۵۴۷۱۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لو: روس‌‌ها ستاره‌های مرا سال آینده خواهند دید

سرمربی تیم ملی آلمان از تصمیم خود برای استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه در تیمش برای جام کنفدراسیون‌ها دفاع کرد.

خبرگزاری تسنیم: اخیراً الکسی سوروکین رئیس کمیته برگزار جام جهانی ۲۰۱۸ از تصمیم سران فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان برای شرکت در جام کنفدراسیون با تیم‌ دوم‌شان که عمدتاً از بازیکنان جوان و کم تجربه تشکیل شده، انتقاد کرده است اما یواخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها از تصمیمش دفاع و تأکید کرد که ستاره‌های اصلی‌اش باید استراحت کنند تا برای جام جهانی سال آینده آماده باشند.

آلمان که به عنوان قهرمان جام در جام کنفدراسیون‌ها شرکت می‌کند، بدون بازیکنانی مانند تونی کروس، توماس مولر و مسعوت اوزیل و همچنین ژروم بواتنگ، ماریو گومز و متس هوملس رهسپار روسیه می‌شود تا در تورنمنتی که به عنوان پیش پرده جام جهانی شناخته می‌شود حضور پیدا کند. این در حالیست که گروهی دیگر از بازیکنان این تیم از جمله مارکو رویس، لروی سانه، ماریو گوتسه، مانوئل نویر و یولیان فیگل هم به دلیل مصدومیت غایب هستند.

یواخیم لو در واکنش به ابراز نارضایتی سوروکین از تصمیم ژرمن‌ها برای استفاده از بازیکنان جوان‌شان در جام کنفدراسیون‌ها، گفت: آن بازیکنانی که در خلال فصل اخیر بازی کردند، در مقطعی به سقف توانایی جسمانی خود می‌رسند. من می‌توانم دلیل نارضایتی میزبانان را در روسیه درک کنم و می‌دانم هم که آنها انتظاری متفاوت دارند اما آنها تابستان سال آینده می توانند ستاره‌ها ما را (در جام جهانی) ببینند.

لو ادامه داد: مهم نیست که ما در جام کنفدراسیون‌ها چه عنوانی کسب کنیم. حضور در این تورنمنت با این ترکیب عقلانی است. نتیجه این تصمیم را سال آینده یا شاید ۳ سال دیگر ببینیم. یک روز جام کنفدراسیون‌ها برای آنهایی که در این تورنمنت بازی کرده‌اند مهم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج