۵۵۱۴۰۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا منصوریان به جذب شجاعیان تاکید دارد؟

سرمربی استقلال به دنبال جذب هافبک باتکنیک گسترش فولاد است تا یکی از مشکلات اصلی در سیستم تیم خود را برطرف کند.

ورزش سه: سرمربی استقلال به دنبال جذب هافبک باتکنیک گسترش فولاد است تا یکی از مشکلات اصلی در سیستم تیم خود را برطرف کند.

بدون تردید داریوش شجاعیان را می‌توان یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالات دانست؛ بازیکنی که طی دو فصل اخیر با گسترش فولاد بازی در لیگ برتر را تجربه کرده ولی با نمایشی که در همین مدت کوتاه از خود به نمایش گذاشته و به تیم ملی هم دعوت شده توانسته مشتری‌های زیادی داشته باشد.

شجاعیان برای بیشتر به چشم آمدن و بازگشت به فهرست کارلوس کی‌روش قطعا به دنبال بازی در تیم‌های بزرگ بوده و حتی در همین مقطع از سال قبل نیز پیشنهاداتی داشت اما نکته مهم این است او تا پایان فصل ۹۸-۹۷ با گسترش فولاد قرارداد دارد و مسؤولان این باشگاه تبریزی نیز در حال حاضر مبلغی برای بازیکن خود گذاشته‌اند.

جدی‌ترین پیشنهاد شجاعیان از استقلال تهران است و مسؤولان این باشگاه از هفته‌ها قبل مهم‌ترین برنامه خود را روی جذب او گذاشتند، مذاکراتشان را با تبریزی‌ها آغاز کردند و حالا به جمع بندی رسیدند تا با پرداخت مبلغ مورد نظر برای رضایت‌نامه بتوانند او را به خدمت بگیرند.

از سوی دیگر پیشنهاد دیگر باشگاه‌ها به ویژه پرسپولیس موجب شد این انتقال طی روزهای اخیر انجام نشود و به تعویق بیافتد ولی نکته اساسی برای باشگاه گسترش فولاد که مبلغ رضایت‌نامه است را در حال حاضر استقلالی‌ها حاضر شدند هر طور شده پرداخت کنند و اجازه ندهند رقیب دیرینه‌شان این بازیکن ۲۵ ساله را بگیرد.

علیرضا منصوریان که تاکید زیادی به مدیران استقلال برای جذب شجاعیان داشته روز گذشته شخصا با هافبک گسترشی‌ها صحبتی انجام داده و پیرامون نحوه به کارگیری او در ترکیب و شرایطش در استقلال مسائلی را عنوان کرده است تا این بازیکن را متقاعد کند با چشم‌پوشی از سایر پیشنهادات به جمع آبی‌ها اضافه شود.

استقلال طی چهار سال اخیر بازیکن باکیفیتی مثل مجتبی جباری که بتواند در پست هافبک هجومی، پشت سر مهاجمان بازی کند نداشته و از این مشکل صدمه دیده و اعتراض زیادی از سوی هواداران این تیم را نیز به همراه داشته است که منصوریان در نظر دارد شجاعیان تکنیکی و سریع را برای بازی در این پست استفاده کند و به این بازیکن نیز اعلام کرده چنین برنامه‌ای برای حضورش در استقلال دارد.

حالا هواداران این تیم امیدوار هستند فردا که جلسه نهایی مدیران باشگاه استقلال و گسترش فولاد است با نتیجه مثبت همراه باشد و شجاعیان با پیراهن آبی‌های پایتخت عکس یادگاری بگیرد.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم بعد از اعلام جدایی سروش رفیعی به دنبال پُر کردن جای خالی او هستند و برانکو ایوانکوویچ در نظر داشته شجاعیان را برای این پست اضافه کند ولی اینطور که به نظر می‌رسد کار انتقال هافبک گسترش به استقلال نهایی شده و باتوجه به گفته‌های هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل گسترش فولاد فردا این خبر به طور رسمی اعلام خواهد شد.

در صورت انجام این انتقال حرکت مثبتی هم در فوتبال ایران انجام می‌شود چراکه باشگاه گسترش فولاد که کشف کننده شجاعیان بوده و این بازیکن در آنجا پرورش یافته نیز عوایدی در فروش هافبک خود خواهد داشت و می‌تواند بخشی از مشکلات مالی‌اش را برطرف کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عرفان

      بریز بپاش کن بعدش شیشتا شیشتا گل بخور خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج