۵۴۶۸۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرز کویت به حالت آماده‌باش درآمد

وزارت کشور کویت از تشدید و گسترش تدابیر امنیتی و آماده باش نیروهای گارد مرزی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: وزارت کشور کویت از تشدید و گسترش تدابیر امنیتی و آماده باش نیروهای گارد مرزی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی خبر داد.

به گزارش نشریه الانبا، وزارت کشور کویت هدف از اتخاذ این تدابیر و اعلام آماده باش به نیروهای امنیتی را شرایط پرتلاطم منطقه و همزمان حوادث تروریستی در منطقه و تنش های سیاسی میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دانسته است.

در همین راستا وزارت دفاع کویت به تمامی نیروهای گارد مرزی مستقر در مبادی ورودی این کشور دستور آماده باش و بازرسی گسترده مسافران و محموله های ورودی از عربستان و عراق را داده و نیروی هوایی کویت نیز برای تامین امنیت مرزهای این کشور مشارکت دارند.

کویت همچنین از گسترش همکاری های امنیتی با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خبر داده است.

همزمان مقامات امنیتی کویت برغم اتخاذ تدابیر گسترده برای حفظ امنیت تاسیسات و مراکز حساس و تجهیز مبادی ورودی این کشور به دستگاه های پیشرفته برای جلوگیری از هرگونه اقدامات مشکوک گروه های تروریستی، از تلاش عناصر داعش برای نفوذ به کویت برای انجام عملیات خرابکارانه ابراز نگرانی کردند.

وزارت کشور کویت در همین راستا اعلام کرده است که رایزنی های مشترکی را با هدف مبادله اطلاعات با طرف های سوری و عراقی انجام داده است که هدف از آن شناسایی عناصر فراری گروه تروریستی داعش می باشد.

وزارت کشور کویت اعلام کرد: این عناصر فراری طی هفته های اخیر با تغییر چهره خود و با استفاده از گذرنامه های جعلی از میادین جنگ داعش گریخته و به کشورهای همجوار عراق نفوذ کرده اند.

اعضای فراری گروه داعش این گذرنامه ها را به شکلی بسیار دقیق جعل کرده و با تراشیدن ریش های خود و تغییر اطلاعات شخصی گذرنامه، به کشورهای همجوار عراق سفر می کنند.

تاکنون شماری از این عناصر برغم تغییر گسترده در چهره و جعل گذرنامه از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.
همچنین در اقدامی مشابه بانک مرکزی کویت برای جلوگیری از هرگونه حمایت های مالی به عناصر تروریستی و تندرو و خشکاندن این منابع، از تشدید تدابیر نظارتی به طور بی سابقه در صرافی ها و مراکز حواله پول در این کشور خبر داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج