جاباما
۵۵۰۷۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سفر تابستانی ۱۵۰ هزار زائر ایرانی به عتبات

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سفرهای تابستانه به عتبات عالیات در تیر و مرداد ماه انجام می‌گیرد، گفت: ۱۵۰ هزار نفر از زائران کشورمان برای ایام تابستان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره اعزامهای جدید به عتبات عالیات در تیر و مرداد ماه اظهار کرد: دور جدید ثبت‌نام برای اعزامهای تابستانه به عتبات عالیات از روزهای گذشته و با فراخوان سازمان حج و زیارت آغاز شده است.

وی ادامه داد: مشتاقان زیارت عتبات عالیات برای اعزامهای مربوط به اول تیرماه لغایت پایان مرداد ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir و یا دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور برای این سفر معنوی ثبت نام کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: امسال برای سفرهای عتبات عالیات در ایام تابستان روزانه نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به عتبات عالیات اعزام خواهند شد؛ در فاصله این دو ماه نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر به عتبات عالیات سفر خواهند کرد.

به گفته نظافتی، قیمتهای سفر به عتبات که در ایام ماه مبارک رمضان با تخفیف مواجه شده بود در سفرهای تابستانه به قیمت قبل باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: قیمتهای سفرهای زمینی و هوایی و همچنین بسته‌های سفری با یکدیگر متفاوت است؛ میانگین قمیتهای سفر به عتبات عالیات از ۶۰۰ هزار تومان یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که این تفاوت قیمتها نیز بستگی به زمینی یا هوایی بودن سفرها و تعداد اقامت زائران به همراه خدمات دهی است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره حضور زائران عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان نیز اظهار کرد: غالب زائران ایرانی تمایل داشته‌اند تا در شبهای قدر در عتبات عالیات حاضر باشند.

نظافتی تصریح کرد: اکثر سفرهای زائران ایرانی به عتبات عالیات در نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام شده و در حال حاضر نیز به سبب لیالی قدر نزدیک به ۱۸ هزار نفر از زائران ایرانی در کربلا حضور دارند و از مراسمهای معنوی حرمین اهل بیت(ع) بهره می‌گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج