۵۴۷۴۶۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

استقلال چپ و راست می‌شود

آرام آرام باید منتظر شنیدن خبر جدایی بازیکنانی شویم که فصل پیش در ترکیب استقلال بودند.

ایران ورزشی: آرام آرام باید منتظر شنیدن خبر جدایی بازیکنانی شویم که فصل پیش در ترکیب استقلال بودند. استقلال خانه تکانی را آغاز کرده و کارجذب بازیکنان جدید شروع شده است. بی‌شک اگر آبی‌ها می‌خواهند بهتر از فصل قبل نتیجه بگیرند باید بازیکنانی که فصل پیش کارآیی لازم و کافی نداشته‌اند را از لیست خود دور کرده و بازیکنانی با قابلیت بالاتر را به سبد خرید خود بیفزایند. استقلالی‌ها به زودی بازیکنانی که نمی‌خواهند را معرفی خواهند کرد. بازیکنان جدید هم از راه خواهند رسید. شاید منتظری در صورت نداشتن قرارداد قطری اولین خرید بزرگ استقلال لقب بگیرد و شاید هم بیت سعید صاحب این عنوان شود. خبرهای مهمی درباره استقلال در راه است. گوش‌های‌تان را تیز کنید...

پس از اعلام رضایتمندی وزیر ورزش و جوانان از عملکرد مدیرعامل باشگاه استقلال و به نوعی تمدید حضور افتخاری در مدیریت باشگاه استقلال، تلاش برای جذب بازیکنان جدید آغاز شده است. در همین راستا شاهد بودیم که ابتدای هفته جایی آبی‌ها با دو بازیکن لیگ یکی به توافق نهایی رسیدند.
یکی از خریدهای جدید استقلال قائدی بود و دیگری شایان مصلح. البته با بازیکنی به نام حسین حیدری هم قرارداد منعقد شده که می‌گویند بازیکن آینده‌داری است. این تحرکات در کنار اقدام‌هایی که دیروز در راستای جذب بازیکنان نامی‌تر انجام شد نشان می‌دهد که باشگاه استقلال وارد بازار نقل و انتقالات شده و قصد دارد تیم جدیدی را برای فصل آینده سازماندهی کند.
در همین راستا باشگاه استقلال در نظر دارد بازیکنانی که فصل پیش عملکرد خوبی داشتند را حفظ کند. بازیکنانی همچون امید ابراهیمی، کاوه رضایی، جابر انصاری و حتی امید نورافکن که جزو بهترین‌های استقلال درفصلی که گذشت محسوب می‌شوند. حساب خسرو حیدری و مهدی رحمتی هم که جداست. این دو بازیکن قطعا در استقلال خواهند ماند و همچنان در ترکیب آبی‌ها دیده خواهند شد اما مساله مهمی که وجود دارد این است که منصوریان چه بازیکنانی را در لیست خروجی خود قرار می‌دهد؟ یکی از بازیکنانی که تا به امروز از استقلال جدا شده میعاد یزدانی است. بازیکنی که کمتر در ترکیب آبی‌ها قرار گرفته و جدایی‌اش چندان اهمیتی برای استقلالی‌ها نخواهد داشت اما اگر لیست خروج استقلال که به دست منصوریان نوشته شده را کند و کاو کنید؛ لیستی که رسما رسانه‌ای نشده به بازیکنان درشت‌تری برمی‌خوریم. بازیکنانی که تا دیروز غالبا در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گرفتند اما ظاهرا به دلیل نوسان‌های فنی در لیست فصل آتی قرار ندارند. حقیقت این است که علیرضا منصوریان به این نتیجه رسیده که بازیکنان دیگری به جای وریا غفوری و یعقوب کریمی بگیرد.
او نه از عملکرد وریا رضایت دارد و نه یعقوب. بازیکنانی که اگر به آمارشان بنگری با سرمربی استقلال هم عقیده می‌شوی. وریا در فصلی که گذشت دایم مصدوم بود و هیچ گاه نتوانست به طور مداوم در خدمت استقلال باشد. حتی منصوریان در نشست‌هایی که با همکارانش داشته این جمله را به زبان آورده: «وریا در این فصل عصای دست ما نبود و باری از روی دوش ما بر نداشت.»
این جمله کاملا انتقادآمیز نشان‌دهنده آن است که سرمربی استقلال عمیقا دنبال بازیکنی می‌گردد که قابلیت‌های فنی بیشتری در قیاس با وریا داشته باشد و شاید همین روزها خبر عقد قرارداد با رامین رضاییان را که از ماه‌ها قبل به گوش می‌رسید بشنویم. بازیکنی که پیش‌تر برای سرخ‌های پایتخت به میدان می‌رفت اما به دلیل اختلاف‌هایی که با برانکو داشت از این تیم جدا شد و حالا او می‌تواند گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در پست دفاع راست استقلال باشد.
منصوریان پیش‌تر روی دانیال ماهینی هم نظر مساعد داشت اما این بازیکن به سایپا رفت تا تنها گزینه پیش رو رامین رضاییان باشد. البته نباید فراموش کنیم که اگر منتظری از قطر پیشنهاد نداشته باشد و به استقلال بازگردد قطعا برای حضور در پست دفاع راست از همه گزینه‌های پیش رو بهتر خواهد بود. در جناح چپ اما استقلال مشکلی بابت از دست دادن یعقوب کریمی نخواهد داشت.
ظاهرا منصوریان از عملکرد میلاد زکی‌پور رضایت نسبی دارد و بازیکنانی که از لیگ یک به استقلال آمده‌اند نیز در صورت لزوم می‌توانند در این پست ایفای نقش کنند.
بنابراین باید جدایی یعقوب کریمی از استقلال را هم قطعی دانست. به این ترتیب استقلال دو جدا شده قطعی خواهد داشت و بازیکنانی را از دست می‌دهد که شاید دیگر تیم‌ها نیز تمایل آنچنانی برای جذب آنها نداشته باشند چون بیلان کاری آنها در استقلال چندان مثبت نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر مطالب دروغ می نویسید یک روز میگید شایان مصلح در پرسپولیس رو زی دیگه میگید دراستقلال

    • بدون نام

      کلا کارش دروغه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج