۵۵۱۳۵
۱۵۷ نظر
۵۱۱۸
۱۵۷ نظر
۵۱۱۸
پ

فرزاد حسنی و آزاده نامداری چگونه به هم رسیدند؟

خبر ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری همه جا پیچید تا زوج مجری ما حالا از دست اهالی رسانه متواری باشند!


فرزاد حسنی و آزاده نامداری چگونه به هم رسیدند؟

مجله زندگی ایدهآل:
فرزاد حسنی و آزاده نامداری چگونه به هم رسیدند؟

آزاده نامداری، چطوری آزاده نامداری شد؟

۸۲، زاگرس نشین

آزاده نامداری متولد کرمانشاه است و کارش را همانجا شروع کرده. شبکه استانی زاگرس که برنامه های سیمای کرمانشاه را پوشش می دهد از ۸ خرداد ۱۳۸۰ کارش را شروع کرد و آزاده هم از همان سال ها وارد این فضا شد. او که آن سال ها ۱۸-۱۹ ساله بود، در این شبکه در برنامه های حوزه نوجوان و جوان حضور داشت. همشهری اش، اقبال واحدی که مجری تلویزیون بود و اهل سنقر، او را با شبکه تهران هم مرتبط کرد و او گزارش‌های شبکه زاگرس برای تهران را هم می گرفت.

۸۲، اجرا یا گزارش؟

حالا دیگر آزاده به دلیل قبولی در دانشگاه شهید بهشتی (رشته مدیریت صنعتی) به تهران نقل مکان کرده بود. همان زمان شبکه تهران در حال تدارک برنامه ای بود به نام «خط مستقیم»؛ برنامه عصرگاهی نیم ساعته. آزاده برای اجرای این برنامه تست داد اما مجری دیگری بر مسند اجرای «خط مستقیم» نشست و آزاده، گزارش های این برنامه را می گرفت. مجری اصلی که دانشجو بود، در دوره‌ای درگیر امتحانات دانشگاهی‌اش شد و آزاده مدتی را به جای او به اجرا در استودیو پخش زنده پرداخت.

۸۴-۸۲، کار در کارخانه!

او همزمان با درس خواندن، کارهای رادیویی و گزارشی هم انجام می داد. خودش در گفت و گویی گفته که ۴ سال تجربه کار در محیط های صنعتی و کارخانه ای را دارد که مربوط به رشته تحصیلی اش، مدیریت صنعتی، می شود: « من ۴ سال در فضای مردانه و صنعتی درس خواندم و کارآموزی کردم. یعنی در محیطی که خیلی با احساسات من هماهنگ نبود. من مدیریت صنعتی در دانشگاه شهید بهشتی خواندم. اما واقعا در آن فضا، اشتباهی قرار گرفته بودم. تعلق خاطر من به دنیای زنانه، شاید به این دلیل است که خیلی از احساسات لطیف زنانه را دیگر دور و برم پیدا نمی کنم...». او در همان سال‌ها در برنامه «مجله فجر» که از جام جم پخش می شد، حضور پیدا کرد. برنامه ای که شهرام شکیبا و مهسا ملک مرزبان اجرا می کردند و گزارش ها و آیتم ها با آزاده بود و جشنواره های تئاتر، موسیقی و فیلم فجر را پوشش می داد.

۸۸-۸۴، سکوی پرتاب

سکوی پرش آزاده نامداری، همین سال بود. اگرچه او تجربه اجرا داشت اما در آیتم خبری «تازه ها» که در دل سیمای خانواده شبکه یک طراحی شده بود، دیده شد و گل کرد. بعد از مدتی اجرا، قرار بر این شد که از حضور یک زن و شوهر یا یک خواهر و برادر، برای اجرای این برنامه استفاده شود. زوج های زیادی تست اجرا دادند اما در نهایت هیچ کس به خوبی خود آزاده نبود و او ۴سال در «تازه ها» ماندگار شد.

۸۸، خداحافظی با تازه ها

آزاده، بهمن سال ۸۸ با «تازه ها» خداحافظی کرد و در این باره گفت: «هر برنامه ای که یک روز شروع می شود، یک روز باید تمام شود وگرنه به تکرار می رسد. آدم باهوش کسی است که بداند کی بیاید و کی برود. البته برنامه ای که ماهیتش اطلاع رسانی است، هیچ وقت کهنه نمی‌شود. خبر هیچ وقت کهنه نمی شود. اما اساسا حسی به من می گفت باید کم کم برنامه را به فرد دیگری بسپارم و بروم...»

۸۹، سال پرکاری

او بعد از تقریبا شش ماه استراحت بعد از «تازه ها» ۲۹ خرداد ۸۹ دوباره به آنتن بازگشت. آن هم با برنامه‌ای به نام «غیرمنتظره» از شبکه دو. سری اول این برنامه تا ۲۸ مهر ۸۹ ادامه داشت و سری دوم، از اول آبان ۸۹ کلید خورد و تا آخرین پنجشنبه سال ادامه پیدا کرد. گفت‌و‌گو با مرد سه زنه، آزاده را سر زبان‌ها انداخت و ویدئوی چپه‌کردن میز دکور توسط آزاده، روی سایت‌های اجتماعی و یوتیوب، دست به دست شد. او همزمان در برنامه زنده «صبحی دیگر» بعضی روزها حضور پیدا می‌کرد. جالب اینکه ترانه تیتراژ این برنامه را فرزاد حسنی سروده و محمد علیزاده خوانده بود: «هوا خوبه تو هم خوبی/ منم بهتر شدم انگار/ یه صبح دیگه عاشق شو/ به یاد اولین دیدار...»

۹۰، آزاده نامداری یا فردوسی‌پور؟

او در این سال سری جدید برنامه «غیرمنتظره» را روی آنتن داشت که با نام «جمع ما» شناخته شد. ۱۰ اردیبهشت ۹۰، اولین حضور آزاده در این برنامه بود که از شنبه تا سه‌شنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ پخش می‌شد. او در این سال، همکاری‌هایی هم با رادیو هفت داشت و از همه جالب‌تر، در شبکه جام‌جم، پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برنامه‌ای ورزشی را اجرا می‌کرد به نام «ورزش امروز»! البته برنامه «شب‌نشینی» را هم در شبکه جام‌جم با احسان کرمی داشت.

۹۱، پشت صحنه

جدی‌ترین حضور آزاده در ابتدای این سال رقم خورد. او در کنار احسان علیخانی، برنامه سال تحویل شبکه دو را اجرا می‌کرد. همزمان با او، فرزاد حسنی در شبکه سه حضور داشت. البته او در نوروز ۹۱ با برنامه «خانمی که شما باشی» هر شب مهمان‌خانه‌ها بود. اما بعد از عید به یکباره محو شد و کم‌کم شایعه ممنوع‌الکاری‌اش قوت گرفت. ممنوع‌الکاری که تقریبا ۹ ماه ادامه داشت و با آمدن اسمش به‌عنوان نویسنده در برنامه «پشت صحنه» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی، به نوعی شکسته شد. البته خود آزاده هیچ‌وقت ممنوع‌الکاری‌اش را تائید یا تکذیب نکرد.

فرزاد حسنی و آزاده نامداری چگونه به هم رسیدند؟

فرزاد حسنی چطوری فرزاد حسنی شد؟

برای فرزاد، رادیو، پناهگاه امنی است. مثل آغوش مادر. او در تمام این سال‌ها ارتباطش با رادیو را از دست نداد. بعد از مدت‌ها که در سال 87 به رادیو برگشت، تقریبا همان جا ماند و برنامه‌های رادیویی متنوعی داشت. از شعرخوانی و زمزمه شبانگاهی تا نقد فیلم و گفت‌وگوهای جنجالی. هفت شنبه، سه شنبه خط خطی، آخرشه، روز هشتم، سینما صدا، چهار میخ و... در بیشتر برنامه‌های رادیویی فرزاد، مژده لواسانی سردبیرش بود. مجری‌ای که اگرچه متولد 68 است اما از فرزاد سابقه کار بیشتری دارد. چرا که از 3سالگی در رادیو بوده. آسمانه، بهترین شکل ممکن، مصطفای عشق، برندگان، آبنبات، شب آفتابی، بسته پیشنهادی از جمله این
برنامه ها هستند. البته او این اواخر برنامه‌های «چه فرصتی، چه شبی» و «آخ جون جمعه» را هم داشت که خیلی هم پرشنونده بودند.

۸۱، مسافری از هند

احتمالا اولین باری که فرزاد حسنی را دیدید، کمی برایتان آشنا بود. او پسرخاله شما نیست! او را در سریال «مسافری از هند» که سال های ۸۱ و ۸۲ بازی می‌کرد در نقش آرش، پسر لوسی دیده بودید که بد هم بازی نمی‌کرد. به هر حال فرزاد حسنی کلاس‌های استاد حمید سمندریان را رفته بود و حتی دورهای پانتومیم را هم پیش سیروس ‌شاملو دیده. البته او سریال‌های دیگری هم بازی کرده. مثل «کاشانه»، «عید آن سال‌ها»، «کمکم کن»، «خندان»، «برای آخرین بار»، «مسیر انحرافی» و تله تئاترهای «پرواز از فراز تیر چراغ برق» و «پایان پادشاهی» و تله‌فیلم‌های «فصل زندگی» و «روز هشتم». فیلم‌های سینمایی «آمین خواهیم گفت» و «در امتداد شهر» و «عملیات مهد کودک» را هم کخ خودتان می‌دانید و البته تئاتر «یلدا» و «نامه‌ای برای سهراب»؛

۸۲، عشق@آرزو.کام

فرزاد حسنی گویا از کلاس‌های بازیگری امین تارخ سر از تلویزیون در آورده است. درست زمانی که برنامه نوجوانانه «نیمرخ» حسابی گل کرده بود، او هم یکی از بر و بچه‌های تیم نیمرخ شد. در زمانی که اسدالله اعلایی، مدیر گروه کودک و نوجوان بود و محمد حسن‌زاده این برنامه پربیننده را می‌ساخت. وقتی «نیمرخ» تمام شد، قرار بر ساخت مجموعه‌ای تازه گرفته شد. خانه فرهنگ نیمرخ، با پلاک ۴۷ در خیابان ناهید شرقی بود. اگر آن سال‌ها سری به جردن می‌زدید، مطمئنا فرزاد حسنی کم‌سن و سال را همان اطراف در حال پیاده‌روی می‌دیدید! نام تازه برنامه، شد «خانه شماره ۴۷» و از بین شورای بینندگان نیمرخ، تیم نویسندگان چیده و فرزاد هم دست به کار شد و سال ۸۲ اولین اجرایش را رفت. همان دوران ترانه‌هایی هم می گفت. ترانه‌ای با مطلع «عشق@آرزو.کام» را خیلی از بر و بچه‌های خانه فرهنگ نیمرخ به یاد دارند. در همان دوران، او گفت‌وگو‌هایی برای شبکه ویدئویی گرفت در مجموعه‌ای به نام «رؤیای هنر». گفت‌وگوی فرزاد حسنی با ریش و پیراهن سفید و جلیقه مشکی در خانه کاوه یغمایی، هنوز هم روی اینترنت پیدا می‌شود.

۸۳، پروازها

فرزاد در این سال‌ها به مجری بخش معرفی برنامه‌های نوجوانان تبدیل شد. اما یک بار بیشتر این برنامه را اجرا نکرد. او با معرفی برنامه «نقطه ب»، حرف هایی زد تا همان اول راه هم نشان دهد کله‌اش بوی قورمه سبزی می‌دهد! بعد از این در سال ۸۳ در برنامه‌ای به نام «پرواز» در شبکه سه پیوست که موضوعش شهدا بودند. بعد از آن هم شبکه ۳ که در تدارک ویژه برنامه یادواره‌ای بود برای شهید کاظمی که هواپیمایش سقوط کرده بود، سراغ فرزاد رفت و «پرواز را به خاطر بسپار» با اجرای او روی آنتن رفت. در این میان او (البته طبق شنیده‌ها) سری به شبکه دو زد و یک مسابقه قرآنی به نام «رویش» را اجرا کرد.

۸۳، سکوی پرتاب

فرزاد حسنی تابستان ۸۳ با سری اول برنامه دیدنی و پرطرفدار «کوله پشتی» راهی آنتن شبکه سه شد و حسابی کارش گرفت. طرفداران «کوله پشتی» اگرچه با مهمانان این برنامه کیف می‌کردند اما در اصل این فرزاد بود که ستاره اصلی «کوله پشتی» بود. برنامه‌ای که هم او را به اوج رساند و هم به ممنوع‌الکاری‌اش ختم شد.

۸۶، صندلی داغ

او در تمام این مدت در برنامه‌های مناسبتی حاضر می شد تا ثابت کند هیچ کس مثل او نمی‌تواند مخاطب تلویزیون را روی شبکه مورد نظر میخکوب کند. در همان سال او با حضور در برنامه صندلی داغ، حسابی دیده شد و حرف‌های جالبی بین او و احمد نجفی، مجری این برنامه رد و بدل شد.

۸۸-۸۷، تفسیر قرآن

او با اجرای اولین سری برنامه «ماه عسل» ویژه ماه رمضان، دوباره نقل محافل شد. هرچند اجرای او را نادیده گرفتند و به احسان علیخانی سپردند. همان سال‌ها رضا رشیدپور، دیگر مجری مغضوب سیما، نامه‌ای تند و تیز در این‌باره نوشت. در سال‌هایی که دیگر در تلویزیون رنگ مجری محبوب را نمی‌دیدیم، به یک باره خبری پیچید: می‌توانید صدای آشنایش را شب‌های تابستان از رادیو جوان با برنامه سندس بشنوید که تفسیر قرآن می‌کند. فرزاد تسلط کافی به زبان عربی و قرآن و احادیث دارد و همین حسابی کمکش کرد.

۹۰، «هفت»ها

فرزاد حسنی سال ۹۰ با سریال «مسیر انحرافی» به شکلی تازه با مخاطبانش ارتباط برقرار کرد. تابستان ۹۰ او در نقش عارف ساتور خوش درخشید و عکس‌های گریم او که شبیه گریم جانی دپ در نقش جک اسپارو در «دزدان دریایی کاراییب» بود در اینترنت دست به دست می‌شد. آذر ۹۰ او با حضور در رادیو هفت، ادای دینی به منوچهر نوذری کرد. مجری و هنرمندی که خیلی دوستش داشت و همیشه می‌گوید از او چیزهای زیادی یاد گرفته است. شب ۱۷ بهمن ماه ۹۰ هم به عنوان بازیگر در برنامه «هفت» حاضر شد تا به سؤالات فریدون جیرانی درباره «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور جواب دهد. فیلمی که هنوز به اکران عمومی درنیامده است. تابستان همان سال از او مستندی در برنامه «پارک ملت» پخش شد که خیلی‌ها دوستش داشتند.

۹۱، تئاتر

فرزاد حسنی برنامه‌های مناسبتی زیادی را اجرا کرد. در سال‌های ۸۷ تا اواخر دهه ۸۰ که تلویزیون روی خوشی به او نشان نمی‌داد، او خیلی کم با تیپ متفاوت و حرف زدن خوشمزه‌اش دیده شد. در مواردی محدود مثل ویژه برنامه شب یلدا. اما سال ۹۱ برای او خوش یمن بود. در شبکه سه غوغا به پا کرده بود و همسر آینده‌اش هم در شبکه دو کنار رقیب دیرینش، احسان علیخانی در حال اجرای برنامه سال تحویل این شبکه بود. اواخر این سال او با تئاتر «نامه‌ای برای سهراب» در کنار کامران تفتی، بار دیگر سر زبان ها افتاد.

۹۲، سال عشق

سال ۹۲ برای آزاده نامداری و فرزاد حسنی،‌متفاوت شروع شد. حالا آزاده نامداری در قامتی تازه قرار بود دیده شود. او سری جدید «خانمی که شما باشی» را تهیه‌کنندگی کرد تا نامش در فهرست تهیه‌کنندگان تلویزیون جای بگیرد. از طرف دیگر فرزاد حسنی که قبل از سال تحویل سال ۹۲ با برنامه‌های رادیویی شنیدنی ویژه جشنواره فیلم فجر، به خانه‌های همه آمده بود، در سال ۹۲ با یک اثر در شبکه نمایش خانگی دیده شد. «رالی ایرانی» که روایت و اجرای آن بر عهده فرزاد است، خیلی زود توانست در دل مخاطبان جا باز کند. اما این اول مسیر تازه حسنی و نامداری در سال ۹۲ بود. آنها در ماه سوم این سال، به یکباره تصمیم گرفتند، تصمیم بزرگشان را برای همه علنی کنند. خبر ازدواج فرزاد و آزاده نامداری همه جا پیچید تا زوج مجری ما حالا از دست اهالی رسانه متواری باشند! خبر ازدواج آزاده نامدار با فرزاد حسنی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها را منفجر کرده بود!خبری که اولین بار حمید فراهانی راد همکار زندگی آیده آل منتشر کرد. اگر از تازه عروس و داماد خبر دارید، سلام ما را به آنها برسانید و بگویید«عشقتان پایدار بچه‌ها»!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      چگونه بهم رسیدند؟!!!!!!!!!!
      واقعا قرار بود اینو بگید یا چیزایی رو که همه ازش خبر دارن!!!

    • sirvan

      خب حالا که چی؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!درهرصورت بهشون تبریک میگم وامیدوارم خوشبخت بشن.به هم میان..............

      پاسخ ها

      • sirvan

        ازاین لحاظ گفتم ب هم میان که اخلاقای جفتشون ی جوریه........ادم بدش میاد..................اوه اوه اوه رویا کجاس الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

      • رویا

        شما از فرزاد حسنی بدت میاد یا از اخلاقش خوشت نمیاد برای اینکه خوب نمیشناسیش و اینکه ببخشیدا بد سلیقه هستید

      • sirvan

        رویا من ازشما نخواستم بگی سلیقه ی من چه جوریه.............فکرنکنم بدسلیقه بودن یاخوش سلیقه بودن بنده به شما مربوط باشه....این به شخص دیگه ای ربط داره........متوجه شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • sirvan

        اصن به توچه رویا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به چه حقی اومدی زیرنظرای من نظرمیدی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!هوووووووووم؟؟؟؟!!!خانوووووم باشخصیت.......

      • رویا

        برو بابا خیلیم دلت بخواد من برات نظر بذارم
        به استاد کاری نداشته باش تا برات نقل قول نکنم
        خب بدسلیقه ای دیگه چرا ناراحت میشی
        در ضمن من خواستم بد سلیقه بودنت نشونت بدم همین وگرنه معلوم به خودت مریوطه که بد سیلقه ای

      • sirvan

        نه به خودمم مربوط نیست....به نامزدم مربوطه............ازنظر من هرکسی حق داره عقایدش روبگه.......هووووووووووووم؟؟؟؟؟؟!!!!!واینم به کسی مربوط نیست.....

    • بدون نام

      خسته نشدین هر هفته از این 2نفر خبر میزنین برید دم بیمارستان مریضی که پول درمان نداره رو علاج کنین یا کودکی که از والدینش درخواست کودکانه داره .... بخدا قسم ظلم میکنین حیا هم خوبه در ضمن امیدی ندارم پیام رو تایید بکنید چون خجالت زده میشین

    • زهره

      بسه دیگه تا بچشون دنیا بیاد همین طور همه جا قراره در مرد این دو تا بنویسن؟

      پاسخ ها

      • sirvan

        اینطور معلومه..............

    • شیدا

      واااااااااایییییییییییی من جفتشونو خییییییییییلییییییییییییییییییی دوس دارم و واقعا از این خبر خوشحال شدم. از همین جا به این زوج بسیار توانمند و موفق تبریک میگم و صمیمانه براشون ارزوی خوشبختی و سعادتمندی میکنم.
      خودشون اینقد ماهن بچه شون چییییییییی میشههه!!!!!!!! واییییی خدا جوووووون!!!!!!

      پاسخ ها

      • sirvan

        واااااااااااااااااااااااااای مامانم اینا..........

      • شیدا

        sirvan شما باید الزاما واسه همه نظر بدی؟؟؟

      • sirvan

        اوهوم دوست دارم.شما ناراحتید؟؟؟؟؟؟؟

    • ليلي

      بابا جان چرا نمي فهميد اون برنامه اي كه فرزاد حسني اجرا مي كرد اسمش "جذر و مد" بود نه ماه عسل !!!!!!!!!!
      ماه عسل ...طرح و فكر و اجراش از اول با عليخاني بود.

      پاسخ ها

      • رویا

        اولا جزر و مد نه جذر و مد اون جذر به معنی جذر اعداد هستش
        دوما ایده ش برای فرزاد حسنی عزیز بود اگر ایشون بخاطر اختلاف یا تهییه کننده کنار نمیرفت این علیخانی هم معلوم نبود الان کجا بود
        مدیون استاد فرزاد حسنی عزیز هستش

      • سماء

        درسته ولی با اومدن علیخانی فقط اسمش عوض شد... ماه عسل ادامه همون جذرو مده

      • بدون نام

        وای رویا من نگرانتم .هربار اسم حسنی میاد تو اینقدر خودتو میکشی براش آخرشم واقعا خودکشی میکنی برای حسنی.

      • مریم

        من از طرفدار های احسانم اما من نویی هم میدونم اگه فرزاد نبود ماه عسلی شکل نمی گرفت.بعدشم اگه 100%فکر احسان بود احسان نمی گفت okرو از فرزاد گرفتم بعدمجری ماه عسل شدم....قابل توجه بعضی ها

      • یگانه

        بیخودی پای احسانو وسط نکشین:|
        اگه الانم حسنی مجری ماه عسل بود هیچکس نمیدیدش
        شک نکنین
        زوج خوبین به هم میان
        )))))

    • بدون نام

      خودمونیم ، چقدر بیکارم که اومدم اینو خوندم

      پاسخ ها

      • maryam

        راس میگیا

    • بدون نام

      :l

    • بدون نام

      مغز هم رو قشنگ می خورن

      پاسخ ها

      • sirvan

        ای گفتی.........................خانومی که شما باشی..........اه اه اه اه

    • بدون نام

      خوب نگفتيد كه چي باعث شد كه با هم ازدواج كنند ؟ اولين باري كه همديگر را ديدند به جز اينكه برنامه هم را بخواهند بيبينند كي بود ؟

    • بدون نام

      دوتا مجری پرحرف با هم ازدواج کنن بچشون چی میشه..........................لال

      پاسخ ها

      • sirvan

        واقعا...........ولی برعکس گفتی..........بچشون پیش فعال میشه...........

    • بدون نام

      مجله برترینها فعلا کلید کرده روی علیخانی،حسنی،آزاده نامداری.من نمیدونم واقعا مطلب ندارین شما؟به قول یکی از دوستان که کامنت گذاشتن تا بچه دار شدن این 2 تا و زن گرفتن علیخانی هم این اخبار ادامه داره.والله از اینا مهمتر ما زیاد داریم تو این مملکتا.

      پاسخ ها

      • saghar

        عزیزم شما که اینقد نگران مشکلات مملکت هستی مجبور نیستی مطلبی رو با اسم این 3تا جستجو کنی و بعدشم حرص بخوری

    • بدون نام

      ميشه جواب تيتر خودتون رو بدين
      چجوري بهم رسيدند؟؟؟؟؟

    • زهرا

      این روزا هرحا بری ماه عسل
      اه بس کنین دیگه

      پاسخ ها

      • بهار نارنج

        موافقم آبجی زهرا

      • sirvan

        شمااتیش بگیر.........پ ن پ از ضیا بنویسن خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!اگه خوشحالت میکنه بگم ازش بنویسن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

      • cc

        khube k..

    • مرسده

      کاش حداقل شیرین و خوشگل و باسواد بودن........ جفنگ میگن مردم عامی رو سرکار میزارن بعدش پشت دوربین میخندن و رو واقعی شونو نشون میدن..... در مورد انجلنیا جولی که حرف نمیزنید دوتا ادم معمولی لوس .

      پاسخ ها

      • رویا

        عزیزم حسودی نکن دیگه فرزاد حسنی عزیز که هم خوشگل هم خوشتیپه هم خوش بیان هم خوش فکر هم خوش استایل
        بعدشم جفنگ میگه !!!!! عزیزم شما اصلا مخاطب برنامه های ایشون بودی نه که نبودی
        اگر بودی فن بیان و حرفای درست حسابی ایشونو به پای جفنگ نمیذاشتی که
        ایشون اگر جفنگ میگه اون مجریای .... پس چی میگند
        در ضمن باسواد هم هستش هم مهندسه هم سوادش در سایر زمینه ها بالاست
        ولی با اون نچسب نامداری با شما موافقم

      • رویا

        فرزاد حسنی عزیز یه آدم خاص و دوست داشتنی هستش
        با سواد و خوش قیافه و خو ش فکر هم هست
        فن بیانش هم عالیه
        هم مهندس هستش هم سواد بالایی داره

      • مهناز

        حسوووووووووووووود..حداقل زیر پوستی حسادت کن.

      • sirvan

        رویا ب اعصابت مسلط باش................روانپزشکت گفت بهت بگم.......شوخی کردم نکشیمون حالا....................

    • بهار نارنج

      نتیجه


      و این چنین بود که دو مرغ عاشق به هم رسیدند
      دست و هورااااااااااااااااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • sirvan

        هر هر هر هر هر هر هر....................من نمیدونم برای چی این مطلب روگذاشتن اصلا...................

      • cc

        bale

    • معراج

      میگین فرزاد حسنی و آزاده نامداری زیاد حرف میزنن!!
      مجله جان شما که اینقدر راجع به این دو نفر نوشتی که زبووونت موو در آورد بنده خدا!!
      بس کن روو رها کن!!

    • صغری

      راستشوبگین این2نفرچجورباهم ازدواج کردن؟مشکوکنا

      پاسخ ها

      • sirvan

        اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووف تا دلت بخواد...............

    • پیامک

      همه تون بیکارید به خدا.به فکر زندگی باشید. به شما چی کی با کی ازدواج کرده.این همه شما جوش می زنید اونا یک دهمش به فکر شما هستن؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • sirvan

        ن والا داداش یا خواهر پیامک....

    • آیلین

      خیلی دلتون خوشه

    • امیر کارگشایی

      آزاده 32ساله سن وسالش برای فرزادخیلی بالاست...بایدشوهر 40 ساله میکرد..................

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی هم بهم میان انقدر به زندگی مردم کاری نداشته باشین

    • امیر کارگشایی

      آزاده 32ساله سن وسالش برای فرزادخیلی بالاست...بایدشوهر 40 ساله میکرد..................

    • الهام

      واقعنم بهم میاید دوتاادم برحرف ورک امیدوارم خوشبخت بشید

    • مریم

      من نظر همه ی دوستای عزیزمو خوندم... کاش به جایه اینکه بعضی از دوستان انتغاد میکردن از این دو ارزوی خوشبختی براشون میکردین

    • یگانه

      تو کل مجری ها فقط احســــــــ ـــــــــآن:)
      بقیه ی مشت بی تجربه بی سوادن که فقط بلدن تز بدن
      از جمله همن دوتا:|
      ولی خب ب نظرم خیلی به هم میان:)
      خوشبخت شن

      پاسخ ها

      • رویا

        نه جونم بی سواد پر مدعا که شیطنت از نگاهش میباره علبخانی نه استاد فرزاد حسنی عزیز
        برو عینک بزن تا بهتر ببنینی
        ولی با نامداری نچسب هر چی بگی کم گفتی

    • علی

      شما.که.بحث.اینا.رو.میکنید.من.قبولشون.ندارم.چون.خ ودمم.خوشکلتر.از.همه.اینهام.باید.مجری.میشدم.تا.به.همتون.نشون.بدم.من.کیم.وای.حیف

      پاسخ ها

      • شیدا

        علی اقا شما بهتره به جای مجری شدن بری با کاربرد دکمه اسپیس روی کیبورد و موارد استفاده از نقطه اشنا شی، تا اگه خدای نکرده کسی کامنتتو خوند فکر نکنه یه ادم اهنی نوشتش!!!!!

      • دم بریده

        :))

    • غزل

      واقعا چه جوری بهم رسیدن واسه منم سوال
      دوستم راست میگه دیگه

    • زهرا

      خوبه زن گرفته و اینقدر با شاکر دوست تو رالی ایرانی اطوار میریزند خیلی جلفن اونوقت رفته این دختره چادری گرفته دوست داشتم اینو خودت حسنی میخوند تو که مثلا یکی از برنامه هات تفسیر قران بوده این جلف بازی ها یعنی چه

      پاسخ ها

      • رویا

        ما که جلف باری از فرزاد حسنی عزیز ندیدم یه چیری شنیدید طوطی وار تکرار میکنید

      • امیرعلی

        رالی ایرانی قبل از ازدواجشون بود.بعد مگه دختر چادری چشه.خانوم نامداری خیلی هم مجری خوبیه.در ضمن حسودی کار خیلی بدیه.

    • مبارکه

      زهرا من هم همین نظر را داشتم خیر سرشون اینها الگو اند

    • رها

      من که دقیقا فهمیدم چهطوری به هم رسیدن!!!شما چه طور؟؟؟؟؟؟؟؟(sirvanجون مادرت تو کار هر کی فضولی کردی تو کار من نکن...هه)

      پاسخ ها

      • sirvan

        حتما.ولی شما ادب نداری؟؟؟؟!!!جوره دیگه ای هم میگفتید گوش میدادم.

      • دم بریده

        اگه گوش میدادی که کامنت نمیذاشتی

    • نرجس خاتون

      هردو شون آدمای باحالین امیدوارم خوشبخت بشن.

    • ببيي

      2 زوج چندش ب هم مياين.....

      پاسخ ها

      • رویا

        چندش خودتی با عرض معذرت
        فرزاد حسنی عزیز بسیار دوست داشتنی و تا همیشه خواستنیه

    • پری

      نمی تونم بگم کدومشون حروم شدند ولی بازم آزاده شانس آورده چون فرزاد خیلی سرتره!!!!!!!!
      درست نمی گم؟

      پاسخ ها

      • دم بریده

        نَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

    • رز محمدی

      فرزادو آزاده بهترین زوج های سینمایی ایران هستند

      پاسخ ها

      • دم بریده

        سینما؟

    • هاجر

      آقا یه سوال این رویا کیه ما هر کجای این نت رفتیم و یه اسمی از فرزاد حسنی اومد اینم اومد!!!!!
      میگم الان چقدم غصه شه حتما فرزاد رفته آزاده رو گرفته ن؟
      رویا خیلی دوستش داری نه؟

      پاسخ ها

      • رویا

        بله دوست عزیز خیلی دوسشون دارم
        البته با اجازتون !

    • مهسا

      بابا اینا رو ول کنید
      هم فرزاد حسنی حرافه هم آزاده نامداری!!!!!!!!!!!!!!!!
      خونشون چه جوری میشه
      بیچاره مهموناشون
      بچشون وقتی میاد دنیا فک کنم داره فک میزنه
      فک کن!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • رویا

        ایشالا که یه بچه دار شدن نمیرسه
        یه ماشالا بگی بد نیستا
        فرزاد حسنی عزیز حراف نیست شیرین زبونه و دوست داشتنیه

      • دم بریده

        رویا الان امیدواری طلاق بگیرن؟

      • نفس

        اکهی نامرد!!! رویا آرزوی طلاق نکن واسه اینا اتفاقا خوب دختری رو انتخاب کرده بهترین و محجوب ترین دخترها دخترای کرمانشاهین هوش بالای خودشو نشون داد فرزاد... خوشبخت میشن انشالا اما جدا هم خوش به حال ازاده هم فرزاد من بهشون قبطه میخورم نه حسادت ... ایرانیای حسود بهتره همه سعی کنید حسادتتون رو به قبطه بدلش کنید و خودتونم از خدا بخواید خدا بهترین ها رو بهتون بده میدونم سخته اما میشه.......موفق باشید رویا توهم به فکر خودت باش بیا بیرون از خط اینا بهت چیزی نمیرسه عزیزم

    • رکسانا

      یه جورایی به هم میآن..فکر کنم خودشونم اینو میدونستن که..واما نظرمن اینه که فرزاد حسنی دختره به خاطرصداش انتخاب کرده@

    • وروجک

      همتون چرت و پرت میگین!!!!!!!!!!!!! به خصوص رویا خانوم!!

      پاسخ ها

      • رکسانا

        یعنی وروجک خودش بلده درست حرف بزنه!اصلایه باردیگه نوشته ی خودتو بخون،تو به همه مون توهین کردی..

      • رویا

        وروجک من اگر چرت میگم که نمیگم تو خود چرتی هاهاها

    • ناهید

      ای بابا بس کنید دیگه ایشاالله خوشبخت میشن.

    • فرحناز

      ببينم اينايي كه نوشته بيشتر شبيه زندگي نامه فرزاد حسني وآزاده نامداري بود.ولي بيخيال مهم اينه كه باهم ازدواج كردن. آقا تبريك ميگم. يك عالمه

    • علی

      مگه همه تون بیکارید سرک به زندگی مردم می کشید

    • فرشته

      چتونه ؟؟؟شما چه بخواین چه نخواین اونا باهم ازدواج کردن و به حرف شما نیست که از هم خدایی نکرده طلاق بگیرن.بعدشم انشاالله خوشبخت بشن و به پای هم جوون بمونن و زندگی سراسر خوش داشته باشن.
      بترکه چشم حسود.
      بعدشم مهم نیست کی ماه عسلو کی شروع کرده فعلا که خدا رو شکر با اجرای آقای علیخانی که داره میدرخشه.
      زمانی که سید علی ضیا داشت اجرا می کرد هم با اینکه برای بار اول بود خیلی دلچسب بود
      باهم دعوا نکنید همه سر جاشون خوبن...
      کی موافقه؟؟؟؟؟

    • حنا

      بابا بى خيال برنس و برنسس كه باهم ازدواج نكردن

      پاسخ ها

      • رویا

        عزیزم پرنس نه برنس
        بعدشم فرزاد حسنی عزیز دست کمی از پرنس به معنای عامش نداره

    • فاطيما

      رويا جون خيلی ناراحتی؟‏!‏ عب نداره-حسنی دیگه از کفت رفت‏!بيخيال شو..ارزش اين همه حمايتو نداره‏.. ضمنأ زهراخانوم راست ميگه ک حسنی توو رالی ايرانی باشاكردوست ادا واطوار درمياورد..طوطی وار تكرار نمی كنيم-حتمأ ديديم ک ميگيم ديگه‏!‏

    • رویا

      ارزش حمایت های خیلی بیشتر از اینو دارند
      ارزش وجود نازنینش بیشتر از کامنتا ی ناقابل من هست
      لطفا شکاردوست ادا و اطواری که بدرد حرکات ژانگولر فقط میخورد با فرزاد حسنی عزیز جمع نبندید
      ایشون جدی و شیرین بودند مث همیشه
      سبک اجراشون و داوریشون حرف نداشت
      شما که دوست نداشتید برای چی رالی نگاه کردید
      اگر داوری ایشون نبود مجموعه ی رالی بدرد لای جرز میخورد

    • تمنا

      رویا تو که نمیتونی نظرتو به همه تحمیل کنی فرزاد حسنی شخصیت کاملی نیست ...تو جوری حرف میزنی که انگار پاکترین بنده ی خداست...فرزاد یه شخصیت مغروریه....

      پاسخ ها

      • رویا

        من همچنین ادعایی ندارم ایشون پاک ترن بنده خداست
        ولی یکی از یهترین بنده ها خدا هست و میتونه باشه نمیشه ؟
        اول چهار تا آدم مغرو ر و ببین بعد بگو استاد فرزاد حسنی عزیز مغروره
        والا
        مغرور ندیدی پس

    • ساحل

      به نظر من ازاده باید با احسان اق ی علیخانی ازدواج میکرد البته فرزادم عالیه ها ولی احسان یه چییییییییز دیگس

      پاسخ ها

      • رویا

        نه جونم فرزاد حسنی یه چیز دیگه ای است بر عکس گفتی

      • مرمر

        زبونتوگاز بگير دختر..حيفه احسان نيست بياداين وراجوبگيره بااون قيافه ضايش؟
        دراينكه احسان يه چيزديگس شكي نيست ولي عمرااحسان اينقدربدسليقه نيست كه اينوبگيره..
        بازم خداروشكركه فرزادگرفتش وگرنه ماهمش استرس داشتيم نكنه احسان بدبخت بشه
        چقدربدم ميادازش بااون لوس بازيهاش كه خودشوبراي احسان شيرين ميكردتوويژه برنامه شب عيد ولي حال كردم كه چقدرضايش كرد

    • عالیه ابوترابی

      به نظرمن هم اقا احسان خیلی حیف بود نباید ازدست میرفت

      پاسخ ها

      • رویا

        حیف فرزاد حسنی عزیز بود که حیف شد
        علیخانی کی بابا

    • یاسی

      کوفتش بشه این ازاده

    • دوست

      به نظرم ازاده خیلی بهتر و با ایمان تر از داداشم فرزاده انمیدوارم همدیگه رو تکمیل کنن. ابجی و داداش گلم یکی شدنتون مبارک.

      پاسخ ها

      • رویا

        نظر ت بدرد عمه ات میخورد
        فرزاد حسنی عزیز از همه سر تره

    • هانی

      ازاده خیلی سرتره ولی امیدوارم خوشبخت باشن

      پاسخ ها

      • رویا

        تو لازم نیست بگی کی از کی سره
        تو هنر داری از دیگران سر شو البته اگه میتونی
        در اینکه فرزاد حسنی عزیز ار همه عالم و آدم سر ه هیچ شکی نیست این که جای خود داره
        نمیتونی تشخیص بدی کی سر تره نظر نده خب

    • فهیمه

      خدا شفاتون بده.......

      پاسخ ها

      • رویا

        همیچنین

    • نوید

      الان دیگه میتونن راحت ابروهای همدیگه رو بردارن...هه هه

      پاسخ ها

      • رویا

        تو چی تو هم راحت میتونی خاله زنک بازی در بیاری نه ؟
        ابروهای قشنگ فرزاد حسنی خار شده تو چشمتون

    • آزاده

      با اینکه هم ناممه ولی خیلی از آزاده نامداری بدم می آد. یه جور خاصیه که به دل نمی شینه نمی دونم با چه ترفندی خودش رو به فرزاد حسنی انداخته.ازش متنفرم

    • سارا

      یکی رویا رو قانع کنه....هر کی این کارو کنه جایزه داره!!!!!!!!!

    • فاطیما

      واقعا چه جوری به هم رسیدن

    • دوست

      رویا من آرزو دارم با حسنی حرف بزنم چه طور میشه این کارو انجام بدم

      پاسخ ها

      • رویا

        دوست عزیز میتونی پیگیر برنامه هاشون باشی
        هر جا احرا داشتند بری ببینش
        همایش ها اجرا دارند
        یااگر تئاتری داشتند بری ببنیش

      • بدون نام

        من تهرانی نیستم رویا جان

    • نفس

      اااااااااااااااییییییییییییییییییی جماعت بیکار!!!!!!!!!!!!!!!

    • اشکان نمایی

      سلام انشاالله به پای هم پیر که نه جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون بشید فدای هردوتاتون میبوسمتون اهل قصرشیرین و ساکن ایلام هستم مخلص آبجی آزاده ی گلم هم هستم تشریف بیارید ایلام در خدمت باشیم

    • سارا

      خوب مخ میخورن واقعا به هم میان!

    • علی

      چقدر ملت کج سلیقه ان حیف فرزاد....

    • علی

      خوشبخت بشن.

    • حانیه حمزه ای

      خیلی بهم میاین مبارک باشی....

    • سعید

      به اعتقاد من فرزاد لیاقتش بیشتر از اینا بود،به هرحال امیدوارم از زندگیشون لذت ببرن

    • وحید

      همه سر کارید. فکر نون باش که خربزه آبه

    • nafas

      سلام دو.ستان این ازاده کیه یه تازه به دوران رسیده برای اقای به قول معرف حسنی که قدرت تشخیص نداره متاسفم .....این ادمی که اینقدر میگفت طرف من باید این جوری باشه اونجوری باشه یعنی این همه ی ملاک های زندگیشو داشته متاسفم برای این حسنی اونی که میگه استاد حسنی اون استاد بخوره تو سرش اگر وبلاگ داشتن این نامداری یا فرزاد من میدونستم چه کارکنم حیف که ندارن ....همین جوری که عروسی این دوتا خبر ساز شد طلاقشونم خبر ساز میشه .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرزاد حسنی که کلی وبلاگ داره اوونم یه دونه داره برم حرف تو بزن

    • مرد نیمه شب

      وای چقدر آدم بیکار!!!!!! واقعا ارزش این همه کامنت و تفسیر رو داره؟

    • شیوا

      چرا اینقد سختش میکنید بالاخره دو نفر با هم ازدواج کردند مثل بقیه.....عجیبه؟؟؟؟

    • مریم

      خانم ازاده زیبا تر داناتر و پخته تر است ولی حسنی دیگه پیر شده فکر کنم 11 12 سال اختلاف سن دارند

      پاسخ ها

      • رویا

        خودت پیری
        خییییلم جووونه تازه 36 سالشه
        عینک بدم خدمتتون تا بهتر ببنیش
        در سر بودن ایشون از همه لحاظ هم شکی نیست

    • هاجرومحمد

      فرزاد که از آزاده سره اما تقدیر رونمیشه کاریش کرد...

    • مهدی

      لو دادن آدمها در یک خط!!!! به همین سادگی...

      فرزاد حسنی: مار زنگي! قواعد بازي را خيلي خوب بلد است و مي داند چگونه از آنها استفاده كند.

      آزاده نامداری: موش فعال! او در هر كاري، حتي صرفه جويي، موفق است.

      ♥ & ♥ : در يك كلام، اين ارتباط، بازي با دم شير است؛ اما موش كوركورانه عاشق مار مي شود!

      منبع: برگرفته از طالع بینی چینی

    • نامیرا

      دلم برای رویا میسوزه و درکش میکنم البته طرفدار هیچکدوم از اینا نیستم طرفدار یکی دیگم اما رویا جان تو انقدر دوسش داری در صورتی که اون حتی نمیدونه تویی هستی و ووجود داری . دردناکه سعی کن یکی مثل اونو پیدا کنی فراموشش کن الانم مرد اینطوری کم نیست

      پاسخ ها

      • رویا

        شما از کجا میدونی نمیدونند من هستم ؟
        برای من مهم نیست بدونند یا ندونند که قطعا میدونند برای مهم این که ایشون مهم هستند و من به یادشونم مابقی چیزها مهم نیست
        استاد عزیز جایگزین نداره لطفا تکرار نشه
        خدا کی یار یکی دل یکی دلدار یکی
        در ضمن شما دلت برای خودتون بسوزه من نیازی به دلسوزی ندارم

    • ندا

      سلام
      یه سوال دارم میدونید فرزاد اینا عروسی کردن یا نامزدن ؟

      پاسخ ها

      • رویا

        عروسی کردند
        حالا عروسی یا نامزد چه دردی از شما دوا میشه

    • الي

      به نظر من نامداري حيف بود بايد يه شوهر خوشكل تر پيدا ميكرد

      پاسخ ها

      • رویا

        برو بدسلیقه خوش تیپ تر و خوش قیافه تر از فرزاد حسنی کی هست اصلا داریم نه داریم
        خیلیم دلش بخواد دختره ی لوس و بی ریخت

    • مونا

      رویا خانم ازکجا میدونی عروسی کردن ؟ من ازچند نفر پرسیدم گفتن نامزدن
      درضمن مراسم عروسیشون کی بود ماها نفهمیدیم

    • سودابه

      رویا فکر میکنی اسم بچه شون رو چی بذارن خوبه ؟ رویا بذارن چطوره ؟ بچه ها شما چی میگین ها ؟

    • مینا

      رویاجان دیگه بی خیال شو مرغ ازقفس پرررررید!!!!!!!!!!!!!

    • نگار

      مرغ که چه عرض کنم...(خروس )بعد از36سال زن گرفته...رویاخانم تازه متوجه شدند !!!!!!!!

    • نسیم

      رویا خیلی خندیدم به حرفات دختر.معلومه خیلی کم سن و سالی

    • سیاوش

      رویا اگ اینقد از حسنی خوشت میومد خودت تورش میکردی

    • زهرا

      رویا خانم نظر شما قابل احترامه نمیدونم چرا بقیه مخالفن فرزاد حسنی بیست بیسته رویا جون

    • امیرعلی

      از نظر من واقعا به هم میان.هر دوشون رو خیلی دوست دارم واقعا مجریای توپی هستن خیلی هم به هم میان.امیدوارم باهم خوشبخت بشن و بپای هم پیر بشن.

    • مرصاد

      با اجاره ی نظر دهنده ها- من اصلا از این آزاده خوشم نمیاد و فکر کنم از فرزاد از سرش هم اضافی باشه- به هر حال میذازیم به حساب صدا سیما

    • زهرا

      با اجاره ی نظر دهنده ها- من اصلا از این آزاده خوشم نمیاد و فکر کنم از فرزاد از سرش هم اضافی باشه- به هر حال میذازیم به حساب صدا سیما

    • ارامش

      خیلی خوش حالم که به هم رسیدن کور شه چشمی که نمیتونه اونا روباهم ببینه

    • نسترن

      ب نظر من خ نامداری زیبا متین توانمند وعالی هستن همینطور آ.حسنی.براشون بهترینها رو از پروردگار بزرگ خواستارم.شماهم چشم ودلتون رو پاک کنید.باحسادت و کینه وبدخواهی ب هیچ جا نمیرسید فقط خودتون رو نابود میکنید.

    • آزاده

      من از این نوشته ها نتیجه گرفتم فرزاد خیلی زرنگه همینکه دید ازاده داره پیشرفت میکنه رفت ومخشو زدو باهاش چند سالی زندگی کرد و ....قصه ما بسر رسید هیچ عشق بادومی به خونه اش نرسید

    • الهام

      چقد هردوشونو دوست دارم.واااااااای خیلی
      خوشحالم ازازدواجشون.جفتشون شیرینن.

    • اسمان

      خبری رو میدم که میدونم شوکه میشید :
      از هم جدا شدند ماه قبل . اگه بررسی کنید مطمئن میشید

    • sanaz

      واقعا برای اونایی که از سن و سال این دو حرف میزنن متاسفم ...........خیلی هم به هم میاد کور بشه چشم حسوداشون

    • سارا

      آره منم شنیدم جداشدن حیف

    • شی

      الان نمی تونم باور کنم که دو نفر که این گون ازدواجشان به هم خورد .
      می تونم درکشون کنم. البته خیلی سخته وقتی کسی مشور نباشه و ازدواجش به هم بخوره باید چه قدر حرف بشنوه چه قدر نگاه های مردم سنگینه . حالا باید نگاه های سنگین مردم را مقیاس یک کشور تحمل کرد. وای از این طلاق چرا آخه امارش این قدر بالا رفته

    • بدون نام

      خب چه جوری بهم رسیدن؟ملتوسرکارمیزارین

    • سپیده

      بهتر بود اقای حسنی با این زور بازو تو مسابقات بوکس شرکت کنه نه تو یک فرهنگی مثل صداوسیما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج