۵۴۹۹۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

باد شدید در ۹ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد نسبتاً شدید در روزهای پنجشنبه در تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان رضوی خبرداد.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: نفوذ جریانات خنک شمالی و عبور موج بارشی از کشور باعث می‌شود تا امروز بخشهایی از آذربایجانها، اردبیل و گیلان با رگبار پراکنده ، گاهی رعد و برق و وزش باد موقتی مواجه شوند.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه نیز رگبار پراکنده باران و وزش باد موقتی علاوه بر نواحی ذکر شده در خراسان شمالی نیز به‌صورت خفیف به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روز جمعه نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در بخشهایی از آذربایجانها، خراسان رضوی و برخی نقاط استانهای اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات مازندران رخ خواهد داد.

وظیفه افزود: سایر نقاط کشور طی ۲۴ ساعت آینده جوی نسبتاً آرام خواهند داشت و حتی افزایش نسبی دما نیز در غالب شهرهای کشور و استان تهران مشهود خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت سیستان و بلوچستان طی سه روز آینده اظهار کرد: سیستان و بلوچستان طی ۷۲ ساعت آینده با بارش پراکنده باران مواجه خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور همچنین از وزش باد نسبتاً شدید در روزهای آتی خبرداد و تصریح کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید در تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد نفوذ جریانات شمالی و ریزش هوای خنک از ارزهای شمالی خواهیم بود که موجب کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور خواهد شد.

وی، شهرکرد با هفت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با ۴۹ درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۳۶ درجه بالای صفر رسید که فردا شاهد افزایش دو درجه‌ای دمای هوا در پایتخت خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج