جاباما
۵۴۹۲۳۴
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

معرفی سریع ترین هارد دیسک های ۲.۵ اینچی!

هارد دیسک های موجود در استاندارد ۲.۵ اینچ، عموما دارای سرعت چرخش ۵۲۰۰ الی ۷۴۰۰ دور در دقیقه هستند. این محصولات با این ابعاد عمدتا در مینی کامپیوترها، نوت بوک و مواردی از این دست نصب می گردد. با این وجود یکی از دلایل عقب ماندگی HDD از SSD ها، دو موتور محدود هارد دیسک ها است که سرعت خواندن/نوشتن آنها را کاهش می دهد.

وب سایت شهر سخت افزار: هارد دیسک های موجود در استاندارد ۲.۵ اینچ، عموما دارای سرعت چرخش ۵۲۰۰ الی ۷۴۰۰ دور در دقیقه هستند. این محصولات با این ابعاد عمدتا در مینی کامپیوترها، نوت بوک و مواردی از این دست نصب می گردد. با این وجود یکی از دلایل عقب ماندگی HDD از SSD ها، دو موتور محدود هارد دیسک ها است که سرعت خواندن/نوشتن آنها را کاهش می دهد.
معرفی سریع ترین هارد دیسک های 2.5 اینچی!
در همین راستا شرکت ژاپنی Toshiba در اقدامی جالب توجه یک خانواده جدید با نام AL14SX Series را رونمایی کرده است که شامل هارد دیسک هایی با سرعت های بسیار بالا است. AL14SX ها در فرم استاندارد 2.5 اینچ به تولید می رسند و دور موتور آنها به رقم باور نکردنی 15K می رسد.

این محصولات از اینترفیس SAS با پهنای باند 12 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کنند. توشیبا این خانواده را در ظرفیت های 300، 600 و 900 گیگابایت به تولید می رساند. آنها به ویژگی های 512n و 4Kn تجهیز شده اند. افزایش 19% پایداری داده ها و دستیبای به سرعت 290 مگابایت در ثانیه، و همچنین افزایش بهره وری 28.7% توان مصرفی بر گیگابایت از جمله دیگر قابلیت های این محصولات است.
مواردی مانند Sanitize Instant Erase (SIE) و بهره وری انرژی که بدان اشاره شد، با هدف جذب مشتریان سرور به کار این شرکت می آید. AL14SX Series ها می توانند با قیمتی به مراتب کمتر به نسبت SSD ها در سرور و پایگاه های داده به خدمت بپردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج