جاباما
۵۵۱۳۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

علوی: حضور مردم، خیال ما را راحت می کند

وزیر اطلاعات: حضور همیشگی مردم، خیال ما را راحت می کند و در عین حال ما نیز سینه خود را برای امنیت کشور سپر کرده ایم.

خبرگزاری ایرنا: وزیر اطلاعات با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان والامقام گفت: به مردم ایران اسلامی اطمینان می دهیم که برای تقویت امنیت کشور، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی عصر شنبه در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حسن عشوری، شهید مدافع امنیت کشور در شهرستان رودسر در شرق استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مردم در همه صحنه ها حضور دارند و حضور آنان امنیت ساز است؛ از این ملت که حضوری چشمگیر در مراسم تشییع پیکر این شهید دارند، قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: این حضور همیشگی مردم، خیال ما را راحت می کند و در عین حال ما نیز سینه خود را برای امنیت کشور سپر کرده ایم.

به گفته وزیر اطلاعات، تاکنون به لطف خدا و با رمز یازهرا (س) خداوند توفیق داده که عملیات های متعدد تروریستی را خنثی و به تیم های آنان ضربه زده ایم و طی چند سال اخیر، شهید حسن عشوری تنها شهیدی است که در داخل کشور در راه دفاع از امنیت کشور، به فیض عظیم شهادت رسیده است.

حجت الاسلام علوی افزود: خون شهید عشوری در رگ همرزمان و همسنگران او و دیگر سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیز تک تک ملت ایران جاری و ساری است و این شهدا هستند که حیات، عزت، غیرت، سربلندی و تبعیت از راه ولایت را به ما یادآوری می کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: به برکت خون این شهید والامقام، با مردم سربلند کشورمان پیمان می بندیم که با تمام توان، به فعالیت های خود در مبارزه با جریان های تروریستی با قدرت بیشتری ادامه دهیم و مردم اطمینان داشته باشند که برای تقویت امنیت آنان، با همیاری دیگر نهادها همچون سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و ... از هیچ کوششی دریع نکنیم.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد حادثه تروریستی تهران گفت: طبق فرموده معظم له، جنایت هایی نظیر آنچه در مجلس، حرم امام(ره) و یا در چابهار اتفاق افتاد، در برابر امنیت ریشه دار کشور ما حکم ترقه بازی را دارد و امنیت ایران اسلامی با این ترقه بازی ها خدشه ای نمی پذیرد.

حجت الاسلام علوی همچنین به ماه مبارک رمضان و در پیش بودن سومین شب از شب های پرفیض قدر اشاره کرد و از مردم خواست خدمتگزاران خود را در این شب های پرفضیلت دعا کنند تا برای همیشه بتوانند به مردم و ایران اسلامی خدمت کنند.

شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) بود که در عملیات اخیر وزارت اطلاعات علیه یک گروه تروریستی در چابهار، شهد شیرین شهادت نوشید. پیکر مطهر این شهید، صبح امروز (شنبه) از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع شد.

همچنین عصر امروز مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید مدافع امنیت کشور در زادگاهش شهرستان رودسر واقع در شرق استان گیلان برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج