۵۵۱۰۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولتیماتوم نصیرشلال به ملی پوشان

مشاور سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: ما مواردی که می خواستیم را ۱۰۰درصد از شورا و فدراسیون گرفتیم و سهراب مرادی هم بخاطر منافع ملی قبول کرد به اردوی تیم ملی برگردد.

ایسنا: نواب نصیر شلال درباره ی اینکه اردوی تیم‌ ‌ملی ‌دقیقا از چه تاریخی آغاز می‌شود و آیا از برنامه‌ها عقب نیستید، تاکید کرد: یکی، دو روز بعد از پایان ماه مبارک رمضان اردوی تیم‌ ‌ملی را آغاز می‌کنیم. ما می خواستیم پس از دو هفته‌ تعطیلی اردوی تیم‌ ‌ملی را آغاز کنیم، اما با شرایط قبلی نمی‌شد کار کرد و باید شرایط کاملا در شان تیم‌ ‌ملی می‌بود تا می‌توانستیم اردو را آغاز کنیم. اکنون این بیست روز تعطیلی را سعی می‌کنیم که در طول کار جبران کنیم.

او شرط بازگشت مجدد وزنه‌برداران به اردوی تیم‌ ‌ملی را داشتن آمادگی بالا عنوان کرد و گفت‌: قبل از این که وزنه‌برداران به خانه بروند با آنها صحبت کردیم که باید در زمان حضور مجددشان در اردوی تیم‌ ‌ملی ۸۰ تا ۹۰ درصد آمادگی داشته باشند، چرا که ما آنها را با آمادگی کامل به خانه‌شان فرستادیم. اگر کسی در زمان حضورش در اردو چنین آمادگی را نداشته باشد، احتمال خط خوردنش خیلی بالا است. ما با اکثر بچه‌ها صحبت کرده‌ایم و به آنها گفته ایم که باید در خانه تمرینات خود را پیگیری کنند، در غیر این صورت به مشکل بر می خورند.

نصیرشلال درباره این که تمام دغدغه‌ها برای شروع اردوی تیم‌ ‌ملی بر طرف شده است یا خیر، بیان‌ کرد: ما مواردی را که می خواستیم گرفتیم و اگر عملیاتی شود فکر نمی‌کنم که دیگر مشکلی وجود داشته باشد. در جلسه نیازهای خود را مطرح کردیم، مقداری اختلافات و نظرهای متفاوتی بود، اما در نهایت توانستیم فدراسیون و شورا را قانع کنیم که این دوازده مورد جزو نیازهای اصلی کار است و توانستیم همه آن را ۱۰۰ درصد بگیریم.

نصیر شلال در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تمام خواسته‌های آنها عملی شود، گفت‌: با خود آقای مرادی هم صحبت کردیم، قرار شد همه موارد قبل از شروع اردو مهیا شود. دو ، سه مورد هم در حین کار مشخص می‌شود. آنهایی را که می‌توان قبل از شروع اردو انجام داد قول ۱۰۰ درصد دادند که عملیاتی می‌شوند. جای تشکر دارد که فدراسیون با وجود مشکلات مالی که دارد، قبول کرد تمام خواسته‌های ما را با کیفیت بالا انجام دهد تا در پنج ماه پیش‌رو شرایط خوبی داشته باشیم و تیم‌ ‌یک دست و کاملی را هم برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

مشاور سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که به طور حتم شاهد بازگشت سهراب مرادی به اردوی تیم‌ ‌ملی خواهیم بود یا خیر؟ تصریح کرد: بله. مشکل سهراب کاملا حل شده است. او انتظارات معقولی داشت و حقش بود، اما با توجه به منافع ملی از خیلی از انتظاراتش گذشت، چند روز پیش به توافق رسیدیم که از شروع اردوها در کنار تیم‌ ‌ملی تمرینات خود را شروع کند.

نایب قهرمان المپیک لندن در مورد تصمیمی که شورا نسبت به جداگانه تمرین کردن کیانوش رستمی با یک مربی دیگر گرفت، بیان‌ کرد: این تصمیم شورای عالی فنی بود. در جلسه یکی، دو ساعت صحبت شد. کیانوش هم شرایطش را گفت‌ و از آن نیز دفاع کرد. در نهایت به رای گیری گذاشته شد و نظر نفرات بر این بود که به صورت جداگانه تمرین کند. به‌ هر حال شرایطی پیش آمد که تعاملات صورت بگیرد تا کار پیش برود و نتیجه‌ کلی خوب باشد. فدراسیون وزنه‌برداری هم قبول کرد که به‌ هر حال موارد را کنترل کند و ان‌شاء‌الله کیانوش هم در یک چارچوب خوب به سطح آمادگی بالایی برسد. واقعا قهرمانان باید حفظ شوند. حالا گاهی اوقات این شرایط حفظ شدن متفاوت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج