۵۵۰۵۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محمدی: کاپ‌های جهانی برایمان تلگنر بود

رئیس کمیته آبهای آرام می‌گوید حضور در کاپ‌های جهانی باعث شد تا نقاط ضعف ورزشکاران مشخص شود.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آبهای آرام می‌گوید حضور در کاپ‌های جهانی باعث شد تا نقاط ضعف ورزشکاران مشخص شود.

علیرضا محمدی درباره نتایج ملی‌پوشان آب‌های آرام در کاپ‌های جهانی اظهارداشت: قرار است در جلسه روز دوشنبه هیأت رئیسه گزارشاتی درباره آنالیز این مسابقات ارائه شود، نتایج در حالت کلی بد نبود، در بعضی مواد نتایج قابل قبولی داشتیم و در بعضی مواد نه.

وی افزود: ورزشکاران ما در حالی در کاپ‌های جهانی شرکت کردند که از نظر سرعتی تمرینات لازم را نداشتند و تمرینات قایقرانان در ایران به صورت استقامتی برگزار می‌شد. از طرفی شرکت در کاپ‌ها برای این بود که هم حریفان آسیایی را بشناسیم و هم ورزشکاران خودمان را بسنجیم. ما امیدوار هستیم در آینده رکوردها بهتر شود.

* در بعضی از مواد نگرانیم

محمدی در پاسخ به این سوال که ما در بخش کانوی بانوان در سال‌های قبل در آسیا مدال طلا داشتیم اما رکوردهای این ورزشکاران در کاپ‌های جهانی نشان می‌دهد تعدادی از حریفان آسیایی بالاتر از ما قرار دارند، این موضوع شما را برای مسابقات قهرمانی آسیا نگران نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ما نقاط ضعف را بررسی می‌کنیم اما تیم کانوی ما جوان شده است. نمی‌گوییم در همه مواد عالی بودیم اما شرکت در کاپ‌ها باعث می‌شود تا نقاط ضعف پیدا شود. در بعضی از مواد نگرانی‌هایی داریم که اگر در کاپ‌ها شرکت نمی‌کردیم نقاط ضعف مشخص نمی‌شد.

رئیس کمیته آبهای آرام با اشاره به اینکه کاپ‌های جهانی تلنگری برای ورزشکاران است یادآور شد: ما در مسابقات قهرمانی آسیا ۴ ماه فرصت داریم، رکوردهای ورزشکاران در کاپ‌ها واقعی نبود و بچه‌ها هم با ۱۰۰ درصد آمادگی نرفته بودند. مطمئناً برای مسابقات قهرمانی آسیا رکوردها تغییر می‌کند.

* به اوج رساندن ورزشکاران برای کاپ‌های جهانی بیهوده بود

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید کانو نتایج بهتری نسبت به کایاک داشت، عنوان کرد: این موضوع بستگی به برنامه‌ریزی مربیان دارد مبنی بر اینکه کجا بخواهد ورزشکارش را به اوج برساند. با توجه به اینکه ما مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را پیش‌رو داریم به اوج رساندن ورزشکاران در کاپ جهانی بیهوده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید مجارستان برای برگزاری اردوی مشترک با قایقرانان ایران آماده نبوده و ملی‌پوشان قبل از مسابقات کاپ‌های جهانی چند روزی تمرین نکردند، اظهار داشت: چند روز اول ناهماهنگی وجود داشت و شرایطی که ما می‌خواستیم فراهم نبود، اما در ادامه میزبان شرایط خوبی را ایجاد کرد.

* نباید روئینگ و آبهای آرام را مقایسه کرد

محمدی در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در این ۲ سال اخیر آبهای آرام نتایج خوبی نسبت به روئینگ نداشته تصریح کرد: فراز و نشیب همیشه هست اما نمی‌توان این ۲ رشته را با هم مقایسه کرد. هرکدام شرایط خاص خودش را برای برگزاری مسابقات دارد. تلاش ما این است در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نتایج خوبی داشته باشیم و رنگ مدال‌ها را نسبت به ۲۰۱۴ بهتر کنیم، انتظارات از قایقرانی بالاست، با مربیان هم صحبت کردیم و آنها تاکید داشتند که تمرینات و رکوردها رضایت‌بخش است.

رئیس کمیته آبهای آرام در پایان تأکید کرد: فدراسیون قایقرانی با ایرج و الیاس اقلیمی در آبهای آرام کار می‌کند و فعلاً برنامه‌ای برای جذب مربی خارجی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج