۵۴۶۸۱۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سروش و وسوسه ۶۰۰ هزار دلاری

خیلی‌ها می‌گویند رفیعی که پس از بازی با لخویا در قطر مانده بود،مذاکراتش را همان زمان انجام داده است.

تماشاگران امروز: سروش رفیعی رفتنی است.حتی اگر خودش پست بگذارد و بنویسد هنوز اتفاقی نیفتاده است اما باید گفت که او با تیم الخور قطر به توافق رسیده است و با ۶۰۰ هزار دلار به این تیم می پیوندد.این خبر را رسانه های قطری منتشر کرده اند که البته سروش آن را تایید نمی کند! سروش همان روزی که پرسپولیس با لخویا در قطر بازی کرد دیگر به ایران برنگشت و در این کشور ماند تا به بهانه تعطیلات با تیم های این کشور وارد مذاکره شود.دو سه هفته قبل، برای اولین بار از پیشنهاد الخور به باشگاه سروش پرده برداری شد که خبر آن در جام ورزشی هم منتشر شد. این باشگاه در آن زمان حاضر بود به رفیعی ۴۵۰ هزار دلار برای قرارداد یکساله پرداخت کند اما سروش و مدیر برنامه هایش با این باشگاه مذاکرات زیادی داشته و چانه زنی هایی کردند. حالا منابع خبری فاش کردند دو طرف روی مبلغ ۶۰۰ هزار دلار با هم به توافق رسیده اند و سروش چنین پولی از این باشگاه می گیرد. الخور در بین تیم های قطری، وضع مالی مناسبی ندارد و در طول ۶ فصل گذشته لیگ این کشور تنها تلاش کرده تا به دسته پائین تر سقوط نکند.

شرایط این تیم در قیاس با تیم های بزرگ قطری در لیگ این کشور، به مثابه تیم های پائین نشین لیگ ایران است که معمولا برای نیفتادن می جنگد به همین دلیل خیلی ها انتقاد دارند چرا رفیعی به چنین تیم بی کیفیتی رفته است. سروش گویا تنها اولویتش را روی پول گذاشته بود وگرنه با مبلغی پائین تر می توانست در ایران برای پرسپولیس بازی کند و حتی شانس خود را برای قهرمانی در آسیا امتحان کند. این بازیکن خیلی زود به چنین نتیجه ای رسید که نمی تواند به اروپا برود. رقم پیشنهادی به او چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار بود و به همین خاطر سروش خیلی زود قید حضور در این قاره را زد.الخور جزو باشگاههایی است که سرمایه زیادی ندارد و تلاش می کند بازیکنان متوسط به خدمت بگیرد. حالا اما آنها یکی از بهترین هافبک های ایران را به خدمت گرفته اند. رفیعی هم به دلیل جوی که به وجود آمد، تلاش کرد موقتا خبر حضورش در الخور را نه تائید کند و نه تکذیب.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سروش جان ازادی بری ولی یه نگاهی به وضعت محمد نوری بنداز که که با یک تصمیم اشتباه فوتبالش را نابوو کرد حداقل به تیمهای قوی قطر برو

    • بدون نام

      مهم نیست بازیکن میاد و میره اونی که میمونه نام پرسپولیس. پرسپولیس نیازی به بازیکن نداره این بازیکن که نیاز به پرسپولیس داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ اینو نگی چی بگی

    • بدون نام

      (خخخخ اینو نگی چی بگی)
      بانظرت موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج