۵۴۸۴۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نورمحمدی: طارمی امشب تاریخ‌ساز می‌شود

کاپیتان سابق پرسپولیس امیدوار است که مهدی طارمی امشب با گلزنی در جدال برابر ازبکستان تاریخ ساز شود و سند صعود به جام جهانی را امضا کند.

ورزش سه: علیرضا نورمحمدی بعد از جدایی از پرسپولیس در فصل گذشته موفق شد با تجربه خود عملکرد مناسبی در نفت آبادان به جا بگذارد و اکنون به دنبال این است تا با تصمیمی مناسب در لیگ هفدهم در فضایی آرام به بازی بپردازد.

او در خصوص دیدار امشب تیم ملی برابر ازبکستان گفت: تیم ملی تاکنون عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و تلاش آنها قابل تقدیر است. خوشحالم که اکنون در شرایطی قرار داریم که دغدغه صعود نداریم و امیدوارم امشب نیز بتواند جواز صعود را کسب کند. خیلی خوشحال‌تر خواهم شد تا مهدی طارمی زننده گل صعود ایران باشد و امشب بتواند تاریخ‌ساز شود. مهدی در طول دو سال اخیر تلاش زیادی داشت تا بتواند به این جایگاه برسد و نمی‌توان از نقش او در موفقیت‌ها به سادگی گذشت امیدوارم امشب بتواند خاطره شیرینی را خلق کند.

نورمحمدی در خصوص شرایط خودش نیز گفت: بعد از اینکه از سیاه جامگان جدا شدم راهی نفت شدم و توانستیم در کنار هواداران این تیم دو هفته مانده به پایان فصل جواز بقا را کسب کنیم. هواداران نفت شایسته بهترین‌ها هستند و امیدوارم این فصل به خواسته‌های خود برسند. هدف تیم در فصل گذشته بعد از صعود به لیگ برتر حفظ سهمیه بود و در کنار هواداران و تلاش بازیکنان توانستیم به این مساله دست یابیم.

وی در خصوص اینکه با نفت تسویه حساب کرده یا خیر گفت: بعد از پایان فصل صحبتی با مسوولان این تیم نداشتم و حدود ۴۰ درصد از مطالبات باقی مانده است. البته با بازیکنان که صحبت می‌کردم گفتند قرار است به زودی و بعد از پایان کار نقل و انتقالات تسویه حساب را صورت دهند. امیدوارم به قولی که دادند عمل کنند.

نورمحمدی درباره فضای نفت آبادان و هواداران آن نیز گفت: آبادان واقعا فضای عجیبی داشت. هوادارانی که عاشقانه نفت را می‌پرستیدند و جذاب بودند. فقط به نفت علاقه داشتند و این را در تمام دیدارها دیدیم که حامی بزرگ ما برای موفقیت بودند. امیدوارم در فصل آینده با تدارکی که دیدند به موفقیت بیشتری نیز برسند. آنها شایسته بهترین‌ها هستند.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت خود برای فصل آینده گفت: فعلا در حال مذاکره هستم و از دو تیم پیشنهاد دارم که تا پایان هفته به جمع بندی در این باره خواهیم رسید. با توجه به اتفاقات فصل گذشته تصمیم دارم با دقت بیشتری روی شرایط تیم آینده‌ام فکر کنم تا اتفاقات سیاه جامگان تکرار نشود. عجله‌ای برای انتخاب تیم آینده‌ام ندارم و اکنون که فصل نقل و انتقالات شلوغ است و فرصت کافی برای این مساله وجود دارد.

نورمحمدی در خصوص اینکه با صعود سپیدرود و پارس جنوبی شرایط فصل آینده لیگ را با توجه به حضور این تیم‌های پرطرفدار چطور می‌بیند گفت: لیگ جذابی برای فصل آینده پیش بینی می‌کنم. پرسپولیس و سپاهان و بقیه تیم‌ها تلاش خوبی برای جذب بازیکنان مدنظر خود داشته‌اند و مطمئنا استقلال هم طی روزهای آینده به بازیکنان مورد نیاز خود خواهد رسید. حضور چنین تیم‌های پرطرفداری نیز می‌تواند به جذابیت بیشتر لیگ کمک کند. سپیدرود در فصل گذشته هواداری را معنا کرد و آنها نقش زیادی در این موفقیت ایفا کردند و مطمئنا در لیگ برتر نیز شرایط فوق العاده‌ای خواهند داشت. پارس جنوبی نیز با تکیه بر تجربه آقای مهدی تارتار که سابقه شاگردی ایشان را دارم می‌تواند در اولین فصل حضورش عملکرد خوبی به جا بگذارد. خریدهای این تیم نیز نشان می‌دهد که آقای تارتار به خوبی به شرایط لیگ آشنایی دارند و تیم دست و پا بسته‌ای نخواهند بود. خصوصا اینکه آقای تارتار تجربه آقای فیروز کریمی را نیز کنار خود می‌بیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج