۵۴۷۷۳
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

دلایل عدم پخش فیلم دوم محسن رضایی

کارگردان دومین فیلم محسن رضایی که یک‌شنبه شب (۱۹ خردادماه) در تلویزیون نمایش داده نشد، گفت: دومین فیلم انتخاباتی آقای رضایی تحویل ستاد این نامزد انتخابات شده بود اما گویا به دلیل واقعیت‌های تلخی که در آن مطرح می‌شود، تصمیم گرفتند آن را پخش نکنند.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان دومین فیلم محسن رضایی که یک‌شنبه شب (۱۹ خردادماه) در تلویزیون نمایش داده نشد، گفت: دومین فیلم انتخاباتی آقای رضایی تحویل ستاد این نامزد انتخابات شده بود اما گویا به دلیل واقعیت‌های تلخی که در آن مطرح می‌شود، تصمیم گرفتند آن را پخش نکنند.

پرویز شیخ‌طادی که کارگردانی دومین فیلم انتخاباتی محسن رضایی را برعهده داشته است، درباره‌ی دلیل پخش نشدن این فیلم از تلویزیون بیان کرد: ظهر یکشنبه (۱۹ خردادماه) کارهای ساخت فیلم به اتمام رسید و ما حدود ساعت ۳ بعدازظهر نسخه‌ی نهایی آن را در اختیار ستاد انتخاباتی ایشان قرار دادیم اما گویا ستاد به دلایل مختلفی تصمیم به عدم نمایش آن گرفت.

وی توضیح داد: دقیقا دلیل پخش نشدن دومین فیلم تبلیغاتی آقای رضایی از تلویزیون را نمی‌دانم اما گویا ستاد به دلایل مختلفی از جمله مطالب تلخی که در این فیلم بیان می‌شود به چنین تصمیمی رسیده است. در این فیلم شهروندان نقاط دورافتاده کشور و همچنین خانواده شهدا و جانبازان مطالبی را از مشکلات خود با آقای رضایی بیان می‌کنند که نمی‌توانستیم آن ‌ها حذف کنیم چرا که این کار عدم وفاداری و زیرپا گذاشتن اعتماد مردم نسبت به یک کاندیدای ریاست جمهوری است.

این کارگردان درباره‌ی مسائلی که در این فیلم بیان می‌شود، گفت: مشکلاتی که مردم مناطق مختلف مخصوصا مناطق دورافتاده به آقای رضایی گفتند، بسیار شوکه‌آور بود. همچنین در این فیلم علاوه بر مردم، خانواده‌ی شهدا و جانبازان درد ‌و دل‌هایی را با ایشان مطرح می‌کنند که شنیدنشان بسیار سنگین است و گویا در این فضا که همه سعی می‌کنند در برابر بیان واقعیت، افراد را متهم به سیاه‌نمایی کنند، صلاح نبود که پخش شود.

پرویز شیخ‌طادی در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه احتمال دارد فیلم دوم انتخاباتی محسن رضایی اصلا منتشر نشود، گفت: اگرچه ما سعی کردیم فضای فیلم را به شدت تلطیف کنیم اما در هر صورت مجبور بودیم که به سخنان و درد و دل‌های مردم وفادار باشیم. باید بپذیریم هنگامی که فردی مانند آقای محسن رضایی که هشت سال جنگ به او سپرده شده بود، به‌میان خانواده‌های جانبازان و شهدا می‌رود یا دربرابر مردم قرار می‌گیرد، آن‌ها به او اعتماد کرده و حرف دلشان را می‌زنند.

به‌ گزارش ایسنا، قرار بود دومین فیلم تبلیغاتی محسن رضایی، یک‌شنبه شب (۱۹خردادماه) ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه اول سیما پخش شود اما به‌دلیل عدم تحویل این فیلم تبلیغاتی از سوی ستاد این نامزد به صدا و سیما، فیلم اول این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بازپخش شد و فیلم دوم پخش نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohamaad

      آره دیگه گفتن حقیقت تلخه وبه مزاق بعضی ها خوش نمیات مجله جان فکر کنم به مزاق تو هم خوش نیات چون اون نظرم رو پخش نکردی

    • اکسیژن

      متاسفانه این روزها پیگیر مناظرات انتخابات بودم..خیلی متاسفم از رسانه ملی که از شخص خاصی حمایت میکنه.. در اخبار هیچوقت گزارشی از اون همه جمعیت حامیان دکتر رضایی در اصفهان ندیدم..و مجبور بودم از اینترنت و دانلود متوجه اوضاع بشم...اما م جوونهای ایران با آراء خودمون و نه با کمک رسانه ملی دکتر رضایی رو انتخاب می کنیم

      پاسخ ها

      • mohamaad

        احسنت به تو اکسیژن که به قرآن قسم بهترین انتخاب رو کردی آقای رضایی با دکترای اقتصاد و پانزده سال برنامه ریزی برای پست ریاست جمهوری از همه لایق تر هستند

    • بینام

      سلام بر زندگی سلام بر بالندگی سلام بر آقا محسن

    • مریم

      سلام بر زندگی ، بهترین است ، امیدوارم پیروز شود .

    • ترسو

      اقای دکتر رضایی ! فقط تو این چند روزه تبلیغات انتخاباتی متوجه اوضاع اسفبار مردم و جانبازان و خانواده شهدا و ....... شدید ؟ پس تو این سالها کجا بودید و چکار میکردید ؟؟؟؟؟؟

    • حسام

      تو سایت اپارات میتونید ببینید

    • mohamaad

      فیلم مستند دوم رضایی که پخش نشد تو اینترنت موجود هست خواهشن برید دانلود کنید وتا آخر تماشا کنید

    • بدون نام

      درود بر روحاني

    • مهلا

      کو پس نظرم
      نیست که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج