جاباما
۵۵۰۳۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت مشروط کیانوش رستمی به تیم ملی

در پایان جلسه شورای عالی فنی، ۱۲ مورد درخواستی کادرفنی تیم ملی وزنه برداری مورد تایید گرفت اما کیانوش رستمی قرار شد به صورت جداگانه و با یک مربی دیگر تمریناتش را اغاز کند.

ایسنا: در پایان جلسه شورای عالی فنی، ۱۲ مورد درخواستی کادرفنی تیم ملی وزنه برداری مورد تایید گرفت اما کیانوش رستمی قرار شد به صورت جداگانه و با یک مربی دیگر تمریناتش را اغاز کند.

به نقل از فدراسیون وزنه برداری، بیست و ششمین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری پایان یافت و تصمیمات مهمی در برگزاری اردوهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای آماده‌سازی این تیم در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ آمریکا گرفته شد.

ابتدا اعضای شورای فنی گفت و شنودی با کیانوش رستمی داشتند و در این خصوص پس از بحث و تبادل نظر به ۲ گزینه جهت رأی گیری رسیدند:

۱- با توجه به اینکه رستمی بعنوان رکورددار وزنه برداری جهان و المپیک جزو نوابغ و سرمایه ملی ورزش ایران و این رشته المپیکی به شمار می‌رود، فدراسیون وزنه برداری امکانات و تجهیزاتی که مورد نیاز این قهرمان برای آماده سازی و حضوری موفق در رقابت های جهانی داشته باشد فراهم می کند تا ملی پوش دسته ۸۵ کیلوگرم در تیم ملی وزنه برداری همراه یک مربی که مورد تایید وی و فدارسیون وزنه برداری باشد، تمرینات خود را مجدداً آغاز کند. این برنامه تا مسابقات جهانی ادامه دارد.

کیانوش رستمی می‌بایست در هر زمان که فدراسیون وزنه برداری و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ناد) تعیین نمایند، مهیای آزمایش دوپینگ باشد. هرگونه ارتباط وی با اردوهای تیم ملی باید از طریق فدراسیون صورت گیرد. رستمی می بایست یک قراردادی رسمی با حفظ تمامی مقررات جاری با فدراسیون منعقد نماید.

۲- انسجام تیم ملی به صورت یکپارچه تمرین کردن حفظ شود و هرکس در این خصوص باید تابع اتحاد جمعی باشد و همه در این خصوص یکسان هستند.

اما در نهایت پس از شور حاضرین در جلسه مقرر گردید درباره گزینه یک و معرفی مربی مورد وثوق رستمی وی بعد از مسابقات جهانی و طی ۱۰ روز آینده یک نفر را به عنوان مربی معرفی کند.

* درباره داوران محجبه در سطح بین المللی و جهانی مقرر شد، طی نامه‌ای از فدراسیون جهانی درخواست شود جهت ست نمودن البسه بانوان داور در قسمت مقنعه و روسری رنگی را مشخص و اعلام نماید.

همچنین؛ در این نشست اعضا درباره اردوهای تیم ملی و ۱۲ بند اعلام شده از سوی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، این موارد تصویب شد:

۱- مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بزرگسالان شد.

۲- در خصوص عقد قرارداد رسمی با کادر فنی همراه با زمان مشخص مقرر شد تا قبل از آغاز اردوهای تیم ملی از طریق سرپرست اعلام شده هماهنگی با فدراسیون صورت پذیرد.

۳- براساس توافقات صورت گرفته بین شورا و کادر فنی، رعایت تعداد ملی پوشان دعوتی به اردو یعنی لیست ۱۲+۴، اعمال شود.

۴- اختیار تام داشتن کادر فنی در مورد وضعیت ورزشکاران و تیم تا مسابقات جهانی

۵- وضعیت ورزشکاران بیرون اردو و مشکل کیانوش رستمی حل شد.

۶- با تکمیل کادر پزشکی از جمله اضافه شدن یک ماساژور و یک فیزیوتراپ موافقت شد.

۷- با هماهنگی سرپرست و درخواست سرمربی تنخواه در اختیار آنان قرار گیرد.

۸- با هماهنگی کمیته پزشکی تهیه کامل مکمل ها صورت می گیرد.

۹- با در خواست سرمربی و هماهنگی کمیته پزشکی برنامه غذایی تهیه می شود.

۱۰- اختیار کامل مسائل فنی و درون اردویی داده خواهد شد.

۱۱- تهیه البسه متحدالشکل برای نفرات تیم ملی در اردو، براساس در خواست و هماهنگی سرپرست انجام خواهد شد.

۱۲-پوشش کامل برنامه های بیرون تهران مورد موافقت قرار گرفت (هفته اول اردوهای تیم ملی در تهران و پس از ماه مبارک رمضان اردو در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج