جاباما
۵۵۰۲۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ورایزون کمپانی یاهو را به تصاحب خود درآورد!

بالاخره بعد از چند سال انتظار و شایعه پراکنی، کمپانی ورایزون با مبلغ ۴.۴۸ بیلیون دلار شرکت یاهو را خریداری کرد. یاهو مکانی برای ۵۰ رسانه و مارک‌های دنیای فناوری است و ورایزون با خرید آن تبدیل به یکی از بزرگان دنیای تکنولوژی می‌شود.

وب سایت دیجی رو - وحید کاوسی: بالاخره بعد از چند سال انتظار و شایعه پراکنی، کمپانی ورایزون با مبلغ ۴.۴۸ بیلیون دلار شرکت یاهو را خریداری کرد. یاهو مکانی برای ۵۰ رسانه و مارک‌های دنیای فناوری است و ورایزون با خرید آن تبدیل به یکی از بزرگان دنیای تکنولوژی می‌شود.
ورایزون کمپانی یاهو را به تصاحب خود درآورد!

در اینجا برخی از شرکت‌های تابع یاهو را برای شما نام می‌بریم: AOL، HuffPost، Yahoo Sports، Tumblr، Build Studios، Yahoo Finance و یاهو میل.

با توجه به اینکه نقش مریسا مایر به عنوان مدیر اجرایی یاهو تغییر کرد، او تصمیم به استعفا از سمت خود دارد. مدیرعامل ورایزون در مورد خرید یاهو توسط این شرکت گفت که این معامله نشان‌دهنده یک گام مهم برای رشد و توسعه ورایزون در سطح جهانی است. در زمان ریاست ۵ ساله مریسا مایر بر یاهو، درامد حاصل از تبلیغات این شرکت کاهش یافت و آن‌ها پس از گوگل و فیسبوک در جای سوم قرار گرفتند. طبق آماری که در فوریه امسال منتشر شد درامد یاهو در این ۵ سال ۲۳۰ میلیون دلار کاهش داشته است.

مریسا مایر در سال ۲۰۱۲ از گوگل به یاهو پیوست. در سال ۱۹۹۹ وقتی که او تنها ۲۰ سال داشت به عنوان اولین مهندس زن به گوگل پیوست و در پروژه AdWords گوگل نقش موثری داشت. بعدها نقش‌های کلیدی‌تری در این شرکت به او سپرده شد و سرانجام در سال ۲۰۱۲ به یاهو رفت و ریاست این کمپانی را بر عهده گرفت.

به هر حال این معامله، یکی از بزرگترین خریدهای تاریخ ورایزون به حساب می‌آید و باید دید این شرکت چگونه یاهو را مدیریت خواهد کرد و چه تغییراتی در آن ایجاد خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج