۵۴۸۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مردم چه نوع حلیم و شله زردی باید بخرند

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو گفت: برای تهیه حلیم و شله زرد حتما به مراکز معتبر که مجوزهای اصناف و وزارت بهداشت را دارند، مراجعه کنید.

خبرگزاری مهر: مهندس نسترن محمدی اظهارداشت: مراکز مجاز و معتبر که در سطح شهر اقدام به تهیه و توزیع حلیم و شله زرد می نمایند حتما باید مجوزهای بهداشتی لازم را از وزارت بهداشت داشته باشند در غیر این صورت، بازرسان وزارت بهداشت با آنها برخورد می کنند.

وی ادامه داد: موادی که در حلیم و شله زرد از جمله گندم پوست کنده، دارچین، برنج،روغن، زعفران، شکر و نمک اسفاده می شود نیز باید دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باشد.

محمدی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در محتویات حلیم (روغن، گندم پوست کنده، نمک، دارچین و شکر ) و شله زرد (برنج، زعفران، شکر) و دیگر محتویات که برای خوش طعم شدن استفاده می شود حتما با شماره ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان غذا و دارو تماس حاصل نمایند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، گفت: محتویات و مواد اولیه ای که شهروندان برای تهیه حلیم و شله زرد در منزل استفاده می نمایند حتما باید دارای آرم سازمان غذا و دارو، تاریخ تولید و انقضا، پروانه بهداشتی، آدرس و شماره تلفن شرکت تولید کننده بر روی بسته بندی ها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حلیم وشله زرد نخرین چون به جای گوشت توشون پنبه خوردشده میریزن .یا خریدین یک مقدارشو بریزین تو آبکش وبگیرین زیر شبر آب بشورین ببنین چی توشونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج