جاباما
۵۵۰۴۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رئال، کلید حل مشکلات میلان، رایولا و دوناروما؟

به نظر می رسد با وجود اینکه جیانلوئیجی دوناروما حاضر به تمدید قرارداد خود با میلان نشد، این تیم قصد دارد او را حفظ کند اما رئال مادرید هم برای خرید او تلاش خواهد کرد.

وبسایت نود: به نظر می رسد با وجود اینکه جیانلوئیجی دوناروما حاضر به تمدید قرارداد خود با میلان نشد، این تیم قصد دارد او را حفظ کند اما رئال مادرید هم برای خرید او تلاش خواهد کرد.

رئال، کلید حل مشکلات میلان، رایولا و دوناروما؟

قرارداد کنونی دوناروما با میلان تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ اعتبار دارد و حالا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حال حاضر میلان قصد دارد او را تا پایان قراردادش حفظ کرده و حتی شاید نزدیک به یک سال او را سکونشین کند.

این حرکت از سوی باشگاه مانع از آن می شود که مینو رایولا، مدیر برنامه های دوناروما، سود هنگفتی از فروش او به دست آورد، اما به ضرر بازیکن و باشگاه نیز تمام می شود. از طرفی دیگر، رئال مادرید مشتری اصلی این دروازه بان ۱۸ ساله است، و رابطه بسیار دوستانه ای با مینو رایولا دارند. گفته می شود که رئال مادرید دستمزد سالانه ۶ میلیون یورویی پیشنهاد کرده و مدعی اصلی خرید اوست، هرچند که در روز های اخیر پاریسن ژرمن نیز علاقه نشان داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamid

      تاریخ فوتبال ایتالیا در سه چهار دهه گذشته نشان داده ،هر زمان میلان قهرمان لیگ کشورش شده،این تیم نه تنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده،بلکه تیم ملی این کشور با زیر بنای بازیکنان میلان یا قهرمان جام جهانی شده و یا نایب قهرمانی،باید منتظر ده و دید کی دوباره میلان اوج میگیرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج