جاباما
۵۵۱۱۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همه نگاه‌ها در جام کنفدراسیون‌ها به رونالدو

مهاجم پرتغالی تنها ستاره جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ است و همه نگاه ها به اوست.

ایسنا: ‌به نقل از آس، جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ عصر امروز (شنبه) با دیدار روسیه و نیوزیلند در سن پترزبورگ آغاز می‌شود. در این بازی‌ها به جز آلمان تیم‌های بزرگی همچون ‌اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس ، برزیل و آرژانتین حضور ندارند. تیم‌های حاضر در این بازی‌ها ستاره‌های بزرگی ندارند وبه همین خاطر همه نگاه‌ها به کریستیانو رونالدو پرتغالی است.

مهاجم پرتغالی به تازگی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به همراه رئال مادرید تجربه کرده است. ستاره مادرید به همراه دو هم‌تیمی نیمکت نشین‌اش (په‌په و فابیو کونترائو) به روسیه می‌رود تا افتخاری دیگر در این سرزمین کسب کند. همچنین این رقابت‌ها فرصتی است تا په‌په و کونترائو شرایط خود را بهتر کنند. آندره گومس، بازیکن بارسلونا در ترکیب ثابت تیم‌ ‌ملی پرتغال حضور دارد و می‌تواند در این بازی‌ها ارزش خود را بالا ببرد. در این تیم بازیکن مستعد دیگری به نام آدرین سیلوا (بازیکن اسپورتینگ لیسبون) حضور دارد.

شیلی نماینده قاره آمریکای جنوبی با دو قهرمانی پی در پی در کوپا آمه‌ریکا به این رقابت‌ها راه یافته است. پس از تیم پرتغالی شیلی ارزشمندترین تیم حاضر در جام کنفدراسیون‌ها است. الکسیس سانچس شیلیایی قصد جدایی از آرسنال را دارد چون می‌خواهد از این رقابت‌ها، فتح عناوین مهم را شروع کند. آرتورو ویدال، بازیکن کلیدی بایرن مونیخ است. این دو بازیکن به همراه هم ۱۰۴ میلیون یورو ارزش دارند، یعنی چهار میلیون یورو با ارزش‌تر از رونالدو. پنج عنوان در جام کنفدراسیون‌ها به نمایندگان آمریکای جنوبی رسیده است. قرمزهای خوان آنتونیو پیسی اکنون در بهترین شرایط تاریخ خود هستند و بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارند. آنها یکی از بخت‌های قهرمانی محسوب می‌شوند.

دیگر تیم بزرگ این بازی‌ها آلمان است. با این حال این تیم اروپایی با تیم دوم خود در رقابت‌ها شرکت کرده است اما باز هم ارزش بازیکنان این تیم با تیم اصلی تفاوت زیادی ندارد. چهار بازیکن تیم قهرمان جهان ۱۱۰ میلیون یورو ارزش دارند. دراکسلر (پاری ‌سن‌ ژرمن) ۳۵ میلیون، موستفی (آرسنال) ۳۰ میلیون، کیمیش (بایرن مونیخ) ۲۵ میلیون و براندت (لورکوزن) ۲۰ میلیون یورو ارزش دارند. این بازیکنان می‌توانند با درخشش در جام کنفدراسیون‌ها جای خود را جام جهانی سال آینده تثبیت کنند.

استرالیا و کامرون به همراه روسیه و نیوزلند از دیگر تیم‌های حاضر در این بازی‌ها هستند و ستاره‌ای جهانی در ترکیب این تیم ها بازی نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج