۵۵۰۷۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ - روسیه

چرچسوف: روسیه به دنبال بهترین نتایج است

سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال روسیه و نیوزیلند از عزم خود برای پیروزی در بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ گفتند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال روسیه و نیوزیلند از عزم خود برای پیروزی در بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ گفتند.

بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه فردا (شنبه) به میزبانی تیم ملی فوتبال این کشور از نیوزیلند در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ آغاز می‌شود. الکساندر چرچسوف و انتونی هادسون، سرمربیان تیم‌های ملی روسیه و نیوزیلند در نشست خبری پیش از بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های 2017 به بررسی آن پرداختند.

الکساندر چرچسوف، سرمربی روسیه میزبان این‌گونه صحبت‌هایش را آغاز کرد: روسیه می‌خواهد بهترین نتایج سالیان اخیر خود را در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ به دست آورد.

چرچسوف: روسیه به دنبال بهترین نتایج است

وی در ادامه اظهار داشت: نمی‌خواهم که این بازی را ویژه جلوه بدهم. احساس تیمی ما همانند گذشته است. ما بازی نیوزیلند را نگاه کردیم. صحبتی درباره نام بازیکنان نداشتیم و فقط می‌دانیم چه کسی و چطور بازی می‌کنند. نیوزیلند آماده است و با تیم خوبی بازی داریم. منتظر یک بازی سخت هستیم. برای ما میزبانی یک امتیاز است. پیش از این پیروزی‌هایی داشته‌ایم و حالا به دنبال پیروزی‌های بیشتر و بهترین نتایج سالیان اخیر هستیم.

انتوی هادسون، سرمربی تیم ملی فوتبال نیوزیلند نیز در این نشست خبری گفت: نیوزیلند خود را مهیای پیروزی در بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه برابر میزبان کرده است. آمادگی صد درصدی را در تمرینات بسیار خوبی که پشت‌ سر گذاشتیم داریم. نیوزیلند شرایط ایده‌آلی دارد و هدف ما تغییری نکرده است. ما تیم خوبی هستیم و در روند آماده‌سازی خود رقابت را انتخاب کردیم. نگاه مثبتی پیش از آغاز جام کنفدراسیون‌ها داریم و برای سرگرمی و تفریح اینجا نیامده‌ایم. نیوزیلند با هدف پیروزی راهی روسیه شد.

چرچسوف: روسیه به دنبال بهترین نتایج است

سرمربی تیم ملی نیوزیلند ادامه داد: اولین بازی ما با روسیه میزبان است و می‌خواهیم برنده باشیم. این روند را از بازی اول به بازی دوم ادامه می‌دهیم. هیچ‌کسی با نگرش دیگری به اینجا نیامده است.

هادسون درباره فدور اسمولوف، مهاجم خطرناک روس‌ها هم گفت: خیلی به خاطر ندارم اما شنیدم بحث‌های درباره یکی از مهاجمان روسیه است. او بازیکن خوبی است اما می‌دانیم که روسیه سه یا چهار بازیکن خیلی خوب دارد. نگاه ما به تیم ملی روسیه بر همین اساس و احترام است. این نگاه ما به دیگر تیم‌های جام کنفدراسیون‌ها نیز است. با این حال از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. آماده‌سازی خوبی را پیش‌رو داشتیم و از هیچ کسی نمی‌ترسیم.

جام کنفدراسیون‌ها از فردا (شنبه) تا 11 تیر ماه سال جاری به میزبانی روسیه در شهرهای مسکو، سن‌پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد. در گروه A این رقابت‌ها روسیه، پرتغال، نیوزیلند و مکزیک حضور دارند و تیم‌های گروه B را نیز شیلی، کامرون، آلمان و استرالیا تشکیل می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج