۵۴۶۶۸۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رهبران دینی روسیه، به ایران تسلیت گفتند

اسقف اعظم کلیسای ارتدکس و رئیس شورای مفتیان روسیه عالی ترین نهادهای مذهبی این کشور شهادت شماری از ایرانیان در حمله تروریستی تهران را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا: اسقف اعظم کلیسای ارتدکس و رئیس شورای مفتیان روسیه عالی ترین نهادهای مذهبی این کشور شهادت شماری از ایرانیان در حمله تروریستی تهران را تسلیت گفتند.

در پیام های جداگانه کریل اسقف اعظم و راویل عین الدین رئیس شورای مفتیان روسیه، اقدامات وحشیانه تروریست ها در حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، محکوم شده است.

مهدی سنایی سفیر ایران در فدراسیون روسیه روز جمعه در کانال تلگرامی خود نوشت که این رهبران دینی در پیام های خود با غیرقابل توجیه خواندن اقدامات تروریست ها، اتحاد همه رهبران سیاسی، دینی و نیروهای صادق در سراسر جهان را برای مبارزه با تروریسم و ریشه کنی آفت این پدیده شوم خواستار شدند.

امروز نیز شماری از مقام های روسی و دیپلمات های مقیم مسکو با حضور در سفارت ایران در دیدار با سنایی تسلیت خود را به خانواده شهدای عملیات تروریستی، ملت و دولت ایران اعلام کرده و دفتر یابود را امضا کردند.

نماینده وزارت خارجه روسیه، سفیران و دیپلمات های ارشد کشورهای برزیل، اسپانیا، آلمان، هلند، عراق، لائوس، لبنان، سوئیس، کلمبیا، کوبا، یونان، گرجستان، ازبکستا و ننماینده اتحادیه اروپا از جمله مقام هایی بودند که با حضور در سفارت ایران در مسکو به شهدای عملیات تروریستی ادای احترام کردند.

۱۷ خرداد در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که بر اثر ان ۱۷ نفر شهید و حدود ۵۰ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج