۵۵۰۴۴۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برزگر: درآمدهای میلیاردی فقط برای فوتبال است

پیشکسوت کشتی کشور گفت: دکتر روحانی رئیس جمهور فوتبالی است و به رشته های پرافتخار توجه چندانی ندارد.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت کشتی کشور گفت: دکتر روحانی رئیس جمهور فوتبالی است و به رشته های پرافتخار توجه چندانی ندارد.

منصور برزگر با اشاره به تقدیر رئیس جمهور از اعضای تیم ملی فوتبال گفت: به شخصه مانند تمام مردم ایران خوشحالم که تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرد، اما همه ورزش ما فوتبال نیست و در کشورمان ورزش های پرافتخاری هستند که در المپیک صاحب مدال می شوند، اما سوالم اینست که فوتبال کجاست و چه افتخاری کسب کرده است که کشتی؛ تکواندو و چند رشته دیگر کسب نکرده‌اند؟ مگر ورزشکاران این رشته دل 80 میلیون ایرانی را شاد نکرده اند؟

وی ادامه داد: توجهات در کشور ما همه به سمت فوتبال است و درآمدهای میلیاردی برای فوتبالیست هاست، اما قهرمان المپیک ما نمی‌تواند با جوایز خود ۳۰۰ متر آپارتمان در تهران بخرد. ما نمی گوییم که چرا فوتبالیست ها در آمدشان بالاست بلکه می گوییم که باید به رشته های اصلی مدال آور ما در المپیک هم توجه شود.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! افتخار آفرینی های کشتی هم برای شاد کردن دل مردم است و در این میان منتی هم نیست. قطعا شما هم به دنبال جلب افکار عمومی هستید که تنها 48 ساعت پس از صعود تیم فوتبال ایران به جام جهانی دیدار خصوصی برای آن ها می گذارید. فقط من یک سوال از جنابعالی دارم، ورزش اصلی ما کشتی یا سایر رشته های مدال آورمان در المپیک هستند با آن همه افتخار یا فوتبال که توانسته ازبکستان؛ قطر و کره جنوبی را شکست دهد و به جام جهانی برود؟

برزگر خاطر نشان کرد: ایران از کشتی خیزترین مناطق دنیاست، اما واقعا چه توجه ویژه‌ای به این رشته در داخل کشور می شود؟ در هر حال متاسفانه افکار عمومی و بالطبع آن مسئولان کشور به فکر رشته فوتبال هستند، رشته ای که در حال حاضر آرزو می کنیم جزء ۱۶ تیم دوره بعد جام جهانی قرار گیرد. بنظرم با چنین تفکری نباید به فکر مدال آوری در رقابت های المپیک توسط رشته های پرافتخاری همچون کشتی، وزنه برداری و تکواندو باشیم در حالی خود مسئولان می دانند که اهمیت مدال المپیک کجا و صعود به جام جهانی کجا؟

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد در پایان گفت: قطعا بعد از صحبت های من عده ای به نیات مختلف نظرات مخالفی را مطرح می کنند، اما من در تمام سال های زندگی ام حقیقت را گفته ام و از مسئولان انتظار دارم مشی اعتدال در دولت تدبیر و امید را در ورزش هم متجلی کنند و پس از اظهار نظرهای من با پیش کشیدن دیدارهای عمومی رئیس جمهور با قهرمانان در پی توجیه کردن موضوع نباشند چرا که اصل موضوع و صحبت های من مشخص است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      فوتبال رو با ورزش دروپیتی کشتی مقایسه نکن

    • محسن

      واقعا درست میگه اقای برزگر اگه این همه پول بیاد به سمت رشته های دیگه خیلی مدال میاریم تو المپیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج