۵۴۸۴۰۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

داروخانه های خیابانی سیار در هائیتی

برترین ها: در پایتخت هائیتی، نیاز نیست داروساز باشید تا دارو بفروشید. همه چیزی که نیاز دارید یک سطل خالی و تمایل به پرسه زدن در خیابان‌های داغ به دنبال بیمار است. برای بسیاری از مردم هائیتی، دارو یک کالای مصرفی معمول مثل آب نبات یا موادغذایی است و خریدن آن از دستفروشان خیابانی یک کار عادی است.

درواقع داروخانه‌های واقعی به سختی در هائیتی پیدا می‌شوند و این داروخانه‌های خیابانی منبع اصلی دارو برای مردم به شمار می‌روند. شما به عنوان یک فروشنده خیابانی محبورید داروهای خود را به شکل جذابی نمایش دهید درغیر این صورت هیچکس از شما دارو نمی‌خرد. شما آمپی سیلین را در کنار تایلنول قرار می‌دهد، زیرا بسته صورتی رنگ قرص‌ها کنتراست خوبی با بسته آبی رنگ تایلنول‌ها ایجاد می‌کند و باید صد‌ها قرص رنگارنگ را به شکل یک برج در یکسطل کوچک بچینید در عین حال که رنگ‌ها زیبا به نظر برسند. یک قیچی هم برای بریدن دارو‌ها در بالا قرار دهید و همه این‌ها را با یک کش پلاستیکی ببندید و محکم کنید. این داروخانه‌های سیار مثل یک اینستالیشن هنر معاصر یا آب نبات فروشی به نظر می‌رسند. فروش دارو‌ها بدین شکل غیرقانونی است، اما قانون به ندرت توسط وزارت جمعیت و بهداشت عمومی رعایت می‌شود. عدم نظارت دولت جان مردم هائیتی را در دست فروشندگان آموزش ندیده که همه نوع دارو از سقط جنین تا ویاگرا توزیع می‌کنند، قرار می‌دهد. بیشتر این داروهای از چین می‌آیند. برخی داروهای منقضی شده و تقلبی هستند که از جمهوری دومینیکن وارد می‌شوند. فروشندگان مشاوره‌های پزشکی نیز می‌دهند که برخی از آن‌ها بسیار خطرناک است.
داروخانه های خیابانی سیار در هائیتی
داروخانه های خیابانی سیار در هائیتی
داروخانه های خیابانی سیار در هائیتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج