جاباما
۵۵۰۵۹۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شوخی پوتین درباره اعطای پناهندگی به «کومی»

رئیس جمهور روسیه در سخنانی به شوخی از آمادگی مسکو برای اعطای پناهندگی به جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور روسیه در سخنانی به شوخی از آمادگی مسکو برای اعطای پناهندگی به جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی خبر داده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه در سخنانی به حالت شوخی گفت: اگر جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی از تعقیب قانونی در آمریکا به واسطه برکناری از سوی دونالد ترامپ آسیب می بیند، روسیه حاضر است به وی پناهندگی بدهد.

پیشنهاد پوتین برای اعطای پناهندگی به جیمز کومی در شرایطی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این او را به خاطر اختلاف بر سر پرونده دحالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۱۶ برکنار کرده است.

برخی رسانه های آمریکایی اعلام کردند که ترامپ بارها از کومی خواسته بود تا تحقیقات درباره این پرونده را متوقف کند ولی وی مخالفت کرده است. کومی در جلسه شهادت کمیته اطلاعات سنای آمریکا، ترامپ را به دروغگویی متهم کرده است.

کومی تاکید کرد: ترامپ از من خواسته بود تا تحقیقات درباره ارتباطات نزدیکانش با مقام های روسیه را متوقف کنم.

ترامپ نیز گفته است که کومی حقیقت را نمی گوید.

پوتین نیز در واکنش به این مساله گفت: این مساله عجیب است که کومی در جالی که هنوز مدیر اف بی آی بوده، محتوای مذاکراتی را که با ترامپ داشته از طریق یک دوست به رسانه های خبری منتقل کرده است.

پوتین افزود: چه فرقی بین مدیر اف بی آی و اسنودن وجود دارد؟

اشاره پوتین به ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا است که در سال ۲۰۱۳ میلادی پس از افشای اسناد طبقه بندی شده و محرمانه مربوط به فعالیت های جاسوسی آمریکا، در روسیه پناهنده شده است.

پوتین افزود: در این مورد، کومی رئیس یک سرویس ویژه نیست بلکه یک فعال حقوق بشر است که از یک موضع خاص دفاع می کند. به هر حال، اگر او به خاطر این مساله تحت تعقیب قرار گیرد، ما حاضر هستیم تا در روسیه به او پناهندگی سیاسی بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا نابودت کنه پوتین

    • اسنودن

      اسنودن يك دانشمند يك استوره نجات و هدايت بشريت از منجلا ب نابودي انسانيت است كه خدمات زيادي در گم نامي با تمام بي مهري ها كرده است،،،،چه ربطي داره به كومي كه در راستاي منافع گمراهان و كج انديشان و بدخواهان قدم برداشته و بايد محاكمه شود ،،،اسنودن تنها قلم بيدار وتنها دانشمندي است كه در حال حاظر حرف جديد و راهگشا برأي اينده ومشكلات عديده پيش روى اروپا و امريكا و ديگر ملتها دارد،،،أمثال كومي نديدند و نميبينند كه نسل انسانهاي متمدن و برتر كه خدمات بسياري كرده اند در حال منقرض شدن است و چاره را در راه غلط و اشتباه و جنگ افروزي و كارشناسي غلط نسبت به رخدادها و حوادث به كار بستند،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج