکل حل شود.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران ادامه داد: به نظر من این ناهماهنگی نتیجه ائتلافی بودن دولت است به طور مثال در خصوص نرخ ارز، نوبخت و رییس جمهور مخالف واقعی شدن قیمت دلار هستند در حالی که طیب‌نیا و نهاوندیان اعتقاد دارند که قیمت ارز باید واقعی شود .

آقا میری در پایان تصریح کرد: نظر بخش خصوصی کشور نیز این است که بگذارید بازار خودش نرخ ارز را تعیین کند. آن زمان که دلار روند صعودی به خود گرفته بود نباید جلوی آن گرفته می‌شد. قیمت واقعی ارز ۴۲۰۰ تومان است و باید برای تقویت اقتصاد کشور با این قیمت کنار بیاییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مبارزه با قاچاق رو هیچ وقت جدی نمیگیرن ؟؟ و دلیلش هم قاچاق دختر فلان وزیره

    • امید انارکی

      موافقم .به نظر دولت جهت جلوگیری از ورشکستگی ...البته همین الانم ورشکسته هست چاره ای جز افزایش نرخ دلار ندارد و قیمت واقعی خیلی بیشتر از ۴۲۰۰ تومن میباشد

    • بدون نام

      برادر عزيز زمانيكه ارزش پول ملي با وجود منابع سرشار ارزي به يك سوم كاهش پيدا كرد ،رشد اقتصادي زياد شد؟ده سال طول ميكشه تا زيرساختهاي صادرات آماده بشه، مثلا خودرو صادر كنيم يا پارچه؟

    • بدون نام

      خجالت بکش ۴۲۰۰تومن!

    • بدون نام

      نرخ ارز وقتی میتواند واقعی شو د که سو داگر و دلال نباشدوولا مسابقه میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج